Turtlis Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 HAH. Snakk for deg selv, tjukken! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Snakker du til meg? Tjukken var litt feil vel Opposite day? Hehe Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Student? Tenk langsiktig og kjøp på tilbud. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Det var vel sykt irriterende tenker jeg! Det var forbanna irriterende å vente så lenge på karakteren når jeg var usikker på presentasjonen min. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 VG-mannen Her har vi enda et bra og entusiastisk intervju med den pessimistiske reporteren fra VG. Det er greit at budskapet er tragisk men hallo da.. "...zååååår..." "...Resultaaaaat.." "...hvorfor.....han har fått....sykdommeeeen..." "...'fålk..." "....sykdooooom..." "...nooooen...dæææær...uuuute....som kan hjelpe haaaaaam......." Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Haha, han er jo fantastisk. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 VG-mannen Her har vi enda et bra og entusiastisk intervju med den pessimistiske reporteren fra VG. Det er greit at budskapet er tragisk men hallo da.. "...zååååår..." "...Resultaaaaat.." "...hvorfor.....han har fått....sykdommeeeen..." "...'fålk..." "....sykdooooom..." "...nooooen...dæææær...uuuute....som kan hjelpe haaaaaam......." Den der var jo ingenting!!! Har du hørt han når det er reklamesnutter for VG på radio? Tonefallet hans og intonasjonen av norske ord er jo HELT på trynet! Kjenner jeg dør litt inni meg hver gang jeg hører han snakke. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 At jeg presterte å komme to timer før åpningstid på jobben i dag, og altså mistet to timers søvn, samt at jeg fremdeles har halvannen time å bruke på INGENTING. : | Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Folk som *** meg ikke trekke i snoren når de er ferdig på dass!! Og gamle folk som ikke har funnet ut at det er mulig å vaske seg på henda, når de er ferdig på dass!! Endret 13. juni 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Det er vel ikke bare gamle folk som er sløve på det? (Evt. "det er ikke mindre kvalmt om en ungdom ikke vasker hendene sine etter å ha vært på do?") Endret 13. juni 2009 av Aiki Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Sant nok, men så og si 9 av 10 ganger jeg er innom et offentlig W.C. så går gamlingene bare rett ut etter de har vært på dass. Endret 13. juni 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ja jeg vet, det er inn i helvete ekkelt... Synes det er ekstremt egoistisk gjort. Greit nok om man ikke bryr seg om personlig hygiene, men trenger jo ikke la det gå utover andre. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 At en kompis kom til meg i går også satt han et par timer på pcn for å fikse ting siden han sa jeg hadde så mye unødvendig dritt og virus etc på pcn. 10 min etter han gikk ut døra fikk jeg bluescreen å den klarer ikke starte etter det. AAAARGH! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Paris Hilton's My New BFF som går på TV. "I'm sorry *name*, I can only have ONE bff!" (*Sende ut person som i Robinson osv.) Hvor patetisk kan det bli? Paradise Hotel er kvalitet i forhold. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Faen, pga jeg skrev innlegget over her klarte jeg å svi pizzan! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Tusen takk, men den er spiselig alikevel. ^^ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Lille frøken perfekt programmet på Fem. Stakkars barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg