Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det slik at alle MÅ like sol og varme? Det er liksom forbudt å klage over det. Når jeg sier til folk at jeg liker vinteren bedre blir de bare sur og ser dumt på meg.

Så bare klag så mye du vil på at det er varmt, det er flere som ikke liker det. Heldigvis er det ikke så varmt her jeg bor nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det slik at alle MÅ like sol og varme? Det er liksom forbudt å klage over det. Når jeg sier til folk at jeg liker vinteren bedre blir de bare sur og ser dumt på meg.

Så bare klag så mye du vil på at det er varmt, det er flere som ikke liker det. Heldigvis er det ikke så varmt her jeg bor nå.

Støtter den!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Du kalte han en unge. That's all the proof I need.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Folk som ikke klarer å handle inn diverse drikkevarer/andre ting før butikkene stenger, og absolutt MÅ handle dagen før/samme dagen. ;)

Forventet ikke at polet var stengt to dager før det var helligdag. I så fall hadde jeg selvfølgelig handlet i tide. Har ofte ikke tid i ukedagene på grunn av "tullete" ting som jobb og andre ting. ;)

Edit: Men det er forsåvidt helt greit, jeg fikk tak i drikkevarer læll.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Nå på sommerstid er det bestandig en eller annen fjompenisse som skal ut og bråke utenfor huset sitt. ARGH! Går nesten ikke an å ha vinduene oppe.

Har en gjøk i et tre borti skogen som har vert der i hele dag og kokko meg her og kokko meg der! virkelig herlig^^

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT

folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD

Er faktisk enig med deg. Blir ekstremt irritert av at folk ikke tørr å snakke, feks. i klassen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...