Matsemann Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Endret: Folk som tror at det å bli med en facebook-gruppe forandrer noe. Endret 11. juni 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Misliker folk som alltid trur dei veit best, og ikkje kan innrømme ein feil, sjølv når dei blir motbevist.Og sånne som skal heve seg over alle andre og tru dei er så jævla kongen på haugen...utruleg irriterande. Enig!!! Men jeg digger folk som tror de vet best, men som innfømmer feil de gjør! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 At eg alltid er av de uheldige. I morra blir ca 7 stk av 120 elever trukket opp i muntlig, resten får ta ferie. Er ekstremt typisk at eg sikkert er av de 7! Men skal vel ikkje ta sorgene på forskudd, selv om eg er ekstremt flink til det. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 At eg alltid er av de uheldige.I morra blir ca 7 stk av 120 elever trukket opp i muntlig, resten får ta ferie. Er ekstremt typisk at eg sikkert er av de 7! Men skal vel ikkje ta sorgene på forskudd, selv om eg er ekstremt flink til det. Det er jo en god ide. Da blir du ikke skuffet når du trekkes opp, og du blir bare positivt overrasket når du ikke kommer opp! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Nei! Negative følelser gir negative opplevelser, samme hva. Tenk på alt annet enn eksamen, tenk på noe bra, så går det mye bedre. Endret 11. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Endret: Folk som tror at det å bli med en facebook-gruppe forandrer noe. facebook er en ting, men når folk prøver det på nettby så blir jeg litt oppgitt. Og at søstra mi er så vanvittig dårlig i data, hu er 19 år får faen, hu burde skjønne litt. Hu har jo tros alt hatt data i over 5 - 6 år ... Endret 11. juni 2009 av Sno Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 At eg alltid er av de uheldige.I morra blir ca 7 stk av 120 elever trukket opp i muntlig, resten får ta ferie. Er ekstremt typisk at eg sikkert er av de 7! Men skal vel ikkje ta sorgene på forskudd, selv om eg er ekstremt flink til det. Det er 5,83 % sannsynlighet for at du kommer opp. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Folk som bruker statistikk for å roe folk ned. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Folk som bruker statistikk for å roe folk ned. Ja, siden det er så populært i denne tråden å irritere seg over hva posteren før har postet så blir jeg med i idiotiklubben. Folk som "irriterer" seg over posteren(e) over. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Folk som bruker statistikk for å roe folk ned. Ja, siden det er så populært i denne tråden å irritere seg over hva posteren før har postet så blir jeg med i idiotiklubben. Folk som "irriterer" seg over posteren(e) over. Jeg har alltid irritert meg over det, og kom på det nå da han snakker om statistikk. Jeg gjør det ikke for å være "kul". Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Endret: Folk som tror at det å bli med en facebook-gruppe forandrer noe. http://e24.no/medier-og-reklame/article3098820.ece Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ett av tusen forsøk sier ikke mye. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Endret: Folk som tror at det å bli med en facebook-gruppe forandrer noe. http://e24.no/medier-og-reklame/article3098820.ece Og etter det tror alle at de kan forandre noe med å joine en gruppe... det kan funke noen ganger, men det betyr nødvendigvis ikke at man skal lage en gruppe med 3 medlemmer til alt man vil ha forandret. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 at den jævla fuckings fjernkontrollen til høgtalarane er fucka og selvfølgeleg går det ikkje an å la var å bruka den! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blir som å prøve å bruke Mac uten mus :!: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Blir vel som å bruke enhver data uten mus? (Utenom hvis du spiller Trackmania e.l. da) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg bruker nesten aldri musa så trenger den egentlig bare når jeg spiller... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 88 har vel ikke noe med bokstaven H å gjøre, *88*? Det ville i så fall irritere meg. Irriterer meg litt at jeg i det hele tatt tenker det, spiller egentlig ingen rolle for meg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Trodde alltid det stod SS før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg