Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som irriterer meg er at enkelte folk reagerer på dyremisshandling mer enn menneskemisshandling.

 

Mennesker har like muligheter for å "ta igjen" og beskytte seg selv. Jeg blir like forbannet over folk som, evt, sparker i hjel en liten unge, som om noen sparket ihjel en hund.

 

Har jeg noen gang sett en link lignende som sikter til massedrapene i Afrika eller barnevoldtekter i sør-amerika o.l? Nope, kun bikkjer som blir sparket og katter som blir dusjet.

 

Det kan ha noe med at dette hundedrapet skjedde her i Oslo, og ikke i et land mesteparten av oss aldri har vært i, og sikkert aldri kommer til å være nært.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at jeg har rota bort micro-USB kabelen, og at Siba ikke har noen. Spurte en i butikken og han viste meg mini-HDMI eller noe lignende. Noe så grunnleggende burde alle ha kjennskap til, og ha på lager.

 

Så da fikk jeg ikke lasta opp bildene jeg tok i natt heller =(

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar

Jeg ble nevnt i en artikkel i Enebakk Avis, ang. restaurering på et hus, men utifra artikkelen så virker det som om jeg bare har gjort en liten fillejobb i forhold til hva jeg egentlig har gjort.

 

Irriterer ikke sånn grenseløst, men de kunne hvertfall fått med fullt navn, ikke bare omtale meg som "stesønnen NN."

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT

folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD

 

Du irriterer meg, det du sier kan sammenlignes med klaging på handikappede. Jeez, jeg vil ha flere trapper, men de jævla krøplingene er i veien.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...