Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som hører på musikk fra 70-tallet og tror de er "intellektuelle" og kule av den grunn.

Har ikke noe i mot at folk hører på det selvfølgelig, men i enkelte tilfeller ser jeg at det har blitt som en slags trend.

:p

Og folk som hører på noe annet skjønner seg liksom ikke på musikk. :ermm:

 

Det irriterer andre veien og.

Når det kommer folk som sier:

 

"Faan azz så støg gamel musik, må hør på 50 cent fuck you vettu, best musik d. :)"

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Hvilken mobiltype var det? Personlig finner jeg stor glede i en iPhone 2G. Kanskje du kunne kikke på en iPhone 3G nå som du tydeligvis har behov for en ny?

Responsen min nå irriterer sikkert en god del ^^

Nå er vel ærlig talt iPhone 2G og iPhone 3G samme mobilen, da.

Lenke til kommentar
Hvilken mobiltype var det? Personlig finner jeg stor glede i en iPhone 2G. Kanskje du kunne kikke på en iPhone 3G nå som du tydeligvis har behov for en ny?

Responsen min nå irriterer sikkert en god del ^^

Nå er vel ærlig talt iPhone 2G og iPhone 3G samme mobilen, da.

Det er en grunn til at det finnes en 2g og en 3G. Det kalles produktrevisjoner, og å kalle de samme mobilen anser jeg som tull. Det er flere designendringer og interne oppdateringer som utgjør dagens iPhone 3G som selges blant mobiloperatører verden over.

Lenke til kommentar
Hvilken mobiltype var det? Personlig finner jeg stor glede i en iPhone 2G. Kanskje du kunne kikke på en iPhone 3G nå som du tydeligvis har behov for en ny?

Responsen min nå irriterer sikkert en god del ^^

Nå er vel ærlig talt iPhone 2G og iPhone 3G samme mobilen, da.

Det er en grunn til at det finnes en 2g og en 3G. Det kalles produktrevisjoner, og å kalle de samme mobilen anser jeg som tull. Det er flere designendringer og interne oppdateringer som utgjør dagens iPhone 3G som selges blant mobiloperatører verden over.

Det er jeg som blandet. Beklager.

Lenke til kommentar
Det er også en ting til som irriterer meg: Hver eneste morra så finner jeg en veps på vinduet som vil ut, hvorfor flyr den inn i det heletatt hvis den bare vil ut. Men det som er fint, ingen av vepsene som har vært på rommet mitt er aggressive, late alle sammen.

 

Veldig irriterende.. skjedd her et par ganger, men ikke hver morgen. Deilig å våkne til "BZZZZ *dunk* BZZZZ BZZZ *dunk dunk dunk* BZZZZZZZZZZZZZZ" en to-tre timer før jeg egentlig skal stå opp og dra på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...