Lemon Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det her går jo bare ikke an. For et syyykt scenario. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Flydd over bordet? Høres ut som noen har sett litt mange actionfilmer, for slike slag skal godt gjøres. Har hun noen fysiske bevis på å blitt rundhjulet? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei, hun har ikke det. Så det blir ikke noen straffesak ut av det. Men det går i mappa mi hos NAV. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ikke noe jeg får gjort, jeg har allerede gitt min side av saken til NAV. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Telefonen til Gamezone i Tromsø fungerer tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) At den (sensuret) katta har tissa/spydd på senga mi, neste gang den katta kommer opp hit vil jeg hive den fra andre etasjen og ned på bakken. Endret 9. juni 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ikke noe jeg får gjort, jeg har allerede gitt min side av saken til NAV. Får du jobb via NAV, eller jobber du hos NAV? Om det er sistnevnte, hadde jeg sett meg om etter en annen jobb. Jeg hadde ihvertfall ikke klart å jobbe med sånne folk rundt meg. Neste gang du sier hei til henne anmelder hun vel deg for voldtekt... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sysselsetningstiltak gjennom NAV, sånn at ledighetsstatistikken deres ser penere ut. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Oppdatering på sjefen min:I dag fikk jeg høre at jeg visstnok hadde slått henne så hardt at hun hadde flydd over bordet og landet på en stol. Videre hadde jeg så rivd ned et annet bord og knust en dør. Blir skikkelig forbanna på sånne folk! Endret 10. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det som irriterer meg står allerede ramsa opp flere ganger på de forrige 1334 sidene av denne tråden + mye mer, men ingen lever i 4000år. Ja og det at penger ikke vokser på trær og at alt er gratis(drømme). Endret 9. juni 2009 av meg0709 Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor i all verden skulle ting være gratis om penger vokste på trær? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har så mye aggresjon som må ut. I dag holdte jeg på å fly på en fyr. De tar det såklart ikke seriøst, og vi ler litt av det etterpå, men jeg ble faktisk veldig irritert der og da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Irriterer meg over at støvsugeren suger så dårlig. (hehe) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres ut som en begivenhetsrik dag. Jeg er irritert over at all middagen er spist opp bare pga jeg kommer litt sent. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 CRENO! Jeg betalte en regning for over en måned sia! Trur du ikke jeg fikk inkasso idag da!? Skal ringe banken etterpå og skjelle dem ut, jeg fikk en bekreftelse her men når jeg ser tilbake står det ikke noe :@ Frister å stikke til hovedkontoret til Creno og skape litt leven der.... Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Oppdatering på sjefen min:I dag fikk jeg høre at jeg visstnok hadde slått henne så hardt at hun hadde flydd over bordet og landet på en stol. Videre hadde jeg så rivd ned et annet bord og knust en dør. Og hvor er denne "knuste" døren? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Oppdatering på sjefen min:I dag fikk jeg høre at jeg visstnok hadde slått henne så hardt at hun hadde flydd over bordet og landet på en stol. Videre hadde jeg så rivd ned et annet bord og knust en dør. Jeg blir faen meg provosert av det der. Jeg tror jeg hadde brukt mye tid og energi for å få henne til å blitt avslørt. Om så bare for at hun ikke kan gjøre det mot flere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kjipt Dragen. Høres sykt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres nesten fake ut. Men damer er rare dyr,så uannsett: Kjipt er et passende ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg