Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

At eg er så jævlig lei skole, og enda mer forbanna lei av å gå i klasse med exen min -.- Noen uker igjen, så skal eg ikke gå i klasse med hun lenger.. TAKK GUD!

Og rimelig irritert over at det er overskyet ute..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva i innerste helvete (er det lov med banning i denne tråden?) er galt med dagens "ungdom"? Små unger rakende rundt på terrengsykler til over ti tusen og merkeklær kjøpt på den lokale skatebutikken og tror de er kule. Her om dagen fikk jeg kommentarer slengt etter meg av disse små krapylene på sykkel som tydeligvis trodde de var kjempekule. Huffameg, hva har skjedd med disse ungende? Og når jeg var inne på dette med merkeklær.. Hva er poenget? Hva er galt med vanlige klær? Hvis noen vil bruke alt for mye penger pr. plagg skal de jaggu få lov til det, men å la det gå utover andre er jo bare helt sykt. Noen uker tilbake hørte jeg noen kommentere om noen andre "Han der kjøper sikkert boxerne sine hos hennes & mauritz". Ja, det høres helt sykt ut, men det var det de sa. HVA I ALL VERDEN er galt med boxere fra hennes & mauritz, og HVORFOR I HELVETE skal noen ha glede av å se på rævsprekka di og en boxerlogo trykket langt over beltet? DET ER EN GRUNN TIL AT DET FINNES BELTER..

Huh, nå tok jeg tre saker på en gang her.. Jaja, godt å få det ut.

Second that.

Merkeklær må være noe av det mest ubrukelige som finns. Jeg har ikke et eneste merkeklær, siden det er så sykt dyrt, og fordi jeg ikke ønsker å være en del av de som faktisk kjøper merkeklær. Jeg kjøper klær som jeg syns ser bra ut, og gir fullt faen i hvilken butikk det er fra.

Lenke til kommentar

At jeg har en fremføring 14:30 i data og elektronikk der jeg skal snakke i 15 min om alt jeg har lært i år etterfulgt av 10 min med spm. av læreren, WOOOOOAH!!! i tilegg så er jeg nest sist til å fremføre så folk kmr hjem og begynne å skrive på msn om hvor deilig det er å være ferdig mens jeg ennå gruer meg som en gal, herregud, herregud

Lenke til kommentar

Daniel, jeg bor da så og si i skogen, og da jeg var yngre tilbragte jeg jo så og si hver dag der. Jeg har aldri hatt flått.

Ikke når jeg er hjemme nå og går tur midt på natta heller, eller når Steinar og jeg finner ut at vi skal klatre opp i åsen bak Joplassen midt på natta :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Kanskje det er på tide å flytte fra skogen da?

Man må ikke bo i skogen for å få flott. Noen av oss beveger oss bort fra datamaskinen i ny og ne, og går oss en tur i friluft ;)

Når h*n får flott hver eneste dag så ''må'' man bo i skogen(evt atme) ja.

Daniel, jeg bor da så og si i skogen, og da jeg var yngre tilbragte jeg jo så og si hver dag der. Jeg har aldri hatt flått.

Ikke når jeg er hjemme nå og går tur midt på natta heller, eller når Steinar og jeg finner ut at vi skal klatre opp i åsen bak Joplassen midt på natta :p

Vi har ikke sånt i Orkdal ^^

Lenke til kommentar

Mjo, jeg innbiller meg at vi har flått i Orkdal.

Muttern prater om det hele tida om sommern, at vi må passe oss så vi ikke får det og sånn. Tror Hanna og Oda har blitt bitt av flått noen ganger, både ved Gangåsvatnet, i Sundlibakkan og andre steder.

Lenke til kommentar
Når h*n får flott hver eneste dag så ''må'' man bo i skogen(evt atme) ja.

Eventuelt at han går seg en tur hver dag? Jeg plukka MASSE flått av hundene i fjor sommer, og det til tross for at vi bor midt i byen. Selv har jeg aldri fått en eneste en på meg, til tross for at jeg går mye tur i skogen året rundt.

Lenke til kommentar

Folk som sier noe helt annet enn hva det står for...

"Hvorfor i helvete laster dere Max manus? Den er jo DRIIT bra" og lignende...

par timer/innlegg senere

"Jeg lastet ned ei kul låt"

Hvor forbanna IDIOT er man? Det er greit å laste ned så lenge det ikke er norsk produsert eller f.eks fordi den er laget i norge og fortjener da å få penger siden denne filmen er så "VIKTIG". Finnes mange andre der ute som anser andre filmer som viktig og som fortjener penger, mens andre mener at den ikke fortjener.. men er åpen for nedlasting av andre filmer. Jeesus.

Ser flere som sier det samme her på forumet.. latterlig!

Er folk for fildeling eller er de imot? Tror nok de flest er for helt til noe som de liker og mener at den fortjener å få penger..

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...