Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg at det tok 1,5 time (JA DU LESTE RIKTIG) fra Åsane busstasjon til Sandviken.. Det tar vel rundt.. 10 min ellers. 1,5 time på en klam og full buss.. UDIGG

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=554019

Uff da.. tar det litt tilbake.. Men likevel.. det var kjipt

Hvorfor tar du det tilbake? Hun overlevde uten alvorlige skader, men du ble forsinket. Hvis det er noen som bør klage her er det du.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skall ta en siste titt nå, men håpet er vel egentlig ute for at jeg får pakken i dag..... Hvorfor klarer ikke posten å levere på den antatte datoen?? De kan da ikke ha så mye å gjøre.

Er rimelig sikker på at min pakke fortsatt ligger på terminalen i Stokke :(

EDIT: Og der var det tomt, og tiden er ute for i dag....

Fanden ta dem!!! Må jeg vente til i morgen på pakken min... GRRRAAARRGGHH!!!

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Irriterer meg over at pcutstyr.no skal være så himla treige for tida. Det er 8 dager siden jeg bestilte en harddisk fra de, som det er plenty av på lager, ordren har stått som "behandlet" i et par dager også nå. Får ikke avbestilt heller, fordi kundesenteret på siden ikke fungerer, linken til avbestilling og alle de andre linkene der, er ikke klikkbare, av en eller annen grunn. :mad:

Lenke til kommentar

Driver på med muntlig prøveeksamen og har jobba som faen med det i hele dag, og har selvfølgelig ikke sett snutten av han jeg skal presentere med. Blir nok ekstremt bra forberedelse da vi skal presentere det i den første timen i morra. TISS!!!!!

Lenke til kommentar
Skall ta en siste titt nå, men håpet er vel egentlig ute for at jeg får pakken i dag..... Hvorfor klarer ikke posten å levere på den antatte datoen?? De kan da ikke ha så mye å gjøre.

Er rimelig sikker på at min pakke fortsatt ligger på terminalen i Stokke :(

EDIT: Og der var det tomt, og tiden er ute for i dag....

Fanden ta dem!!! Må jeg vente til i morgen på pakken min... GRRRAAARRGGHH!!!

Hva er det som haster så mye btw? Ble litt nyskjerrig :D

Lenke til kommentar
At posten Norge er så komplett udugelige! Er det mulig??? Venter på en pakke fra Komplett.no, og jeg brukte "levere på døren" opplegget. Pakken ble sendt fra Komplett den 26, og innlevert postterminal den 27, og med ventet utlevering i dag...

Men har det kommet et post bud med pakken ennå?? NEI!! Jeg mener nå at de burde kunne klare å få sendt pakken fra Stokke terminalen og til Horten på en dag, men det tyder det på at de IKKE har klart!!!

ARGH!!!!!!

Hihi, de to siste gangene jeg bestilte fra Komplett, med Posten som leverandør, fikk jeg pakken to dager etter jeg bestilte, til tross for at jeg begge ganger bestilte 11 på kvelden. :)

Lenke til kommentar
At jeg har tapt enda mer penger på oddsen. Nå er det stopp. For en stund.

Gjør som jeg, sats 20 kr, og håv inn smågevinster. ;)

Har jo prøvd det og, men jeg taper jo bestandig på de mest opplagte kampene. Er det 1.15 i odds f. eks. skal man ikke tape. Tror jeg tar en pause ei stund nå. Eller i hvert fall en pause fra lørdag.

Lenke til kommentar
At jeg har tapt enda mer penger på oddsen. Nå er det stopp. For en stund.

Gjør som jeg, sats 20 kr, og håv inn smågevinster. ;)

Har jo prøvd det og, men jeg taper jo bestandig på de mest opplagte kampene. Er det 1.15 i odds f. eks. skal man ikke tape. Tror jeg tar en pause ei stund nå. Eller i hvert fall en pause fra lørdag.

Haha, lykke til. :tease:

Lenke til kommentar

Nå vet vi ikke helt hva som er grunnen til at dette skjedde, men hvis noen, enten mennesker eller andre dyr, hadde angrepet min hund, hadde jeg kjempet alt jeg kunne.

Hvis folk ikke har hundene sine i bånd, og den angriper andre, så burde denne eieren også fått straff, ikke bare den som forsvarer sin hund

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...