Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk som ikke klarer å holde kjeft i mer en 30 sekunder, maser og maser om dritt som det ikke er noen som bryr seg om og/eller som er sinnsykt overdrevet, bare for å virke tøff.

7640626[/snapback]

Folk som ikke klarer å holde kjeft generelt er jævlig irriterende. Hvis disse personene er fremmede som du ikke vil bli kjent med, så kan du jo bare si ifra. Med høflig tone, såklart. :roll:

Jeg irriterer meg over folk som ikke skjønner at jeg ikke digger det samme tingene som dem, men må allikavel gnåle om tingene de liker, ha meg med på tingene de liker osv.

Også kristne som må på død og liv vite hvorfor jeg ikke tror på bibelen o.l., og prøver å konvertere meg. Satan heller!

Lenke til kommentar

Begynner å bli mektig pissed av fjortissjenter.

Det går ikke en jævla dag uten at en av dem tar fram en mobil eller et digitalkamera og tar bilde av seg selv og venninnene. De skulker til og med gym, matte timer osv, loker utafor klasserommet, danser og hopper rundt og tar bilder. Hver gang jeg ser bort på dem har de et kamera oppe :hrm:

Høres ut som en veldig liten ting, men irriterer noe heftig i lengden. :roll:

Lenke til kommentar

Det går ikke en jævla dag uten at en av dem tar fram en mobil eller et digitalkamera og tar bilde av seg selv og venninnene. De skulker til og med gym, matte timer osv, loker utafor klasserommet, danser og hopper rundt og tar bilder. Hver gang jeg ser bort på dem har de et kamera oppe  :hrm:

Høres ut som en veldig liten ting, men irriterer noe heftig i lengden.  :roll:

7652482[/snapback]

Bare usikre jenter som vil vise alle hvor mange venner de har. :roll:

Lenke til kommentar

Det går ikke en jævla dag uten at en av dem tar fram en mobil eller et digitalkamera og tar bilde av seg selv og venninnene. De skulker til og med gym, matte timer osv, loker utafor klasserommet, danser og hopper rundt og tar bilder. Hver gang jeg ser bort på dem har de et kamera oppe  :hrm:

7652482[/snapback]

Høres ut som de i klassen min jo.

Lenke til kommentar

I så tilfelle er det jævlig mange usikre jenter her til lands :p

Syns det virker som alle fjortisjentene er sånn jeg.

Det som irriterer meg grundig nå for tiden er historieprøver med 124 sider pensum om det jeg synes er noe av det mest kjedelige i hele verdenshistorien... 2. verdenskrig (er klar over at mange syns det er interessant og digger det etc, men jeg bare får noia av det!).

Samt jenter som ikke kan gå noen steder, det være skolen, fisketur klokken tidlig om morgenen eller en liten tur ut for å være med når pappa fyller bensin, uten å måtte legge 2-3 lag foundation, og evig med anna sminke så det ser ut som de er helt grå med en fargefontene flekkvis hist og her i ansiktet.

Samt personer som på død og liv skal stappe buksa ned i sokkene og mener det er hipt og kult og tøft og fint et cetera.

Greit nok når du går i barnehagen, men når du er 16-18 år...

Uff nei :/

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/01/04/487796.html

"Orkene snakker «østlandsk møkkaprat» - på nynorsk - i Eilev Groven Myhrens oversettelse."

Hvorfor MÅ kødden absolutt oversette til verdens mest forhatte skriftspråk, nynorsken? Og hva er greia med ork?! Det heter ORC! Hater fornorskinger. Bilbo Lommelun/Baggins....sier ikke mer.

7647577[/snapback]

Ting som irriterer: Folk som ikke forstår poenget med å oversette navn i Ringenes Herre.

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er den halvfete taxisjåføren som kommer innom esso hver jævla gang jeg er på jobb. Sjelden han handler, men bare må stå der å snakke med meg. Han har så ekle kommentarer. Som f.eks "får vel ta meg ei mus i kveld også" så henter han ei godterimus fra smågodtet og ler sleskt. Viss jeg møter han på treningssenteret kan han prestere å si: "jess, skal jeg få se deg trene i dasg også".

ÆSJ

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Det som irriterer meg grenseløst er når du sitter oppe i 2 dager å ikke gjør noe annet enn lekser. Så dagen etterpå går du på skolen å får vite at man skal leveere inn laptoppen til IT-ansvarlige på skolen fordi de skal installere nokka. Ja får ikke nokka særlig forvarsel og må bare levere inn lappen. Dagen etterpå henter jeg pcen igjen å skal skrive ut leksen å få det levert. Men ksoli nok så er alt slettet å du blir psycho å gidd ikke gjøre ei jævla lækse meir igjen!

-sitt å skriv en 5 ukers oppgave no men w/e-

My motivation is GONE

Lenke til kommentar
Det som irriterer meg er den halvfete taxisjåføren som kommer innom esso hver jævla gang jeg er på jobb. Sjelden han handler, men bare må stå der å snakke med meg. Han har så ekle kommentarer. Som f.eks "får vel ta meg ei mus i kveld også" så henter han ei godterimus fra smågodtet og ler sleskt. Viss jeg møter han på treningssenteret kan han prestere å si: "jess, skal jeg få se deg trene i dasg også".

ÆSJ

7660530[/snapback]

Det irriterer meg at jeg er i slekt med alt sånt.

(Vel, han er gift med et søskenbarn av mamma)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...