Cutthroat Bill Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du uttaler dem slik som du gjør på engelsk. Vel, jeg gjør i alle fall det. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Ting som irriterer: Folk som ikke forstår poenget med å oversette navn i Ringenes Herre. Du får nesten fortelle meg hva poenget er da. Å oversette et navn blir å endre på navnet. Nasty. 7662413[/snapback] Det var Tolkiens ønske at navnene skulle oversettes. Han kom t.o.m. med forslag. fant ei side med info Endret 7. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mennesker som har "sett lyset". Treig pengeoverføring. Mangel på nye Veronica Mars episoder på lenge. For now. Angående navnbytte. Still don`t see the point. I ca. 90% av tilfellene så forsvinner poenget med navnet når det skal oversettes og lages en norsk vri på navnet. Pluss behovet for å forandre ytterst få bokstaver eller helt vanlige navn. Hagrid -> Gygrid. Ronald -> Ronny. Fred and George - > Fred og Frank. Ja, jeg er Potterfan og ja, jeg orker ikke det på norsk. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om du ikke orker norsk er vel den åpenbare løsningen å lese bøkene på engelsk? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Du uttaler dem slik som du gjør på engelsk. Vel, jeg gjør i alle fall det. 7665570[/snapback] Kan ikke drive å blande norsk og engelsk. Høres enda dummere ut enn de norske navnene. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Lenge siden eg har irritert meg over noko som helst no. Har faktisk berre vore glad og fornøyd. Men dette vart øydelagd av ein viss person her i går. At nokon ikkje kan setta pris på musikk berre fordi den er gammal, og prestera å komma med argument som "Fordi den er gammal". Fy! Syns synd på denne personen. Hun høyrer for det meste på punk-rock, men klarer å unngå Sex Pistols. At det går an! Men no får eg det til å høyres ut som eg irriterer meg over dette, kun fordi hun ikkje liker musikken eg liker, noko som er heilt feil. Det som irriterer meg, er at hun ikkje kan like ein song som er meir enn 5 år gammel. Ahhrrg!! Endret 7. januar 2007 av Doughman Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 matteprøven i morgen. Spesielt pga. at læreren er en inkompotent idiot som ikke lærer oss en drit. Gir oss oppgaver og setter seg ned på den late ræva uten å gjennomgå. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 At UiB en uke før semesterstart fortsatt har til gode å offentliggjøre pensum i 3 av 4 emner jeg skal ta. GRRRRRRR. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) EDIT: Faen posta i feil tråd Endret 7. januar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) At fjonballene bak It's Learning først presterer å bruke hele helgen på å oppdatere, og deretter er det en bug i sertifikatsystemet som gjør at man ikke kommer inn. Herlig, må bare tippe på hva det er i gym i morgen om jeg ikke får tak i noen fra klassen. (Egentlig ITL generelt, det er tregt, og meldingsystemet virker "sinnsykt" tregt.) Endret 7. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 En neger drapstrua meg på bussen fordi jeg hørte på Clawfinger xD faen de tror de holder på med, skal dem holde på på den måten så burde de få 1. veis bilett tilbake til jungelen! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 En neger drapstrua meg på bussen fordi jeg hørte på Clawfinger xD faen de tror de holder på med, skal dem holde på på den måten så burde de få 1. veis bilett tilbake til jungelen! 7667986[/snapback] Hehe, du vet det er en antirasistisk sang? Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 En neger drapstrua meg på bussen fordi jeg hørte på Clawfinger xD faen de tror de holder på med, skal dem holde på på den måten så burde de få 1. veis bilett tilbake til jungelen! 7667986[/snapback] Hehe, du vet det er en antirasistisk sang? 7668091[/snapback] Du vet at det er ei gruppe? Lenke til kommentar
OHell Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det irriterer meg at jeg hat vært syk siden tirsdag! Gleder meg faktisk til å komme tilbake til skolen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 At papiret rundt Fox aldri skal gå an å få helt av uten at noe henger igjen... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Hun høyrer for det meste på punk-rock, men klarer å unngå Sex Pistols. At det går an! Men no får eg det til å høyres ut som eg irriterer meg over dette, kun fordi hun ikkje liker musikken eg liker, noko som er heilt feil. 7667813[/snapback] Jeg liker selv punk, og har hørt sannsynligvis det meste av det store, men personlig synes jeg The Clash har holdt seg mye bedre gjennom årene. Pistols blir for "vi er talentløse, men vi bryr oss ikke, for det handler ikke om musikken", mens The Clash hadde et budskap og talent. edit: Snakker vi forresten Iggy and the Stooges-punk, Ramones-punk eller Green Day-punk? Endret 8. januar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hadde en engelsklærer som alltid brukte etc HELE tiden. Hver gang hun skulle si noe avsluttet hun med etc etc etc.... Grrr. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 At fjonballene bak It's Learning først presterer å bruke hele helgen på å oppdatere, og deretter er det en bug i sertifikatsystemet som gjør at man ikke kommer inn. Herlig, må bare tippe på hva det er i gym i morgen om jeg ikke får tak i noen fra klassen.(Egentlig ITL generelt, det er tregt, og meldingsystemet virker "sinnsykt" tregt.) 7667954[/snapback] Skal bruke hele dagen + neste dag og ser det ut som. Brukte en hel dag på å oppdatere, og da jeg skulle logge på neste dag holdt de fortsatt på å oppdatere.. tror jeg.. husker ikke helt.. Det som irriterer meg akkurat nå er når jeg skal spille Stepmania og skal klare full combo på en sang, MEN det er ALLTID MINST 1 sted det skal klø som forstyrrer meg så jeg ikke får konsentrert meg. Klødde først her, så der, så der.. Restarta sangen et x anntall ganger. Lenke til kommentar
Finn-Willy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Irriterende grenseløst: Reklamer som er så stygge og dårlige at man får frysninger. 'Vanish" er vel en av dem. Den er også dubba, noe som gjør den enda mer irriterende! 7649219[/snapback] Stemmer, har tenkt det samme! Ka med den "Det vil da aldri fungere på de grå hårene mine.. klart det vil, mamma!!" Også den "Hva er din Dolmio-dag?".. Prøv neste gang å mute lyden mens den er på, og bare fokuser på de livløse øynene til dukkene.. hadde skremt livskiten ut av Arnold Schwarzenegger!! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Toaletter hvor doveggene er tynne plater med en halvmeter stor åpning mot gulvet. Er da faen ikke poenget at folk skal se inn eller høre, hah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg