Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå synes jeg seriøst noen av dere må skamme dere. Det er helt sikkert mye man kan kritisere VG og tabloidpressen for, men at de skriver hederlig omtale av de norske som omkom i den tragiske flyulykken, det er ikke noe man kritiserer. Det gjør man bare ikke. Det er mildt sagt lavmål.

 

Det er ikke noe norsk fenomen at man skriver om sine landsmenn som omkommer i en ulykke. Det skjer i alle land. De har jo familie, venner og andre berørte i Norge, noe som gjør at disse personene har langt større interesse for oss nordmenn, sammenlignet med de som tilhører andre nasjoner. Dessuten kan man ikke skrive om alle. La de norske skrive om sine landsmenn, la de engelske skrive om sine landsmenn, de franske om sine osv.

 

Hva berører dere mest; at din mor eller far dør eller at tanta til broen til en i klassa di går bort? Det sier seg selv, det er de som står oss nærmest det er tungest å miste. De som står det norske folk nærmest i denne saken, er selvsagt de norske berørte. Selv om dere kanskje ikke hadde noe forhold til noen av de norske omkomne i flyulykken, er det garantert andre her i landet som har det. Om de leser kommentarene deres her, hvordan tror dere de vil føle det? For noen respektløse kommentarer!

Lenke til kommentar
Jo, så overse det og gi blanke i kommenter det. Da støter dere i alle fall ingen.

Det er ikke lett å overse det når det er på forsiden hver enda dag.

 

Det er greit at de skriver om nordmenn som er utsatt for ulykker, men de overdriver noe sinnsykt med denne gutten. Det var greit å lese om han de første par gangene, men nå er det bare irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
XpimpenX på CG irriterer meg no jævlig...

Catchgamer er elendig, sist jeg var innom der var for 3 år siden.

 

Edit: Nå skal jeg se Død Snø Herzog, thanks!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...