Grand Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 sitter å prater med ei jente på MSN som tydligvis har mensen nå, for hu har starta å kjefte meg ut fordi HU spurte meg om en ting så svarte jeg hva jeg mente om det. Så nå mener hu at jeg vrir om på alt mulig rart og skal være bedere enn hu. Hva faen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 For å si det sånn, ustabile jenter må man blokkere med en gang. Nytter ikke med ett fornuftig ord til de. Heldigvis har jeg privilegiet å være kjent med noen snille jenter Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hu er vanligvis snill, men plutselig kom det spørsmålet opp og nå er alt min feil. Hu er sur på meg nå fordi jeg skal vist være et hakk bedere enn hu hele tia og alltid ga min egen mening osv. Men det er jo hu som har spurt om den!!! Jeg var vist også veldig svett siden jeg satt å leste på treningsforum hele tia, men hu linka meg bloggen til helene rask om trening faktisk. I morra får jeg garantert unnskyldning, ekke første gangen det skjer. Hehe. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Jaja, men poenget var at det gjør en direkte forbanna noen ganger. Av den grunnen velger jeg heller bort typen frk. epic boobs (sjekk i dnfk) og ser meg heller om jenter som greie over lengre perioder. Endret 6. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) folk som fortsatt mobber etter ungdomsskolen. ...folk som mobber i det hele tatt kanskje? Jeg synes det er irriterende at jeg ikke har fått inn feriepengene mine, som jeg trodde skulle komme i dag. Ja, så klart. Men etter grunnskolen er de fleste modne nok til å forstå hvorfor man ikke mobber. Derfor er disse mobberne enda mer patetiske enn de som f. eks. mobber på barneskolen. Endret 6. juni 2009 av pululf Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 For å si det sånn, ustabile jenter må man blokkere med en gang. Nytter ikke med ett fornuftig ord til de.Heldigvis har jeg privilegiet å være kjent med noen snille jenter Til en forandring (fra denne tråden) må jeg si jeg lo litt da jeg leste det der Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Vel, med ustabil tenkte jeg på jenter som er sur en time og trist en annen eller av typen oppmerksomhetssyk. Var det klarere? Hva trigget egentlig latteren? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Å satan i helvete som jeg hater Adobe Air. Satte på nedlastning av et godt gammelt spill fra gog.com ( kjøpt ) . Men neida Air er jo så fordømt elendig at det ikke klarer å laste ned filen til meg skikkelig. 1 gang korrupt fil, andre gang forsvant plutselig filen å jeg måtte starte nedlastningen på nytt Så hva skjer når jeg står opp ? jo filen er lastet ned i sitt fulle å hele §§§"!#"¤¤ TRODDE JEG . Adobe Air + gog.com = Go fuck Yourself ! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvordan vet du navnet mitt SF? Det står i signaturen din. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Apropos signaturer. Jeg trykket på "Zelda-klassikere" i signaturen din, men listen er privat. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Omg, han som har lagt den ut har ødelagt den. Det irriterer meg. Var all musikk fra alle rom, bosser osv. i Zelda OOT. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ah, trodde det var din liste. Hadde lyst til å høre hva som var der. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Irriterer meg over at jeg glemte å ta av vekkerklokken i går kveld, så den ringte 0530 i natt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Irriterer meg grenseløst over familien, MÅ flytte på hybel snart. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Irriterer meg over at skjegget klør. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 NRK-Super forumet. Maka til elendig forum skal en lete lenge etter. Moderatorene gjør ikke engang jobben riktig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Irriterer meg grenseløst over familien, MÅ flytte på hybel snart. Samme her! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Da ombestemmer dere dere fort. Må handle alt selv, ta oppvasken, klesvask, vaske hele hybelen, lage mat hver dag osv. Om jeg hadde muligheten ville jeg faktisk bodd hjemme fortsatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Irriterer meg STORT over at f.eks NSB og kinoer etc etc. opererer med 16år som "voksenbillett" mens man egentlig er barn i følge den Norske stat. GRR! *unleashing fury* Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Da ombestemmer dere dere fort. Må handle alt selv, ta oppvasken, klesvask, vaske hele hybelen, lage mat hver dag osv.Om jeg hadde muligheten ville jeg faktisk bodd hjemme fortsatt. teens som bor hjemme har ikke peiling på hva det koster å bo for seg selv - la guttene drømme. Flytter de på hybel går sannheten opp for de rimelig raskt tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg