Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
teens som bor hjemme har ikke peiling på hva det koster å bo for seg selv - la guttene drømme. Flytter de på hybel går sannheten opp for de rimelig raskt tenker jeg :ph34r:

 

Studenter merker prisen, ja. For mennesker med jobb vil jeg ikke si det er så ille.

 

Folk som er i jobb burde vel ha pellt seg ut av redet for lenge siden uansett?

Lenke til kommentar
Da ombestemmer dere dere fort. Må handle alt selv, ta oppvasken, klesvask, vaske hele hybelen, lage mat hver dag osv.

Om jeg hadde muligheten ville jeg faktisk bodd hjemme fortsatt. :p

teens som bor hjemme har ikke peiling på hva det koster å bo for seg selv - la guttene drømme. Flytter de på hybel går sannheten opp for de rimelig raskt tenker jeg :ph34r:

Vel, jeg får bostipend av staten, og bor ikke i byen, så betaler 2500kr for leie (inkl. strøm og vann). Har da 1000kr igjen i måneden på mat fra stipendet. Så koster meg ikke så mye.

Lenke til kommentar
Irriterer meg STORT over at f.eks NSB og kinoer etc etc. opererer med 16år som "voksenbillett" mens man egentlig er barn i følge den Norske stat. GRR! *unleashing fury*

Jaa! Går det an!

For meg så er det når folk går midt på veien, mens jeg sykler i full fart grunnet dårlig tid...

Lenke til kommentar
Knekkebrød smuler i senga argh! :hrm:

Nå spiser du gjerne ikke mat som det i senga da.

 

Sluttet med det for lenge siden..Kjedet meg så jeg lese litt forskjellige tråder, og følte for å poste det ;-)

 

En annen ting som jeg kjenner er irriterende er når personer er hjemme fra skolen pga av en liten forkjølelse eller sånne små ting:)

Lenke til kommentar
Knekkebrød smuler i senga argh! :hrm:

Nå spiser du gjerne ikke mat som det i senga da.

 

Sluttet med det for lenge siden..Kjedet meg så jeg lese litt forskjellige tråder, og følte for å poste det ;-)

 

En annen ting som jeg kjenner er irriterende er når personer er hjemme fra skolen pga av en liten forkjølelse eller sånne små ting:)

 

Eller er hjemme fordi de har litt vondt i hodet.

Lenke til kommentar

NeineineineiNEI! Eg har mista mobilen min! Den perfekte, fine, utrulege mobilen min. Sjelemobilen min. Vi var eitt. Eg har veldig lite lyst til å bytte nummer, miste alle bileta og kontaktene osv. *Snufs* Den var sånn tjukk og fin å halde i, gode tastar, passe kamera, og hadde akkurat dei funksjonane eg trengde. Den perfekte mobiltelefonen for meg. Og no ligg den der åleine, avslått, mest sannsynleg i ballbassenget på leikerommet på Union Hotel. Hadet, mobilen min. Eg kjem til å sakne deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...