Nord-Skandinav Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Engelsk læreren min. Hun er så jævlig stygg. Hun favoriserer alle og en hver. Tror alle engelsklærere er slik. Jeg må innrømme at jeg har utnyttet den situasjonen før. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Irriterer meg over sider der man skal skrive inn boksatver og tall som vises i en rute. skulle registrere meg en plass, men skrev feil 3 ganger og får meldign om og prøve igjenn senere. At dem skal lage det så vanskelig. Er jo umulig og få rett det greiene der. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Husk at det er forskjell på små og store bokstaver når det gjelder sånt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Meeeeh! Blir ruinert av legeutgifter. Legesjekken alene koster 200,- så kommer MR scan og resepet i tillegg. Endret 27. mai 2009 av co2 Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg for min del har rotet vekk resepten min, rotehode som jeg er. DET irriterer noe helt jævlig. Blir vel til at jeg må ta den pinlige telefonen til legen og forklare at jeg må få en ny resept Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Meeeeh! Blir ruinert av legeutgifter. Legesjekken alene koster 200,- så kommer MR scan og resepet i tillegg. Deilig å ha frikort...men det kostet dyrt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Meeeeh! Blir ruinert av legeutgifter. Legesjekken alene koster 200,- så kommer MR scan og resepet i tillegg. Deilig å ha frikort...men det kostet dyrt Frikort, huh? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du bruker en viss sum på legeutgifter, før du får frikort, da betaler du ikke for f.eks legesjekk og slikt. Er ikke helt inne i det, men det er noe sånnt. Får dekket reise osv. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fikk sms fra lånekassen om at søknaden er behandla, og skal logge inn på lånekassens sine sider. Men innlogginga er jo nede, er det for no tull. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 De sendte ut melding idag om at det nå er mulighet for å søke, så halve landet er vel inne på siden deres. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du bruker en viss sum på legeutgifter, før du får frikort, da betaler du ikke for f.eks legesjekk og slikt. Er ikke helt inne i det, men det er noe sånnt. Får dekket reise osv. Ca. 1700,- som er grensa. Og man fører opp alle utgifter for lege, medisiner, resepter og blodprøver. Ting som fysioterapeut og psykolog går idiotisk nok på et annet kort. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Reseptfrie medisiner er vel unntaket? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Gjelder kun for medisiner på blåresept. Medisiner på hvit resept tror jeg du kan samle på kvitteringer og sende inn søknad, men dette tror jeg ikke er så offisielt. Fikk rede på det tilfeldigvis nå i år da jeg søkte på nettet. Sikkert en godt bevart hemmelighet, irriterende (for å være ontopic ) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva mener du med at det ikke er offisielt? Det er vel noe de fleste vet, at man kan få "legegreier" dekt. Du er enten veldig grådig eller har mye medisiner, dersom du samler sammen alle kvitteringer i løpet av ett år. Det er ikke alt som kan bli dekt heller, feks prevansjonsmiddel. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Du er enten veldig grådig eller har mye medisiner, dersom du samler sammen alle kvitteringer i løpet av ett år. du får det til å høres ut som det bare er grådige å skikkelig syke mennesker med masse medisiner som drar nytte av frikort . fks fattige har også veldig god nytte av denne ordningen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva mener du med at det ikke er offisielt? Det er vel noe de fleste vet, at man kan få "legegreier" dekt.Du er enten veldig grådig eller har mye medisiner, dersom du samler sammen alle kvitteringer i løpet av ett år. "Du kan i noen tilfeller få dekket utgifter til medisiner på hvit resept gjennom den såkalte bidragsordningen." Grådighet er ikke et tema engang. Dette gjelder resepter. Det er ikke alt som kan bli dekt heller, feks prevansjonsmiddel. Nei, for disse trenger du vel ikke resept på. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jo, prevansjonsmiddel er det respept på. Raude: Les det bak ELLER du Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er ikke alt som kan bli dekt heller, feks prevansjonsmiddel. Du får dekt prevansjonsmiddel hvis du har en medisinsk grunn til det. For eksempel p-piller for å stoppe mensen fordi du holder på dø av krampesmerter hver måned. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jævla Minside hos lånekassen. Forbanna kodepassordhelvete hver gang jeg skal bruke det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jævla Minside hos lånekassen. Forbanna kodepassordhelvete hver gang jeg skal bruke det. Enig der, nytt system hver gang jeg bruker det jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg