empatiy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Sitter her og rydder opp i en perm. I denne permen ligger det mange autocad tegninger. "Arkivaren" har faen meg ikke klart å arkivere i det hele tatt. Fant på det verste 5 kopier av samme tegning og revisjon.. Fant ingen logikk i det. HAT! Enig med trådstarter, ang. dette med å skrive ut X antall kopier av samme dokument. Fy faen, så irriterende. edit: Og folk som skal spare på alt mulig drit. Huff. Disse tar kaka. Endret 8. januar 2007 av empatiy Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mobilbatteriet mitt. Javel, vises på skjermen at batteriet er fullt. Da setter jeg på kameraet og lyset. 1 min. senere får jeg meldingen "Advarsel! Svakt batteri". Har Samsung E720 hvis noen lurte. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 En neger drapstrua meg på bussen fordi jeg hørte på Clawfinger xD faen de tror de holder på med, skal dem holde på på den måten så burde de få 1. veis bilett tilbake til jungelen! 7667986[/snapback] Hehe, du vet det er en antirasistisk sang? 7668091[/snapback] Du vet at det er ei gruppe? 7668099[/snapback] Jeg regnet med at du hørte på sangen "Nigger"? Vet at Clawfinger er en gruppe ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 For få parkeringsplasser på/ved skolen. Tok meg 11 minutter å finne en plass i dag! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 En neger drapstrua meg på bussen fordi jeg hørte på Clawfinger xD faen de tror de holder på med, skal dem holde på på den måten så burde de få 1. veis bilett tilbake til jungelen! 7667986[/snapback] Aha. Får håpe jeg aldri treffer på en som kan tyde ekstrem metal vokal mens jeg hører på Waco Jesus med sanger som 'I Hate Niggers', ' Mandatory Abortions for Niggers', 'Back of the Bus' etc. :!: Eller... Folk som forstår slikt har vel som oftest ganske god selvironi uansett Lenke til kommentar
Joney Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Horten Videregåendes fatastiske emne til å ikke gi beskjeder om hvor vi skal møte opp..... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Horten Videregåendes fatastiske emne til å ikke gi beskjeder om hvor vi skal møte opp..... 7682493[/snapback] Og fantastiske evne til å lære grammatikk til elevene :!: Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noe som irriterer meg, så er det at noen faktisk har viet sitt liv til å snu dorullen med papiret inn mot veggen hver gang de er på do - det skal vende UT! Har til og med opplevd dette når jeg bodde alene at besøkende gjorde dette på MITT bad. Grr.. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 At jeg ikke fikk noen CD-gavekort til jul. Hadde planer om å handle mange CD-er, men NEIDA. Må vel være den første julen uten CD-gavekort Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hun høyrer for det meste på punk-rock, men klarer å unngå Sex Pistols. At det går an! Men no får eg det til å høyres ut som eg irriterer meg over dette, kun fordi hun ikkje liker musikken eg liker, noko som er heilt feil. 7667813[/snapback] Jeg liker selv punk, og har hørt sannsynligvis det meste av det store, men personlig synes jeg The Clash har holdt seg mye bedre gjennom årene. Pistols blir for "vi er talentløse, men vi bryr oss ikke, for det handler ikke om musikken", mens The Clash hadde et budskap og talent. edit: Snakker vi forresten Iggy and the Stooges-punk, Ramones-punk eller Green Day-punk? 7669279[/snapback] Snakker Greenday-punk, og det er jo litt annerledes. Men vart irritert etterpå dette skjedde, pluss eindel andre ting ho sa. Så følte for å få ut litt aggresjon, og velgte dette temaet. PS: Er sjølv Sex Pistols fanboy seff.. Og forstår ikkje kvifor andre ikkje liker dei Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Er det noe som irriterer meg, så er det at noen faktisk har viet sitt liv til å snu dorullen med papiret inn mot veggen hver gang de er på do - det skal vende UT! Har til og med opplevd dette når jeg bodde alene at besøkende gjorde dette på MITT bad. Grr.. 7684742[/snapback] Ja, hva faen er det for noe? Det er hevet over enhver tvil at det er diggere å ha papiret vendene ut, så det må være noe annet. Jeg setter mine penger på at det er en eller annen frimurergjeng som bruker dassruller til å kommunisere, kanskje planlegge verdensherredømme. Det er nok et mønster i det. EDIT: De norske undertekstene i Tenacious D in the Pick of Destiny irriterte meg ganske kraftig. Endret 9. januar 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noe som irriterer meg, så er det at noen faktisk har viet sitt liv til å snu dorullen med papiret inn mot veggen hver gang de er på do - det skal vende UT! Har til og med opplevd dette når jeg bodde alene at besøkende gjorde dette på MITT bad. Grr.. 7684742[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Driver meg vannvidd at han fyren som sitter ved siden av meg på skolen aldri klarer å snyte seg. han sitter i timesvis og snufser hvert 13-ende sekund. Imorgen skal jeg avbryte undervisningen med å gå på do for å hente han et papir til å snyte seg meg. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 folk som stirrer, og da mener jeg glaner som om du var luft. Har en slik rar kar i klassen, han kan sitte å glane meg/andre i tryne i 10min uten at det bryr han det grann. Selv om jeg/andre glaner tilbake glaner han videre på som om du var luft. Utrolig irriterende å føle at han glaner i timene og slikt, aaaaahh irriterende. Synes også det er forferdelig irriterende å klø seg, og uvitende treffer du på ei kvise. Smerten stikker intenst og du begynner å blø. hater når det skjer. Nei til kviser! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 faen annoing når man holder på med den type ting ubevisst og kanskje i ansiktet. Faen kjipt å poppe noe i timen på skolen også begynne å blø... Heldigvis er jeg ferdig med den type ting Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Horten Videregåendes fatastiske emne til å ikke gi beskjeder om hvor vi skal møte opp..... 7682493[/snapback] Du fikk ikke beskjed, nei? Jeg hørte bare av en annen at vi skulle møte opp i datalaben. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg hater rosinene som er i boller og i go morgen yoghurt. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 COUNTER STRIKE SOURCE!! Folk som sier CSS er bedre enn CS1.6 BRENN I HÆLVETTE! Har jo ingen argument heller. " Det er bare sånn" Hadde det vert lovelig hadde jeg drept de alle med en gang! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Axzter: Man kan strengt tatt ikke argumentere for smakssaker, men hvis grafikken er bedre så er det gjerne et argument? Jeg vet ikke, jeg har ikke spilt CS siden før jeg ble medlem her, men jeg antar at et argument for en oppfølger vil være oppgradert grafikk. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 COUNTER STRIKE SOURCE!! Folk som sier CSS er bedre enn CS1.6 BRENN I HÆLVETTE! Har jo ingen argument heller. " Det er bare sånn" Hadde det vert lovelig hadde jeg drept de alle med en gang! 7694231[/snapback] Enig. Totalt grunnløse påstander er sinnsvakt annoing. Hvis jeg påstår noe som jeg ikke har helt lyst eller kan argumentere overbevisende for så tar jeg ihvertfall meg tid til å lyge! Det er det minste man kan gjøre:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg