CFM Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 At explorer.exe har klikka. Får ikke avslutta prosessen i task manager heller. Gidder heller ikke restarte maskina. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Høres ut som en god unnskyldning for å prøve Windows 7 Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Nå skal jeg se Død Snø Herzog, thanks! Hilse folket i Einsatz fra meg da! Endret 7. juni 2009 av Herzog Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Høres ut som en god unnskyldning for å prøve Windows 7 Nah holder meg til XP en stund til.. ------ Irriterer meg over folk som er dårlige til å forklare, men alikevel er det en selvfølge at jeg skal forstå akkurat hva jeg mener og jeg er dum hvis jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Eller motsatt: Jeg forklarer noe enkelt, de skjønner ikke hva jeg prater om, og derfor er jeg dum. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Har jeg en ulik mening/liker noe andre ikke liker eller omvendt, er jeg enten dum eller unormal. Fyfaen det irriterer. Er det noen som er dum eller unormal her, så må det være dem. Endret 7. juni 2009 av sandinista Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 At en eventuell muntligeksamen kan ødelegge AC/DC-konserten min! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=554659 Les denne artikkelen og prøv å gjett hva som plager meg. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er greia med det egentlig... er ikke det fnugg morsomt engang. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 "What's new list" i Messenger... latterlig unødig Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Dessuten sugde overskrifta som vanlig på alle vg artikler. Utifra overskrifta virka det som det var noe langt alvorligere enn det faktisk var. Det er forresten sinnsykt iriterende at de lager slike lokkende overskrifter, og når jeg trykker inn på artikkelen så er det bare piss som vanlig. Endret 7. juni 2009 av Brian Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hykleriske moderatorer irriterer. ekstremt enig der ass! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Trodde det var et svært passasjerfly jeg, men så var det visst bare et lite GA fly.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noe jeg fant ut nettop: At alle kommer opp i muntlig eksamen.... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bah … Applebees innlegg minte meg på at jeg har muntlig eksamen neste uke. Darn… Bare jeg ikke kommer opp i IT, kjemi eller matte er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Irriterer at det er over en måned til lønn grunnet klunder eller noe slikt. Trenger virkelig en ekstra og større skjerm snarest, men er så godt som blakk. Det er bare en enkel sommerjobb, så de tar seg friheter til høyre og venstre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Irriterer at det er over en måned til lønn grunnet klunder eller noe slikt. Trenger virkelig en ekstra og større skjerm snarest, men er så godt som blakk. Det er bare en enkel sommerjobb, så de tar seg friheter til høyre og venstre. http://www.lo.no/u/ungdom1/LOs-Sommerpatrulje/?tabid=119 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "Hykleriske moderatorer" Hitleriske moderatorer = moddene på Vigrids hjemmeside Nei , det blir jo feil.....de heter nok "gruppenfuhrers* , det høres nok mer fornemt ut *ler meg i hjel* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg