co2 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Godt mulig det skal spille på begge deler. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blir vel som å bruke enhver data uten mus? (Utenom hvis du spiller Trackmania e.l. da) Er da null problem å bruke windows uten mus da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blir vel som å bruke enhver data uten mus? (Utenom hvis du spiller Trackmania e.l. da) Er da null problem å bruke windows uten mus da. Det er det dummeste jeg har hørt. Hvem gidder å trykke rundt på skjermen med tastaturet hele tiden... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Trykke rundt på skjermen..? med tastaturet..? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Bevege seg rundt på skjermen med tastaturet ja. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du gjør det garantert automatisk fra før av. Alt+tab? win+r? tab? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Slike basics ja, men å sitte på PC'en i flere timer uten mus er noe herk. Man trenger mus. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg hater forumhorer som svarer. "tok meg 2 sekunder med google" og "det staves "tyngre" ikke "tungere"" etc. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Irriterer meg med folk som ikke kan innrømme at de har gjort en feil, og må unnskylde seg og slikt. Hvor vanskelig kan det være å ha litt selvinnsikt og evnen til å være litt ydmyk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 SVÆRT vanskelig. Tydeligvis. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kompiser som aldri går hjem før seint på kvelden, og det er skole i morra. Gjespa jo støtt og ga flere "signaler" på at det kanskje var på tide å dra hjem, men neida. Skulle være her lenge gitt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det ikke bare å si at du er trøtt og vil legge deg? Det er ikke alle som er flinke til å skjønne et gjesp og lignende som signal på at de bør dra hjem. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg hater forumhorer som svarer. "tok meg 2 sekunder med google" Tror flere irriterer seg over å spørre om ting som faktisk tar 2 sekunder i google. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg er nok dårlig både til å gi signaler/si ifra til folk og å ta signaler ;P Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Slike basics ja, men å sitte på PC'en i flere timer uten mus er noe herk. Man trenger mus. Klart det, men det er fint å kunne klare å navigere uten mus i en nødssituasjon. Funker fint i Win. Prøv det på en Mac... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg hater forumhorer som svarer. "tok meg 2 sekunder med google"og "det staves "tyngre" ikke "tungere"" etc. Hater du folk som svarer deg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kompiser som aldri går hjem før seint på kvelden, og det er skole i morra. Gjespa jo støtt og ga flere "signaler" på at det kanskje var på tide å dra hjem, men neida. Skulle være her lenge gitt Hvis du ville at jeg skulle gå hjem kunne du bare si det.. Lol, bare kødder. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Kompiser som aldri går hjem før seint på kvelden, og det er skole i morra. Gjespa jo støtt og ga flere "signaler" på at det kanskje var på tide å dra hjem, men neida. Skulle være her lenge gitt Hvis du ville at jeg skulle gå hjem kunne du bare si det.. Lol, bare kødder. Haha, jeg dør av latter. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Håper det eller så var det syk burn Lenke til kommentar
Kald Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Irriterende at søppelkassen er full og jeg har to poser stående i gangen og stinker. Kjekt å dele søppelkasse med de i andre etg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg