Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 En gutt (!) i klassen min sier dette når jeg konfronterer han med motargumenter mot hans idiotiske, overfladiske og tragiske påstander: "Næææh, som at du er smart, lzzm. Orker ikke prate med deg, lol, oh my god lzzm." Hver gang dette skjer hvisker jeg bare "Win" til kompisen min, og tar en liten highfive under pulten. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 En gutt (!) i klassen min sier dette når jeg konfronterer han med motargumenter mot hans idiotiske, overfladiske og tragiske påstander: "Næææh, som at du er smart, lzzm. Orker ikke prate med deg, lol, oh my god lzzm." Hver gang dette skjer hvisker jeg bare "Win" til kompisen min, og tar en liten highfive under pulten. OOh, det der opplever jeg hver dag, er et helvete. Får ikke snakket en gang, for han avbryter meg med: "NEEEEEI, DU HAR TAPT, HOLD KJEFT AT DU ER SÅ DUM ASS" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det morsomste er at han faktisk svarer med en slik "Blææææh"-lyd, som jeg også pleide å lage - når jeg var 3 år gammel, og tenker at han akkurat kom med et dødsalvorlig argument mot meg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Folk som kommer med tilfeldige, urelaterte fornærmelser, (du sugde deg sjøl i natt du? etc) bare for å virke tøff. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Man kan konkludere med at folk som generelt bør få hodet sitt ut av ræva (få opp øynene) er jevnt over sykt irriterende Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kunder som virkelig går inn for å være vanskelige. Jeg har så lyst til å ekslodere, kjefte de ut og helst slå til de, men i stedet står jeg der og smiler og forklarer ting slik de er på en vennlig måte. Profesjonell skal man jo være, men det er bare så vidt jeg klarer det av og til. Hyperio Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Problemet er jo, ihvertfall på skolen min, at de er i flertall! Jeg kan ikke si at de er idioter og tragiske mennesker som lever for ingenting, for da har jeg plutselig 80 % av klassen mot meg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det er utrolig hvor mange no hopes jeg har settt gro opp og som klarer seg overraskende bra nå. De (du) er sikkert bare litt ung ennå, de fleste kommer seg med alderen. Hyperio edit: glemte Hyperio Hyperio Endret 10. juni 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Kanskje jeg er litt ond, men jeg skulle gjerne sett at de ikke klarte seg bra, sånn som de oppfører seg nå. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Er det ikke dem som blir de grettne bussjåførene da? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Problemet er jo, ihvertfall på skolen min, at de er i flertall! Jeg kan ikke si at de er idioter og tragiske mennesker som lever for ingenting, for da har jeg plutselig 80 % av klassen mot meg. Godt at jeg ikke er den eneste som har det sånn. En annen ting som irriterer noe så grenseløst er folk som absolutt skal signere hver post med brukernavnet sitt Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 fobi for edderkopper er irriterende Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg synes selve edderkoppene er mer irriterende. Hyperio Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Husk å sjekke senga, Hosjkornæsj. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Irriterer meg over sosser, og folk generelt som skal avslutte hver eneste j**** setning med "ass" eller med "lissom". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, fy faen ass det er irriterende! Hyperio lissom Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, fy faen ass det er irriterende! Hyperio lissom Blargh!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg fikk faktisk inn tre irriterende elementer i det innlegget. Ikke dårlig. Hyperio (slutter å skrive Hyperio nå) Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Husk å sjekke senga, Hosjkornæsj. Var jo det jeg trengte å høre sant xD Man spiser i gjennomsnitt NI edderkopper i året MENS MAN SOVER !!!!!!!!!!!!1 Endret 10. juni 2009 av Hosjkornæsj Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ni edderkopper? Tviler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg