Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Snakka med ei i resepsjonen. Ho skreiv ned namn og heimenummer, så dei skulle ta kontakt om dei fann den. Det betyr at eg venter eitpar dagar for å sjå om dei finn den. Om ikkje bestiller eg ny, for eg klarer meg ikkje lenge utan.

Endret av Wheaten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken mobiltype var det? Personlig finner jeg stor glede i en iPhone 2G. Kanskje du kunne kikke på en iPhone 3G nå som du tydeligvis har behov for en ny?

Responsen min nå irriterer sikkert en god del ^^

Sony Ericsson W810i. Sikkert minst tre år gammal. iPhone frister sjølvsagt, men det er prisen då.

Lenke til kommentar
Hvilken mobiltype var det? Personlig finner jeg stor glede i en iPhone 2G. Kanskje du kunne kikke på en iPhone 3G nå som du tydeligvis har behov for en ny?

Sony Ericsson W810i. Sikkert minst tre år gammal. iPhone frister sjølvsagt, men det er prisen då.

Ah:D Kult, Har selv W810i :D Konge telefon og den har tatt i mot en del smell på gulvet :p

Folk som bryr seg om hvorfor andre dropper skolen.

Ah :w00t: kom på noe nytt. Folk som bryr seg over hva jeg blir irritert av :)

Lenke til kommentar

Ah:D Kult, Har selv W810i :D Konge telefon og den har tatt i mot en del smell på gulvet :p

Ja, min er (var? :( ) i golvet tusen ganger dagleg, men tålte det supert. Har aldri vore problem med den mobilen. Høyrer stadig om tilfelle der mobilen til folk klikker med ein gong, men W810i-en har tålt alt den har vore gjennom, og det er eindel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...