Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At absolutt ALT må hete noe med en liten "i" først nå for tiden...! iPod, iPhone, iDitt og iDatt... :angry:

iMeg en viss plass :realmad:

For ikke å glemme ungdomsskoleelever med altfor lite å gjøre i friminuttene, slik at de ser seg heeelt nødt til å komme inn på videregående en liten tur for å lage bråk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
COUNTER STRIKE SOURCE!!

Folk som sier CSS er bedre enn CS1.6 BRENN I HÆLVETTE!

Har jo ingen argument heller. " Det er bare sånn"  :mad:  :mad:

Hadde det vert lovelig hadde jeg drept de alle med en gang!  :w00t:

7694231[/snapback]

Her er en ting jeg irriterer meg grenseløst over, folk som hele tiden sier dem skal drepe noen pga bagateller...

Det er godt mulig du ikke mener det seriøst, men hvordan kan jeg vite det?

Trusler generelt er irriterende, iaffall når det er pga bagateller...

Og hvis du lurte, jeg liker også 1.6 bedre enn source ;)

Lenke til kommentar
COUNTER STRIKE SOURCE!!

7694231[/snapback]

Det stemmer jo. CSS spiser 1.6 til frokost, slik er det bare. På samme måte som med bæsj og sjokolade burde det strengt tatt ikke være nødvendig å argumentere for det ene kontra det andre, siden Sources suverenitet er klar som dagen for alle med sanseapparatet i orden.

Lenke til kommentar
COUNTER STRIKE SOURCE!!

7694231[/snapback]

Herregud... Jeg hater folk som må krangle om dette hele tiden. Hvis du er på en café med en venn, og han bestiller noe du ikke liker, trenger du ikke å drapstrue ham fordi det er imot din smak. La folk spille/spise hva faen de vil.

Lenke til kommentar
COUNTER STRIKE SOURCE!!

7694231[/snapback]

Y'know.. Du er akkurat like irriterende for de som liker CSS :)

Det ser ikke ut som at -du- har noe argument for det heller.

Lenke til kommentar
Irriterer meg grenseløst over folk som ikke sier takk når man holder døren åpen for dem. Bruker som regel sifra, at de bør lære seg normal folkeskikk.
For folk som ikke takker for seg pleier jeg å si "versågod". Funker bra det. Feks hvis jeg og noen kamerater har vert på kino og jeg kjører dem hjem. Sier de ikke takk for turen sier jeg bare "versågod for turen". Da sier de "takk for turen". ;)
Lenke til kommentar
Irriterer meg grenseløst over folk som ikke sier takk når man holder døren åpen for dem. Bruker som regel sifra, at de bør lære seg normal folkeskikk.
For folk som ikke takker for seg pleier jeg å si "versågod". Funker bra det. Feks hvis jeg og noen kamerater har vert på kino og jeg kjører dem hjem. Sier de ikke takk for turen sier jeg bare "versågod for turen". Da sier de "takk for turen". ;)

7698447[/snapback]

Kjenner til fenomenet "kjipe" venner... Det er så typisk.

Og så er det så fryktelig få som ikke gidder å betale en dritt heller

Lenke til kommentar

Stappfulle T-Bane vogner! :cry:

Du må alltid stå i tettpakka vogner, og det er som regel varmt som helvete inne i disse, og det er alltid, alltid, _ALLTID_ en unge som skriker ustoppelig i minst et kvarter. Dette kan bli ekstremt irriterende etter hvert, blandet med varmen... Trodde jeg skulle slippe en skrikerunge i dag, men etter et par stasjoner ruller helvetesbomben inn i en barnevogn og går løs. Ikke det at jeg hater unger, men når du er sliten og trøtt er dette bare.. ikke chill :/

Lenke til kommentar
Stappfulle T-Bane vogner! :cry:

Du må alltid stå i tettpakka vogner, og det er som regel varmt som helvete inne i disse, og det er alltid, alltid, _ALLTID_ en unge som skriker ustoppelig i minst et kvarter. Dette kan bli ekstremt irriterende etter hvert, blandet med varmen... Trodde jeg skulle slippe en skrikerunge i dag, men etter et par stasjoner ruller helvetesbomben inn i en barnevogn og går løs. Ikke det at jeg hater unger, men når du er sliten og trøtt er dette bare.. ikke chill :/

7699586[/snapback]

hvorfor har man mp3?? og et bra headsett

Lenke til kommentar

At Windows snart har enerett på maskinvare også. Ikke det at Windows er de eneste som skal produsere maskinvare, men vis det skal lages en driver til Windows Vista, som også blir laget til fks Linux, vil driveren bli svartelistet fra Vista, og all maskinvare som bruker den driveren vil bli ubrukelig :o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...