co2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi har alle sider vi ikke har utforsket. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 At vi har mattetentamen imorgen, kan ikke si jeg gleder meg. Jeg hadde det for 2 dager siden. Det gikk mildt sagt til helvette. Så jeg kommer til å miste 4ern. Det irriterer meg En annen ting som irriterer meg, er engelsklærern vår. Dummere lærer skal du lete LENGE (!!!!) etter. I hver eneste time sier han "TODAY, WE ARE GONNE READ" Så leser han en tekst og oversetter den osv. så er timen ferdig. Tviler på at mange i klassen har lært noe engelsk dette året. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi har alle sider vi ikke har utforsket. CoD4 og Tool fikk roet meg ned. Nå er det nesten så jeg kan legge meg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 En annen ting som irriterer meg, er engelsklærern vår. Dummere lærer skal du lete LENGE (!!!!) etter.I hver eneste time sier han "TODAY, WE ARE GONNE READ" Hvilken engelsklærer er det som sier "gonna"?? De jeg har hatt skydde det og "wanna". Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi har alle sider vi ikke har utforsket. CoD4 og Tool fikk roet meg ned. Nå er det nesten så jeg kan legge meg. Nice, ganske hissig person du om jeg må få sagt det selv! co2: Haha, nice Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Men i svarte helvete da! Glemte å spørre legen om noe. HNNNNNNG! Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Medgangssupportere er det verste jeg veit.... haaaaaater det Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 At jeg er så urolig i kroppen og får ikke sove. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Var eneste passasjer på bussen på vei hjem etter en kjapp bytur tidligere idag. Så stopper bussen, og ei svett kjerring kommer selvfølgelig og sitter seg ved siden av meg, selv når resten av bussen er helt tom. Så ... unødvendig. Uff, den er kjip. Hater når folk må spise på bussen, spesielt om morgenen. Blir kvalm av matlukt tidlig på morgenen Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Buss generellt irriterer meg. Bilen min streiket rundt 16 mai, har busset siden det. Er så drittlei! Nå tar det meg tre kvarter lengre å komme meg på jobb enn det gjør med bil. Og ikke kan jeg gå akkurat når jeg vil heller, neida, nå må jeg få det til å passe med de forbanna bussrutene. Og kø/dårlig samkjøring mellom bussene gjør at jeg veldig ofte blir sittende en halvtime på et forblåst og kaldt busstopp! På toppen av dette er bussforbindelsene her elendige. Og som ikke det skulle være nok, kan vi nevne alle de sure bussjåførene. Jeg liker han om morgenen, han smiler og sier god morgen og er generellt blid, mens andre bare er sure. Kommer med noen sure kommentarer idet du går inn på bussen o.l. Nei vet du hva, jeg gleder meg til jeg henter den nye bilen min 1. juni. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) En kamerat utnytter meg. Alltid må jeg gjøre jobben, selv om det er tjenester til hans fordel. Skal han på ferie, må jeg komme bort til huset og hente bikkja. Trenger han å låne penger, ber han meg komme bort, istedenfor å dra til meg. For en stund sida (lenge etter det vi i utgangspunktet avtalte) kunne han betale tilbake ca. 1/3 av det han skyldte (3000 spenn totalt). Han ba meg komme bort, og da jeg kom til leiligheten hadde han ikke vært i minibanken, så han gav meg bankkortet og koden hans, som måtte returneres i løpet av dagen. Siden jeg først var ute, kunne jeg lufte bikkja hans på veien. Et par uker senere: I går skulle han reise bort på langweekend-tur. Han ba meg hente bikkja hans. Jeg sa: "Ikke faen, du kan gå til leiligheten (som er 4 min unna i gåavstand) og ringe meg når du står utenfor. Jeg skal til universitetet og lese." Han: Nei, jeg er for opptatt. Ta veien rundt bygningen på veien bort, så kaster jeg ned nøklene slik at du kan hente bikkja. Jeg: Det skjer ikke. Han: Ok, da gir jeg nøkkelen til X istedet. Jeg: Jeg gidder ikke dette, stikker for å studere. Senere på dagen ringer X meg, og ber meg hente nøkkelen (alt for at han ikke kunne ta vare på bikkja). Jeg får nøkkelen på pubben der vi ser Champion's League-finalen, og stikker etterpå innom leiligheten til han første. Der har bikkja driti på gulvet. Jeg tapte igjen. Helvete! Skulle gjerne driti i bikkja og kuttet ut fyren, men a) han skylder meg penger, og b) det er et dyr inne i bildet, så det er lettere sagt enn gjort. Drar jeg ikke til han, får jeg ikke pengene osv. Begynner å bli drittlei av sånne folk. Endret 28. mai 2009 av Quicko Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ta kortet hans, du kan jo kode. Ta ut hele spenna som han skylder, så sier du hade og ser deg aldri tilbake. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Evt. fortelle han at han er en drittsekk. Tross alt noen som må bli gjort oppmerksom på det. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Han karen der virker som en klasse A drittsekk. Tupp han i balla å ta med TV'n hans eller noe annet som er verdt det han skylder deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 De pokkers gatemusikantene på Aker Brygge som ikke vet hva en note er for noe. Der sitter de og spiller høyt og raskt, uten å kunne notene, mens jeg får "vondt" av å høre på den totale voldtekten av musikken. Rett og slett dårlig gjort å misbruke musikk så mye. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 sokker i kominasjon med skjørt eller kortbukser + slipperser/sandaler irriterer meg. Skulle vært ulovlig.. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Da jeg satt på bussen i dag, kom en "venn" av meg med en sånn lang saftis og kasta klisset ned i t-skjorta mi mens jeg satt. Helt uten grunn. Hater sånne fitteidioter Gleder meg til i morgen. Skal kjøpe en URGE Intens, komme bakfra, og helle det ned i t-skjorta hans, evnt. i fjeset. Endret 28. mai 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sukk, den som kunne vært ung igjen Kan ikke gjøre slikt når man er voksen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Litt komisk det er du som har bilde av en unge, mens han har bilde av en voksen fyr. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Folk som står på feltet vårt uten å åpne kjeften på kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg