Spetz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Irriterer meg over at jeg bor i rånermiljø numero uno. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Haha, fyfaen.. Artig video Spetz Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Irriterer meg at Spetz' Spotify-spilleliste ikke er skikkelig linket til. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Irriterer meg at phfjeld's Spotify-spilleliste ikke er skikkelig linket til. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hehe. Min er hvertfall fikset nå. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned. Hva faen? Er de faktisk _seriøs_ også? Har hun blitt slått ned i helga da eller? Eller tok hun den tappinga på skulderen som om at du faktisk klabbet til henne? Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner. Hvilken type bedrift jobber du i? Hva driver dere med? Makan til bitch... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Irriterer meg at phfjeld's Spotify-spilleliste ikke er skikkelig linket til. Han har skrevet inn URL istedenfor HTTP-link. Om du kopierer fra og med "spotify" i hotlinken hans og skriver det inn i søkefeltet på spotify får du opp listen. Hører på den atm Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ahh..Ingen som hører på min da Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg gjør. Ramones atm. Noen av meg: (jeg har liksom flere, ingen av dem er særlig store eller gjennomtenkte) Remakin of. (random sanger) Think about it (beste metal ) Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sitter og "skumhører" gjennom listene deres as we speak. Er mye bra, selv om det ikke er på min egen liste. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Likte godt listen til phfjeld, men var riktignok en veldig lang liste med mye forskjellige musikk. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned. Hva faen? Er de faktisk _seriøs_ også? Har hun blitt slått ned i helga da eller? Eller tok hun den tappinga på skulderen som om at du faktisk klabbet til henne? Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner. Hvilken type bedrift jobber du i? Hva driver dere med? Makan til bitch... Tiltaksbedrift gjennom NAV. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Irriterende når jeg merker at jeg selv har vært OT i flere innlegg... Skjerpings folkens, ingen spotify-tråd Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg gjør. Ramones atm. Noen av meg: (jeg har liksom flere, ingen av dem er særlig store eller gjennomtenkte) Remakin of. (random sanger) Think about it (beste metal ) Nice. Er vel mest Punk, Reggae og Psykadelisk musikk på lista mi Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner. Vet du hva, jeg hadde realisert påstanden hennes. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Irriterer meg over at det tar så lang til å varme opp komfyren... Politiet arresterte foresten nettopp en kanondritings fyr rett utfor her, i gata. Endret 8. juni 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Irriterer meg sykt over en lagkamerat på fotball-laget. Han er syyykt ego! (vi er spissmakkere) I dag, var jeg og han alene med keeper helt alene. I stedet for å sentre til meg som har åpent mål, går han laangt ut og forbi keeper, før han skyter i nettveggen. Mens jeg bare står der, helt alene. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bli keeper som meg, så slepper du å være sur på andre. Da får du all skylden selv. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Litt for sent å endre til keeper, når jeg er 15, og har spilt spiss siden jeg var 5 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner. Vet du hva, jeg hadde realisert påstanden hennes. Tro meg, var ikke langt unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg