Sewero Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Realiserer du påstanden blir det feil, kan bli tatt for legembeskadelse vis hun er flink nok til å fake. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 HÆLVETES STAR WARS JEDIOKSDAKSD SPILLET SOM MÅ HA WALKTHROUGH TIL HVER JÆVLA LEVEL! AAAAAAAAAAAAAH Godt vi har youtube! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Prøvde du et shoulder move (dytting med handflaten) på henne a la Bruce Lee.....da er det hennes egen feil lol Hvis hun gjorde deg forbanna da synes jeg hun fortjente en lusing , det går jo grenser for provokasjoner oxo :/ Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 "Oxo", "Iche (substitutt for ikke)". Sånnt språk irriterer meg. Det går til en viss grad an å akseptere det om personen er under 15, men når personer på min egen alder skriver sånn, da dør jeg litt inni meg. Ser for meg jobbsøknaden: "Oxo vil jeg iche ha lange arbeidsdager" Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg kom ikke opp i religion i dag … Da blir det IT eller historie i morgen. Blir forferdelig travelt :/ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 "Oxo", "Iche (substitutt for ikke)". Sånnt språk irriterer meg. Det går til en viss grad an å akseptere det om personen er under 15, men når personer på min egen alder skriver sånn, da dør jeg litt inni meg. Ser for meg jobbsøknaden: "Oxo vil jeg iche ha lange arbeidsdager" Har en på msn som er like gammel som meg (22) som skriver på dialekt og med masse forskjellige fancy skrift. Helvete så irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Harry-engelsk er verre synes jeg. At man skriver engelsk ved bruk av lingvistik(ordlyder) som f.eks ''nåty(naughty)'' og Aim (I'm)'' osv Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 HÆLVETES STAR WARS JEDIOKSDAKSD SPILLET SOM MÅ HA WALKTHROUGH TIL HVER JÆVLA LEVEL! AAAAAAAAAAAAAHGodt vi har youtube! Bra spill. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Geeks med iPhone som snakker om bildene de har tatt med iPhonen sin. Og at jeg godt kan sende de en tekstmelding til iPhonen, eller ringe de på den. Og skal de få seg ny telefon så kan du banne på at de er glade for at det er en ny iPhone de skal få seg. Fy søren, jeg holdt på å glemme igjen iPhonen min hjemme i dag XD Haha, har fått meg den phete ringelyden til iPhonen min! osv.osv. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da bare sier du "La oss se hvor godt iphonen din passer i anusen din" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Eller den nye telefonen, iPhone 3Gs Den skal man ha den 19 juni BTW så irriterer jeg meg over retarderte muntligoppgaver.. Endret 9. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Det lukter leverpostei her. :realmad: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Men ingenting er værre enn når noen spiser brødskive med salami på bussen. (Gjerne utpå dagen, for da har salamien ligget å godgjort seg litt) Endret 9. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 At jeg ikke får feriepenger Er innbakt i lønnen Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Heftige brannsår etter alt for mange sklitaklinger i går, DET irriterer! Svir som et helvete. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Oppdatering på sjefen min: I dag fikk jeg høre at jeg visstnok hadde slått henne så hardt at hun hadde flydd over bordet og landet på en stol. Videre hadde jeg så rivd ned et annet bord og knust en dør. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hva for en slags syk bedrift jobber du i? Det der høres jo ut som sjefen fra helvete. Det er det sykeste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Serriøst, Dragen? Hun virka passe syk ja. Mental sjukeus er vell mer passende plass for henne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg