Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 At det må slike videoer til (anbefaler og se den) : http://www.kossan.se/roliga-filmer/koer_foersiktigt.htm som et forsøk på og hindre folk i å fyllekjøre. Innser de ikke idiotien ved å fyllekjøre/bryte trafikkregler? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Trist, men følte jeg tok poenget ganske fort, litt drøyt med så mye av det samme kanskje.. Endret 9. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå var det jo en samling av klipp fra forskjellige land, tipper jeg. Den ene var jo norsk. Fikk uansett en tåre i øyekroken her. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 De sjokkvideoene er ganske cheap da, men det virker som det treffer målgruppen ganske så hardt. Effektivt, men simpelt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Regn regn regn, atter regn... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Folk som spiller fotball, som MÅ kline håndflaten inn i trynet på meg! Tre ganger på to kamper! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Regn regn regn, atter regn... Regn gjør meg fryktelig glad. Om det ikke bare er slikt pusleregn da. Tror det har å gjøre med at jeg er bergenser. Pøsregn eller full sol Det i midten kan bare suge seg, det irriterer meg. Ellers irriterer jeg meg over en smerte jeg har i overarmen/skulderen som hindrer treningen min. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tja. Regn i noen dager funker, men uker! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har faktisk ikke regnet ordentlig i Bergen på sinnnsykt lenge At det må slike videoer til (anbefaler og se den) : http://www.kossan.se/roliga-filmer/koer_foersiktigt.htmsom et forsøk på og hindre folk i å fyllekjøre. Innser de ikke idiotien ved å fyllekjøre/bryte trafikkregler? Ekstremt sterk film synes jeg også, og den har et ganske klart budskap. Der på 2minutter-merket, når en gutt og en jente står og kliner/snakker på veikanten hvor jenten sitter på gjerdet; tror dere jenten har størst smerte psykisk eller fysisk?(hun får jo beina skvist). Irriterer meg at man trenger så mye som 8 timer søvn hver natt for å fingere optimalt neste dag. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Den filmen der ser jeg ikke på skolen hvertfall Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Til vanlig har jeg en deformert lillefinger, som jeg har ødelagt som keeper. I går var jeg litt for sen under en redning, og moste rake fingre rett inn i ballen. Nå er lillefingeren min helt på trynet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Ting som irritere meg grenseløst. Alle folka i The Hills (The City osv osv) (ikke at jeg ser på den møkka serien ), virker som alle jentene der går inn for å finne de dummeste mannfolkene i hele verden, for å si bli sjokkert over at de egentlig er noen jævla drittsekker. Doh*, og Spencer fyren kan gå å ***** seg. Alle som ikke klarer å begynne en ny setning med STOR bokstav. Folk som signerer posten sin med navnet sitt (kall meg en stor bitter fyr for det, flisespikkeri) Endret 10. juni 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Folk som signerer posten sin med navnet sitt (kall meg en stor bitter fyr for det, flisespikkeri) Humre... Korka Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor FORDI JEG MÅTTE:D Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Uenig med Korka SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Muntlig her Irriterer meg en del over det. SpecialForce Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Forsåvidt enig med meg selv. Korka Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det her var litt morsomt, kanskje jeg skal fortsette å "signere" postene mine? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skulle på sykkeltur, men plutselig begynte det å øse ned. Håper det går over snart. Mats Side 1337 btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg