Nymph Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det verste er at jeg rapporterer de postene der jeg føler meg hengt ut, av ingen grunn i det hele tatt, men ingen gjør noe med det.. Dritt-forum Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Litt enig med bublegirl, men blir ikke sint, bare fryktelig irritert. Folk bekymrer seg alt for mye. Jeg synes at du burde få lov til å erfare selv hvordan det er å ha paranoia og prestasjonsangst, da kan du se hvor gøy det er å aldri få slappe av når du er ute rundt andre mennesker. Det kan vel sies om de fleste gruppene her på forumet. Pua-crew,United\Liverpool-gjengen og Montag på filmdelen. Legg med mote- og velvære-delen også. Endret 29. mai 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Legg med mote- og velvære-delen også. Takler ikke mote-folk. De mest tragiske personene som eksisterer. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Det som irriterer meg nå er trenings- og kostholdsdelen på forumet her.. GUD forby om du skulle gå inn der og være kritisk til noe som helst der inne. Skal love deg du blir arrestert altså, selv om det du sier er rett.. Problemet er at det er så enormt mange myter vedrørende trening og kosthold, så dine "sannheter" trenger ikke være mer riktig enn det andre sier. Men når det gjelder fettyper skal jeg ikke uttale meg, men svaret du fikk tilbake var ganske tåpelig. Endret 29. mai 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Legg med mote- og velvære-delen også. Takler ikke mote-folk. De mest tragiske personene som eksisterer. Automobbing hvis du er ute etter tips og ikke er perfekt i den delen. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Når ble noen mobbet for å ha etterlyst tips og ikke vært perfekt? Kom gjerne med link. Automobbing hvis du er interessert i mote, sier nå jeg... Endret 29. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Fulle folk som driver og synger i naboblokken! Endret 30. mai 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Da spiller du musikk fra "fattern" eller kaster småsteiner på de Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor spøk Lenke til kommentar
nummer40 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 høy bass til naboen til kjæresten! Hører den gjennom en feit betongvegg. hurra Kan jo hjelpe til med å holde takten under akten Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 At i denne pseudo-kristne staten så er polet stengt -før- helligdagene. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Folk som ikke klarer å handle inn diverse drikkevarer/andre ting før butikkene stenger, og absolutt MÅ handle dagen før/samme dagen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Det som irriterer meg nå er trenings- og kostholdsdelen på forumet her.. GUD forby om du skulle gå inn der og være kritisk til noe som helst der inne. Skal love deg du blir arrestert altså, selv om det du sier er rett.. Problemet er at det er så enormt mange myter vedrørende trening og kosthold, så dine "sannheter" trenger ikke være mer riktig enn det andre sier. Men når det gjelder fettyper skal jeg ikke uttale meg, men svaret du fikk tilbake var ganske tåpelig. Greia er at jeg har kilder for alt jeg sier. De påstår at jeg "synser" og tror alt jeg leser, men de bøkene jeg har lest brukes jo i undervisninga! Rart at jeg fikk 6 i både 2Bi og 3Bi da, jeg som ikke kan noe som helst om kosthold Jeg gidder ikke diskutere eller kverrulere om jeg ikke har rett, og at de fortsatt prøver å arrestere meg gjør meg fryktelig irritert. Skal ikke jeg få komme med innspill jeg da, bare fordi jeg hadde en annen mening enn de andre i en annen tråd? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 At i denne pseudo-kristne staten så er polet stengt -før- helligdagene. Du sier ikke det?? Jeg får ikke kjøpt meg drikke til i kveld Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Irriterer meg over at jeg bor i en kjellerleilighet og ikke kan spille så høy musikk jeg bare vil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 At det skal være så enormt varmt i dag! Holder ikkje ut mer. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Irriterer meg at det ennå er en stund til jeg kan kjøpe meg leilighet/hus. Jeg vil kjøpe nå for helvete! Irriterer også litt at jeg er blitt solbrent på skuldrene, gleder også litt, da det betyr at jeg sannsynligvis har blitt brunere på resten av kroppen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er da bare å kjøpe det? Med mindre du har driti på draget og vært på kjøpefest med kredittkort da.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) At det skal være så enormt varmt i dag! Holder ikkje ut mer. Vi i norge klager på været hele jævla tiden Er det ikke for stygt, så er det for varmt...! Slutt å syt, og gled deg over sola Du har hele vinterhalvåret å kose deg med regnet. Endret 30. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 At det skal være så enormt varmt i dag! Holder ikkje ut mer. Vi i norge klager på været hele jævla tiden Er det ikke for stygt, så er det for varmt...! Slutt å syt, og gled deg over sola ENIG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg