Underpants Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det er sant, jeg leste det på Internett. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Et gjennomsnittslig menneske frykter edderkopper mer enn å dø :/ Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Irriterer meg at denne tråden virkelig har sporet av i kveld. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Var jo koselig det var det ikke xD ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 LOLOLOLO GAYSMILEY XDXDXDXDXD xd Sap duedz???f, lolz go natt as Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Var jo koselig det var det ikke xD ? No offence, men jeg hater "xD , x) , xP , 8D". Greit, det er lov å bruke på MSN, jeg gjør det selv. Her på forumet prøver jeg å holde meg til de smiley-ene som er her på forumet for å brukes. Slik som: xD er en type minnebrikke og xp er et operativsystem, slik er det med den saken. edit: LOLOLOLO GAYSMILEY XDXDXDXDXD xd Sap duedz???f, lolz go natt as tilfeldig at vi reagerer på det samme? Endret 10. juni 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Var jo koselig det var det ikke xD ? Joda, men for å spore innpå igjen forteller jeg at det irriterer meg at du presterte å plassere juksesmilet ditt foran spørsmålstegnet, som du attpåtil satte etter et mellomrom. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har aldri brukt ninjasmileyen. Irriterer meg over den. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Var jo koselig det var det ikke xD ? Joda, men for å spore innpå igjen forteller jeg at det irriterer meg at du presterte å plassere juksesmilet ditt foran spørsmålstegnet, som du attpåtil satte etter et mellomrom. Haha irriterer meg over at xD ikke har en smiley her på forumet Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har aldri brukt ninjasmileyen. Irriterer meg over den. Tuller du? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, jeg gjør ikke det. Det er jo den mest idiotiske av alle. Selv nissesmileyen er mer nyttig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kan foreslå det... Forslag til utseende av xD-smiley: Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Irriterer meg litt over at folk ikke kan like små. søte og uskyldige edderkopper Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du skvatt ja? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Her er et forslag til utseende av xp-smileyen: Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Irriterer meg litt over at folk ikke kan like små. søte og uskyldige edderkopper Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du skvatt ja? ondskapsfulle menneske Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Irriterer meg at jeg er så inn i helvetes røyksjuk, men jeg har slutta å røyke, så jeg skal ikke bryte sammen nå >< Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Irriterer meg at om 11 dager skal jeg ut på en 14 timer lang togreise, og hvis iPod'en min streiker under turen er jeg død. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) GAAHH! Forbanna skolepc. Denne må være den beste, får ikke avinstallert et spill som jeg ikke har rettigheter til å spille engang.. Og at jeg ikke har summet meg til å aktivere adminkontoen og endre passordet.. Endret 11. juni 2009 av W202 Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Husk å sjekke senga, Hosjkornæsj. Var jo det jeg trengte å høre sant xD Man spiser i gjennomsnitt NI edderkopper i året MENS MAN SOVER !!!!!!!!!!!!1 "For a sleeping person to swallow even one live spider would involve so many highly unlikely circumstances that for practical purposes we can rule out the possibility. No such case is on formal record anywhere in scientific or medical literature." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg