Naomiosopolar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Irriterer meg noe helt sykt over at polet var stengt og at øl-salget i butikken stengte klokka fire på lørdag -.- Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Å være solbrent er i grunn ganske irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Ansvarsfraskrivende idioter bak rattet i trafikken. Endret 1. juni 2009 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Naomiosopolar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Å våkne av at det er for varmt er også temmelig plagsomt oO Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Åja, våkne med 30 grader rundt seg, svetten renner og man er så dehydrert at kjeften sitter klistra igjen, gørr i halsen osv. Det er plagsomt >_< Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Irriterer meg noe sykt at hodet mitt er et totalt rot etter at det ble slutt mellom dama og meg i går >.< Irriterer og at hun slo opp... Leit... EDIT: Love hurts. Endret 1. juni 2009 av andi_c Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Irriterar meg at eg må leve på potetstappe og suppe dei neste dagane, medan eg ventar på at visdomstanna skal komme opp. Er så hoven på eine sida av kjeva at eg ikkje når nedi med jekslane på den andre sida. Takk og lov at eg ikkje har tannlegeskrekk! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Åja, våkne med 30 grader rundt seg, svetten renner og man er så dehydrert at kjeften sitter klistra igjen, gørr i halsen osv.Det er plagsomt >_< Hmmm det går jo an å ha vinduene oppe når du sover. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Syklister som suser forbi meg uten å gi noe forvarsel. Her gr jeg på tur med hunden, i mine egne tanker, så whoooosh, en galning kjører fordi meg i 190 km/t på fortauet. Det må da gå ann å dinge litt med bjellen før de kjører forbi. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg våknet opp med ei sur hodepine i dag. Den ligger over meg enda. Fryktelig irriterende. Kunne vært foruten den! (som om det hjelper å slå hodet inn i en vegg.hihi) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg sov ikke i natt fordi jeg satt og spilte et alt for fengende spill >< Åja, våkne med 30 grader rundt seg, svetten renner og man er så dehydrert at kjeften sitter klistra igjen, gørr i halsen osv.Det er plagsomt >_< Hmmm det går jo an å ha vinduene oppe når du sover. Det hjelper veldig ofte ikke, og gjør stadig vekk ting verre. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Hjelper fint lite å ha vinduene oppe når det ikke er gjennomtrekk. 27.4c her inne nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Blir noe sånt her også. Sola skinner rett inn de tre vinduene på rommet, hjelper ikke mye med persienner og åpne vinduer. Våkner uansett full av pollen -_- Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Helvete! Facebook liker plutselig ikke pcen min lenger, helt ubrukelig! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Solallergi som forårsaker soleksem. Pokker som jeg klør! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Plutselig smaker bacongull og bamsemums bare BLÆ! Fatter ikke hva som skjer. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 At jeg fremdeles er fyllasyk etter lørdagen! Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINTfolk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD Er faktisk enig med deg. Blir ekstremt irritert av at folk ikke tørr å snakke, feks. i klassen. Så da er sånne som meg irriterende da! Hva med å akseptere at det faktisk er folk som er sånn?! at man blir sur\irritert over noe, betyr ikke at man ikke aksepterer det jeg blir sur\irriterer meg grenseløs over folk med lav selvtillit, det betyr ikke at jeg ikke aksepterer dem forde da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Hvorfor være irritert over de i det hele tatt? Greit, kanskje det tar litt tid når de skal ha muntlig fremlegg, men det er jo ikke hver dag. Hva gjør de mot dere som er så irriterende egentlig? De kommer hvetfall ikke til å bedre seg når det finnes folk som har slik holdning. Dårligere evne til å sette seg inn i andres situasjoner har jeg aldri sett. Det finnes faktisk grunner til at enkelte har lav selvtillit. Alle som har lav selvtillit kan ikke bare plutselig få god selvtillit. (Noen kan det, selvfølgelig. Meg selv blant annet, jeg bare skjerpa meg, og utvikla særdeles god selvtillit på kort tid.) Endret 1. juni 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) At folka på skulen presterte å nettopp gje beskjed om at me har fri i måro. Kunne ikkje dei gitt beskjed FØR eg kjørte to timar i køkaos til hybelen?! Endret 1. juni 2009 av Bonselo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg