Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

sitter å prater med ei jente på MSN som tydligvis har mensen nå, for hu har starta å kjefte meg ut fordi HU spurte meg om en ting så svarte jeg hva jeg mente om det. Så nå mener hu at jeg vrir om på alt mulig rart og skal være bedere enn hu. Hva faen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hu er vanligvis snill, men plutselig kom det spørsmålet opp og nå er alt min feil. Hu er sur på meg nå fordi jeg skal vist være et hakk bedere enn hu hele tia og alltid ga min egen mening osv. Men det er jo hu som har spurt om den!!!

 

Jeg var vist også veldig svett siden jeg satt å leste på treningsforum hele tia, men hu linka meg bloggen til helene rask om trening faktisk.

 

I morra får jeg garantert unnskyldning, ekke første gangen det skjer. Hehe.

Lenke til kommentar
folk som fortsatt mobber etter ungdomsskolen.

...folk som mobber i det hele tatt kanskje?

 

Jeg synes det er irriterende at jeg ikke har fått inn feriepengene mine, som jeg trodde skulle komme i dag.

 

Ja, så klart. Men etter grunnskolen er de fleste modne nok til å forstå hvorfor man ikke mobber. Derfor er disse mobberne enda mer patetiske enn de som f. eks. mobber på barneskolen.

Endret av pululf
Lenke til kommentar
For å si det sånn, ustabile jenter må man blokkere med en gang. Nytter ikke med ett fornuftig ord til de.

Heldigvis har jeg privilegiet å være kjent med noen snille jenter :)

 

Til en forandring (fra denne tråden) må jeg si jeg lo litt da jeg leste det der :p

Lenke til kommentar

Å satan i helvete som jeg hater Adobe Air. Satte på nedlastning av et godt gammelt spill fra gog.com ( kjøpt ) . Men neida Air er jo så fordømt elendig at det ikke klarer å laste ned filen til meg skikkelig. 1 gang korrupt fil, andre gang forsvant plutselig filen å jeg måtte starte nedlastningen på nytt  :mad: Så hva skjer når jeg står opp ? jo filen er lastet ned i sitt fulle å hele §§§"!#"¤¤ TRODDE JEG .

 

 Adobe Air + gog.com = Go fuck Yourself !

Lenke til kommentar
Da ombestemmer dere dere fort. Må handle alt selv, ta oppvasken, klesvask, vaske hele hybelen, lage mat hver dag osv.

Om jeg hadde muligheten ville jeg faktisk bodd hjemme fortsatt. :p

 

teens som bor hjemme har ikke peiling på hva det koster å bo for seg selv - la guttene drømme. Flytter de på hybel går sannheten opp for de rimelig raskt tenker jeg :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...