embark Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fritt Vilt III!? Er det mulig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg blir så eitrende forbanna. Av og til får jeg lyst til å støtte "øye for øye, tann for tann"-prinsippet... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 I det minste et ribbein eller to. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 At jeg ikke kan reise til Fredrikstad på mandag er trist! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg blir så eitrende forbanna. Det som irriterer meg er at enkelte folk reagerer på dyremisshandling mer enn menneskemisshandling. Har jeg noen gang sett en link lignende som sikter til massedrapene i Afrika eller barnevoldtekter i sør-amerika o.l? Nope, kun bikkjer som blir sparket og katter som blir dusjet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det som irriterer meg er at enkelte folk reagerer på dyremisshandling mer enn menneskemisshandling. Mennesker har like muligheter for å "ta igjen" og beskytte seg selv. Jeg blir like forbannet over folk som, evt, sparker i hjel en liten unge, som om noen sparket ihjel en hund. Har jeg noen gang sett en link lignende som sikter til massedrapene i Afrika eller barnevoldtekter i sør-amerika o.l? Nope, kun bikkjer som blir sparket og katter som blir dusjet. Det kan ha noe med at dette hundedrapet skjedde her i Oslo, og ikke i et land mesteparten av oss aldri har vært i, og sikkert aldri kommer til å være nært. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg mener bestemt jeg har linka til noe sånt tidligere. Sånn, bare for å ha ryggen min fri. Men jeg skjønner hva du mener og er til en viss grad enig. Endret 29. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Selvfølgelig er dyremisshandlig fælt, men de er like forsvarsløse som 5-åringer som blir voldtatt av store menn. Dette skjer selv i Norge, vil jeg nå tro. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er forferdelig mye mer utbredt enn man tror. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Irriterer meg over at jeg har rota bort micro-USB kabelen, og at Siba ikke har noen. Spurte en i butikken og han viste meg mini-HDMI eller noe lignende. Noe så grunnleggende burde alle ha kjennskap til, og ha på lager. Så da fikk jeg ikke lasta opp bildene jeg tok i natt heller =( Endret 29. mai 2009 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tips: Sjekk andre ting du har, f.eks kan jeg bruke samme kabel på kamera, ps3 kontroll, mobil og mp3 spiller Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har et par enheter som bruker mini, men kameraet bruker micro. Mulig Nokia og HTC bruker micro USB til overføring? Men de er vel som vanlig overpriset. Nei, får vel lete mer. Hater å lete. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nokia bruker micro-USB. HTC mini. Alle har vel en bekjent med Nokia-telefon. Ellers bør det være mulig å oppdrive en uoriginal kabel på Clas Ohlson eller en jallabutikk. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Takk for tips! Nå blir kanskje dagen litt lettere likevel. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg ble nevnt i en artikkel i Enebakk Avis, ang. restaurering på et hus, men utifra artikkelen så virker det som om jeg bare har gjort en liten fillejobb i forhold til hva jeg egentlig har gjort. Irriterer ikke sånn grenseløst, men de kunne hvertfall fått med fullt navn, ikke bare omtale meg som "stesønnen NN." Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 HELVETE, selvfølgelig måtte JEG bli svindla..... SATAN! Er heldigvis ikke ansvarlig, får jo pengene mine tilbake... men STILL! Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINT folk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg irriterer meg over folk med DÅRLIG selvtillit, som nesten ikke tørr og snakke, om du hilser på dem i en gang\korridor og dem bare ser ned og mumler, JEG BLIR SINTfolk som sitter og stammer fordi de svetter når de skal snakke foran en forsamling, GUUUD Du irriterer meg, det du sier kan sammenlignes med klaging på handikappede. Jeez, jeg vil ha flere trapper, men de jævla krøplingene er i veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg