Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken mobiltype var det? Personlig finner jeg stor glede i en iPhone 2G. Kanskje du kunne kikke på en iPhone 3G nå som du tydeligvis har behov for en ny?

Responsen min nå irriterer sikkert en god del ^^

 

Sony Ericsson W810i. Sikkert minst tre år gammal. iPhone frister sjølvsagt, men det er prisen då.

Lenke til kommentar
Hvilken mobiltype var det? Personlig finner jeg stor glede i en iPhone 2G. Kanskje du kunne kikke på en iPhone 3G nå som du tydeligvis har behov for en ny?

Responsen min nå irriterer sikkert en god del ^^

 

Sony Ericsson W810i. Sikkert minst tre år gammal. iPhone frister sjølvsagt, men det er prisen då.

 

Ah:D Kult, Har selv W810i :D Konge telefon og den har tatt i mot en del smell på gulvet :p

 

Folk som bryr seg om hvorfor andre dropper skolen.

 

Ah :w00t: kom på noe nytt. Folk som bryr seg over hva jeg blir irritert av :)

Lenke til kommentar
Hvilken mobiltype var det? Personlig finner jeg stor glede i en iPhone 2G. Kanskje du kunne kikke på en iPhone 3G nå som du tydeligvis har behov for en ny?

Responsen min nå irriterer sikkert en god del ^^

 

Sony Ericsson W810i. Sikkert minst tre år gammal. iPhone frister sjølvsagt, men det er prisen då.

 

Ah:D Kult, Har selv W810i :D Konge telefon og den har tatt i mot en del smell på gulvet :p

 

Ja, min er (var? :( ) i golvet tusen ganger dagleg, men tålte det supert. Har aldri vore problem med den mobilen. Høyrer stadig om tilfelle der mobilen til folk klikker med ein gong, men W810i-en har tålt alt den har vore gjennom, og det er eindel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...