Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

At jeg ikke kan tysk 100% irriterer meg litt, ikke mye men litt. Skal lære meg det helt en gang.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme hunderase selv. Ble ikke forbanna, men bare trist når jeg leste det. Mistet den forrige hunden før i ei ulykke og det er helt for jævlig. Selv om det bare er en hund.

Og forresten, hvis man har lest dagens VG (papir) så får man vite at det var en fyllik som gjorde det. Litt penere formulert av VG da, men jeg antar det er sannheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
At jeg mangler fullstendig energien og viljen til siste eksamen.

Denne påstanden kan jeg stille meg bak.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT

folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD

Utsagn som dette irriterer meg.

Lenke til kommentar

Liker ikke damer/jenter med altfor bra utseende som kan virke skikkelig keene på deg og 2 minutter etter oppfører seg helt likt mot en annen type. Ofte en av kompisene dine, noe som gjør det enda mer irriterende :hrm:

Liker heller ikke innleveringer på nettet, siden jeg alltid glemmer det:P

Lenke til kommentar

Akkurat nå irriterer den nye routeren meg grådig. Det er helt tilfeldig hvem som får hvilken IP hver nye dag, og siden routeren ikke takler å forwarde en bestemt port til to eller flere IPer samtidig må jeg inn og skifte annenhver dag.

Den klarer ihvertfall å forbli online da, i motsetning til den forrige...

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Når man prøver å se en film (Transporter 3) og de to jentene du sitter og ser den med klager. Og klager. Og klager.

Måtte gå til slutt jeg, drittlei av å høre "ÅÅH hu e så stygg", "fy faen æ hate ho", "Fregna, rødt hår? ÆSJ!"

Jesus christ, filmen var dårlig i tillegg.

Lenke til kommentar
Akkurat nå irriterer den nye routeren meg grådig. Det er helt tilfeldig hvem som får hvilken IP hver nye dag, og siden routeren ikke takler å forwarde en bestemt port til to eller flere IPer samtidig må jeg inn og skifte annenhver dag.

Den klarer ihvertfall å forbli online da, i motsetning til den forrige...

Hele poenget med port forwarding er jo å fortelle ruteren hvor den skal sende inkommende pakker...

Sett fast ip hvis det irriterer deg.

EDIT: Leste kanskje litt feil, men det med fast ip gjelder uansett.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Folk som bare er litt på MSN. De dukker opp nå og da, men er for det meste offline. Enkelte kan det gå flere dager imellom. Men selvfølgelig, vi lever i et fritt land osv osv, men likevel...

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Det som irriterer meg nå er trenings- og kostholdsdelen på forumet her..

GUD forby om du skulle gå inn der og være kritisk til noe som helst der inne. Skal love deg du blir arrestert altså, selv om det du sier er rett..

Herregud, for en gjeng med amøber.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det kan vel sies om de fleste gruppene her på forumet.

Pua-crew,United\Liverpool-gjengen og Montag på filmdelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...