Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "Folk som hører på musikk fra 70-tallet" I AM IRON MAAAAAAAAAN Well, its hard to be a gambler Bettin on the number That changes evry time Well, you think youre gonna win Think shes givin in A strangers all you find Yeah, its hard to figure out What shes all about That shes a woman through and through Shes a complicated lady, so color my baby moody blue, "Thank you , thank you very much......you're a fantastic audience !" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) "Hykleriske moderatorer" Hitleriske moderatorer = moddene på Vigrids hjemmeside Nei , det blir jo feil.....de heter nok "gruppenfuhrers* , det høres nok mer fornemt ut *ler meg i hjel* Badabom! Tss... "Folk som hører på musikk fra 70-tallet" I AM IRON MAAAAAAAAAN Well, its hard to be a gambler Bettin on the number That changes evry time Well, you think youre gonna win Think shes givin in A strangers all you find Yeah, its hard to figure out What shes all about That shes a woman through and through Shes a complicated lady, so color my baby moody blue, "Thank you , thank you very much......you're a fantastic audience !" Jeg må erlig si at 70-tallet er musikkens storhetstid, så jeg er sterkt uenig. Endret 8. juni 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ser man vekk ifra all den trasige heavy-rocken og metalen som var på 70-tallet, er det ekstremt mye gull derifra Men nå begynner vi å gå litt off-topic.. Jeg irriterer meg over all den trasige heavy-rocken og metalen som var på 70-tallet. Endret 8. juni 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 What a glorious fucking morning. Da jeg kom på jobb i dag, så ble jeg beskyldt for å slå ned sjefen. Jeg hadde tappet henne på skulderen. FML. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jeg pusser ikke tennene om morgenen. Har sjelden tid eller lyst, så jeg kjøper bare en tyggispakke i kantina. (Pusser hver kveld selvfølgelig) Men jeg pussa tennene i morrest. Lenge siden jeg har gjort det om morgenen. Prøver å endre vaner. DET FØRSTE JEG KJENNER NÅR JEG KOM PÅ SKOLEN? FUCKINGS KRAFTIG ISING NÅR JEG DRIKKER, kjennes ut som et jævla hull. Har ikke hatt vondt i tennene på noe vis på mange år. HVA FAEN, jeg skal aldri pusse tennene om morgenen igjen, DRITT. Noe må være galt med verden. Endret 8. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 What a glorious fucking morning.Da jeg kom på jobb i dag, så ble jeg beskyldt for å slå ned sjefen. Jeg hadde tappet henne på skulderen. FML. Wtf? Utdyp. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Folk som må ha nedtelling i msn nicket sitt. 30 dager igjenn.. netse dag; 29 dager igjenn.. osv Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Folk som må ha nedtelling i msn nicket sitt. 30 dager igjenn.. netse dag; 29 dager igjenn.. osv X2. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 På onsdag så tappet (altså, jeg prikka henne på skulderen med to fingertupper) for å si ifra at jeg dro hjem. Når jeg kom på jobb i dag, så fikk jeg beskjed om at jeg hadde slått henne ned. Hva faen? Er de faktisk _seriøs_ også? Har hun blitt slått ned i helga da eller? Eller tok hun den tappinga på skulderen som om at du faktisk klabbet til henne? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Når hunden min bjeffer som et helvete når den står ute i bånd. Faen, jeg HATER det! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Folk som tror de er syyykt kule fordi de drikker seg full... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Folk som tror de er syyykt kule fordi de drikker seg full... ungdommer fjortisser generellt? Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Folk som må ha nedtelling i msn nicket sitt. 30 dager igjenn.. netse dag; 29 dager igjenn.. osv Enig! Og folk som gidder å skrive masse dritt på pers. meldinga på msn som ingen andre bryr seg om Var verre før.. heldigvis Endret 8. juni 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har jeg en ulik mening/liker noe andre ikke liker eller omvendt, er jeg enten dum eller unormal. Fyfaen det irriterer. Er det noen som er dum eller unormal her, så må det være dem. Må si meg enig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har jeg en ulik mening/liker noe andre ikke liker eller omvendt, er jeg enten dum eller unormal. Fyfaen det irriterer. Er det noen som er dum eller unormal her, så må det være dem. Må si meg enig. Vel, hvis du ikke tenker som alle andre, så er jo du unormal. Altså, ikke normal, som alle andre. Du viker fra normen. ikke at det er negativt... Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei, sant. Men for veldig mange er det det. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tok i mot neste års 8. klassinger i dag, for en gjeng med drittunger. Halvparten av jentene var fjortisser av øverste klasse, mens halvparten av guttene var små bøllefrø som var frekk i kjeften og bare snakket om hvor ofte de måtte til rektor. I tillegg var det én gutt som preiket i ett sett om hvor mye finere den gamle skolen hans var. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har jeg en ulik mening/liker noe andre ikke liker eller omvendt, er jeg enten dum eller unormal. Fyfaen det irriterer. Er det noen som er dum eller unormal her, så må det være dem. Må si meg enig. Vel, hvis du ikke tenker som alle andre, så er jo du unormal. Altså, ikke normal, som alle andre. Du viker fra normen. ikke at det er negativt... Tenkte mer sånn: "Jeg liker Two and a half men bedre en Scrubs." "Da må du være idiot!" Nå var det et dårlig eksempel, menmen. Jeg pleier å gjøre det selv bare på kødd liksom, men enkelte henger seg noe jævlig opp i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da går det vel på smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg