Hyperio Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hvorfor er det slik at alle MÅ like sol og varme? Det er liksom forbudt å klage over det. Når jeg sier til folk at jeg liker vinteren bedre blir de bare sur og ser dumt på meg. Så bare klag så mye du vil på at det er varmt, det er flere som ikke liker det. Heldigvis er det ikke så varmt her jeg bor nå. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er da bare å kjøpe det? Med mindre du har driti på draget og vært på kjøpefest med kredittkort da.. Ikke så enkelt når jeg er på førsteåret av 3/evt. 5. Men gleder meg vilt til den dagen kommer! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Hvorfor er det slik at alle MÅ like sol og varme? Det er liksom forbudt å klage over det. Når jeg sier til folk at jeg liker vinteren bedre blir de bare sur og ser dumt på meg. Så bare klag så mye du vil på at det er varmt, det er flere som ikke liker det. Heldigvis er det ikke så varmt her jeg bor nå. Støtter den! Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er MYE bedre med litt mildvær istedenfor stekende sol der du konstant må vri ansiktsmusklene overalt for å beskytte øya. Svettingen hjelper heller ikke så mye. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Enig. En mellomting mellom varmt og kaldt er det jeg liker! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nå på sommerstid er det bestandig en eller annen fjompenisse som skal ut og bråke utenfor huset sitt. ARGH! Går nesten ikke an å ha vinduene oppe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du kan jo joine fjompenissen. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Eventuelt gå ut å slå ham litt. Gjorde jeg en gang... Endret 30. mai 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Han ble sikkert sur uannsett. (om nå hendelsen har skjedd,noe jeg er høys skeptisk på) Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det er faktisk sant. Var en unge som sto utenfor huset mitt og gaula. Jeg ba ham først om å være stille, da det ikke hjalp måtte jeg ty til sterkere midler... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Så du slår barn? Du ER jo tøff. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nå har jeg jo faktisk verken sagt min eller guttens alder da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Du kalte han en unge. That's all the proof I need. Endret 30. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Folk som ikke klarer å handle inn diverse drikkevarer/andre ting før butikkene stenger, og absolutt MÅ handle dagen før/samme dagen. Forventet ikke at polet var stengt to dager før det var helligdag. I så fall hadde jeg selvfølgelig handlet i tide. Har ofte ikke tid i ukedagene på grunn av "tullete" ting som jobb og andre ting. Edit: Men det er forsåvidt helt greit, jeg fikk tak i drikkevarer læll. Endret 30. mai 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nå på sommerstid er det bestandig en eller annen fjompenisse som skal ut og bråke utenfor huset sitt. ARGH! Går nesten ikke an å ha vinduene oppe. Har en gjøk i et tre borti skogen som har vert der i hele dag og kokko meg her og kokko meg der! virkelig herlig^^ Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINTfolk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD Er faktisk enig med deg. Blir ekstremt irritert av at folk ikke tørr å snakke, feks. i klassen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 "Menner" Altså, menn i ekstra flertall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg