Stoop kid Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Prøv å legg en klut eller lignende i bøtta, for å dempe lyden. Uff, hadde det i bakhodet, men så forsvant tanken. Det fjernet hele lyden, takk! Jeg bor i et høl fortsatt, men et stille høl hvertfall . Endret 5. juni 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Prøv å legg en klut eller lignende i bøtta, for å dempe lyden. Uff, hadde det i bakhodet, men så forsvant tanken. Det fjernet hele lyden, takk! Jeg bor i et høl fortsatt, men et stille høl hvertfall . No problemo Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 "Bygda" vår irriterer meg. Lite tettsted med null fritidsmuligheter med mindre man bedriver håndball eller fotball, stort sett. Det interesserer meg greit lite. Svømmehallen, om den var stor nok til å klassifiseres som det, ble revet for noen år siden, vi har ingen naturløyper for jogging, og jeg fant nettopp ut at biblioteket vårt er virkelig mangelfullt. Ikke én hobby- eller studiebok om tegning/maling eller foto på den halvtimen jeg brukte der inne. Faen meg ingenting å gjøre her omkring. Ikke rart ungdommen røyker seg hese og oppfører seg patetisk mot fremmede. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Men du sitter jo tydeligvis på en PC med et hav av muligheter, tidsfordriv og underholdning! Husker ungdommene på Inderøy ... Det ser ikke bra ut for fremtiden der for å si det slik. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 DET ER EN GRUNN TIL AT DET FINNES BELTER.. hallo? man bruker jo belte selv om man sægger. Det at man bruker et belte og allikevel har buksa på ræva gjør jo saken enda værre. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 "Bygda" vår irriterer meg. Lite tettsted med null fritidsmuligheter med mindre man bedriver håndball eller fotball, stort sett. Det interesserer meg greit lite. Svømmehallen, om den var stor nok til å klassifiseres som det, ble revet for noen år siden, vi har ingen naturløyper for jogging, og jeg fant nettopp ut at biblioteket vårt er virkelig mangelfullt. Ikke én hobby- eller studiebok om tegning/maling eller foto på den halvtimen jeg brukte der inne. Faen meg ingenting å gjøre her omkring. Ikke rart ungdommen røyker seg hese og oppfører seg patetisk mot fremmede. Ulefoss? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Irriterer meg over bussjåførene i Horten som alltid skal gi full pinne så fort man har satt beinet innafor bussen og blir slengt rundt som en pingpongball inne i bussen før man finner et sete å sette seg i. Helt håpløst. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Folk som ikke greier å sette sammen ord! Sånn som folk som sier: Jeg så en russe buss istad. Det heter Russebuss FFS!! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er ikke stor R i russebuss. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er ikke nødvendig å pirke noe så grådig, Robin.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Irriterer meg over at jeg ikke vet fornavnet til SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vet etternavnet ditt også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Irriterer meg over at jeg ikke vet fornavnet til SpecialForce Jeg vet! Jeg vet!.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har fått standpunktkarakterene 6 i de to mediefagene vi har i tredjeåret på medier og kommunikasjon. De siste tre dagene har vi hatt eksamen i media. Jeg fikk stryk. Det er litt irriterende. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Der skjønner jeg deg godt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan vet du navnet mitt SF? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvordan vet du navnet mitt SF? Jeg hacket det ut av hodet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg