Jason P. C. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Litt komisk det er du som har bilde av en unge, mens han har bilde av en voksen fyr. Vel, hadde min "unge" vært i live hadde han nok vært på min alder, kanskje noe eldre Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) FOlk som bruker ` i hytt og pine. "Det er Maria`s bil " Jeg bruker det en sjelden gang, når jeg skriver dialekt og lignende tull. Kan ikke komme på å ha brukt det utenom det. Perfecta: Hvorfor bruke 30 kroner på en urge, når du kan smelte en is til femten kroner De er jo superklissete. Endret 28. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Herrejemini brannbutikken.no yter dårlig service. Bestilte noen varer der i forbindelse med noe lagersalg. Så gikk det vel ca 7-8 dager uten at jeg hørte noe fra de, og prøvde å ta kontakt. Problemet er at de har kun telefontid mellom 09 og 10! Hva faen er det for en telefontid da? Og du kan også nå de på mail, men der svarer de aldri. Det endte med at jeg etter å ha prøvd mail og telefon i 3-4 dager, fikk jeg endelig svar på tlf. Da viste det seg at den ene genseren jeg kjøpte, hadde de visst ikke på lager, og det var en glipp i systemet som gjorde at jeg fikk kjøpe den. Så skulle hun undersøke noe greier, og jeg fikk en mail litt senere på dagen med muligheten for å få refundert pengene, eller velge et annet produkt til samme pris. Jeg svarte at jeg ville få refundert pengene. Dette var 20 mai. Jeg har enda ikke fått noe svar. Det tar da ikke så lang tid å skrive meg en mail? Eller å faktisk overføre det beløpet til meg? Kjenner jeg blir mektig irritert. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har de trukket pengene? Forhåndsbetalte du? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Jepp, jeg betalte med VISA når jeg bestilte varene EDIT: Hipp hooray, jeg fikk svar nå om at pengene var på vei. Endret 28. mai 2009 av kanonkent Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Perfecta:Hvorfor bruke 30 kroner på en urge, når du kan smelte en is til femten kroner De er jo superklissete. Oki, noe å tenke på Lenke til kommentar
fgr Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 tenkte jeg skulle være gal og satsa 650,- på en roulettespinn. tapte seff. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Perfecta:Hvorfor bruke 30 kroner på en urge, når du kan smelte en is til femten kroner De er jo superklissete. Oki, noe å tenke på Full støtte fra meg! Du SKAL gjøre dette! Er han Normal så stopper det der. Hvis han er unormal drittunge blir det knivstikking på deg. Så pass på! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Full støtte fra meg! Du SKAL gjøre dette! Er han Normal så stopper det der. Hvis han er unormal drittunge blir det knivstikking på deg. Så pass på! Irriterer meg at jeg ikke har brukernavnet og avataren din Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 At jeg akkurat ikke greide presse meg under 4 min på 1000m løping. Træn meir! Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 At jeg akkurat ikke greide presse meg under 4 min på 1000m løping. Træn meir! Satset du på under 4 min? Jeg hadde sikkert brukt ca 8... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Perfecta:Hvorfor bruke 30 kroner på en urge, når du kan smelte en is til femten kroner De er jo superklissete. Oki, noe å tenke på Full støtte fra meg! Du SKAL gjøre dette! Er han Normal så stopper det der. Hvis han er unormal drittunge blir det knivstikking på deg. Så pass på! Kommer til å gjøre det ja. Han er faktisk en unormal drittunge, men han er sykt svekling óg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) -slett- Endret 28. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) At posten Norge er så komplett udugelige! Er det mulig??? Venter på en pakke fra Komplett.no, og jeg brukte "levere på døren" opplegget. Pakken ble sendt fra Komplett den 26, og innlevert postterminal den 27, og med ventet utlevering i dag... Men har det kommet et post bud med pakken ennå?? NEI!! Jeg mener nå at de burde kunne klare å få sendt pakken fra Stokke terminalen og til Horten på en dag, men det tyder det på at de IKKE har klart!!! ARGH!!!!!! Endret 28. mai 2009 av Otowi Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Irriterer meg at det tok 1,5 time (JA DU LESTE RIKTIG) fra Åsane busstasjon til Sandviken.. Det tar vel rundt.. 10 min ellers. 1,5 time på en klam og full buss.. UDIGG http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=554019 Uff da.. tar det litt tilbake.. Men likevel.. det var kjipt Endret 28. mai 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Ja det var vel pga ulykken. Utrolig at hun overlevde, bilen er jo sammenklemt Se bilde av bilen Endret 28. mai 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Kald Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 At posten Norge er så komplett udugelige! Er det mulig??? Venter på en pakke fra Komplett.no, og jeg brukte "levere på døren" opplegget. Pakken ble sendt fra Komplett den 26, og innlevert postterminal den 27, og med ventet utlevering i dag... Men har det kommet et post bud med pakken ennå?? NEI!! Jeg mener nå at de burde kunne klare å få sendt pakken fra Stokke terminalen og til Horten på en dag, men det tyder det på at de IKKE har klart!!! ARGH!!!!!! Satse på at du får den snart. Husker når jeg bestilte skjermen min så ble den sendt til Stokke post terminal og så til Drammen, tilbake til Stokke og så til Horten hvor jeg kunne hente den. Ble ikke akkurat munter av det. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Får håpe det, men nå har de ikke lange tiden på seg på å levere pakken min. De har i under kant av 1 time på seg, eller retter sagt 47 minutter på seg... Kan de ikke klare å levere, mener jeg at det er klage grunnlag så det holder, og klage skall jeg dersom pakken ikke kommer i dag.... Teite folk!!! ARGH! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har du fått det skriftelig at du skal ha den i dag? Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Fikk en mail hvor det sto at antatt levering skulle være i dag, og da regner jeg med at de leverer i dag, men jeg skjønner jo nå at det ikke er garantert, men det forbauser meg ikke det minste når det er posten Norge vi snaker om... Er bare så sinnsykt annoying.... Endret 28. mai 2009 av Otowi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg