Slimda Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tenkte mer sånn: "Jeg liker Two and a half men bedre en Scrubs." "Da må du være idiot!" Nå var det et dårlig eksempel, menmen. Jeg pleier å gjøre det selv bare på kødd liksom, men enkelte henger seg noe jævlig opp i det. Om noen kaller deg idiot finnes det bare et svar. "ok." Blir man ikke berørt, har personangrep ingen virkning. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Folk som tror de er syyykt kule fordi de drikker seg full... ungdommer fjortisser generellt? Joda, men det går an å være fjortis selv om man ikke drikker seg full "hver" helg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Joda, men det går an å være fjortis selv om man ikke drikker seg full "hver" helg. Fjortis er en sinnstilstand som gjør akkurat det der. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 At det går så forbanna treigt å bli meldt opp til fagprøve. Selve oppmelding fra læreplass ble sendt for over en måned siden, og har ikke hørt noe om det før nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Knekt skilt. Endret 8. juni 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hmrf. Tullinger som lar det være igjen en skive med servelat, et egg, nok pålegg til å dekke en halv brødskive generelt. Brenn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Åååååå, den ser jeg chokke. Hvor irriterende er det ikke å ha lyst på feks ostesmørbrød, men det er bare bittelitt ost igjen, som dekker halve skiva. Eller ikke mer ketchup. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skrota til foten min igår på fjelltur, sommerferie om 1 mandag og det kan hende jeg må tilbringe min første sommerferie som myndig(bursdag sent på året ;p) på krykker og med stål inni meg Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 At læreren min enda ikke har klart å ordne fraværet mitt, selv om han lovte det, og jeg har spurt han flere ganger. Nå er det for sent. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/08/nyheter...seberg/6622745/ Hele greia. Jeg mener, det er nettopp av disse grunnene at jeg ikke tar berg og dalbaner OL. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Usaklige, tynne og skranglete artikler fra Dinside/data og itavisen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned. Hva faen? Er de faktisk _seriøs_ også? Har hun blitt slått ned i helga da eller? Eller tok hun den tappinga på skulderen som om at du faktisk klabbet til henne? Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned. Hva faen? Er de faktisk _seriøs_ også? Har hun blitt slått ned i helga da eller? Eller tok hun den tappinga på skulderen som om at du faktisk klabbet til henne? Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner. Faen for en kjerring! Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Usaklige, tynne og skranglete artikler fra Dinside/data og itavisen. Enda verre når de kommer fra tek.no-nettverket, egentlig. På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned. Hva faen? Er de faktisk _seriøs_ også? Har hun blitt slått ned i helga da eller? Eller tok hun den tappinga på skulderen som om at du faktisk klabbet til henne? Hun påstår at jeg dro til henne med knyttneve sånn at hun falt over en stol. Og ikke bare det, hun har fått med seg de andre damene på jobben som vitner. Du kan ta gift på at de ikke vil ha deg der. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Herregud, kjenner jeg blir irritert bare av å lese det... Hvor gamle er egentlig disse kvinnemenneskene? Edit: Endret 8. juni 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kunne i alle fall prøvd å få det til å se realistisk ut. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gruppa er på mellom 50 og 20. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Du får banke noe vett inn i henne For å være seriøs så irriterer det meg at det ikke er (særlig) ulovlig. Har dere overvåkningskameraer hvor handlingen skal ha skjedd? Jeg irriterer meg sånn over folk som misbruker ord som "normal" og "naturlig". Som at unormal er det samme som feil, og naturlig er det samme som sunt. Endret 8. juni 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg