TheOats Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Folk som ikke klarer å holde kjeft i mer en 30 sekunder, maser og maser om dritt som det ikke er noen som bryr seg om og/eller som er sinnsykt overdrevet, bare for å virke tøff. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Rappere.. Jævla idioter som kliner snus og tyggis på veggene i gangene slik at vi i tilvalg må rydde opp etter de. Jævla avskum Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Irriterer meg over fjortisser som putter en overdreven mengde med snus under overleppa og tror de er tøffe. Irriterer meg også over folk som tror de har monopol på meninger (dvs. 50% av medlemmene på dette forumet). Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Irriterer meg over alle jentene i klassen I dag så drev de å sa masse kødd i heimkunskapen drit-høyt og de drev slik: "[Navn] har pupper!" og jeg skal se hva som står på tavla bak meg fordi der står oppskriften. Så roper de da: "[Mitt navn] snudde seg" Faen så jævlig! Når de er så mange mot en (meg) blir det faenmeg vanskelig å forsvare seg. Dette her er i 6. Klasse. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 eg har så lange bein at eg foretrekker å sitte på skrå fra det innerste setet til det ytterste. ellers tar ofte knea borti setet framfor og det er jævli irriterande Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Irriterende med folk som kaller PC-skjermen for PC og PCen for harddisk... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Irriterer meg over folk som bruker semikolon i innleggene uten å vite hvordan tegnet skal brukes. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja, det er irriterende. Jeg har spesielt lagt merke til jenter som nettopp har lagt merke til den tasten (utenom når de bruker -smileyen), og som tenker at den er mye tøffere enn kolon, så den bruker de i stedet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det ser jo sofistikert ut; og ikke minst; så kan den brukes i kule smileyer. =D Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Unge Høyre-pappagutter som reker rundt i nabolaget. Endret 4. januar 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Irriterer meg over gutter som alltid må se seg i speilet får å se hvordan de ser ut. Spesielt på håret.. Og det gjør de hver gang de går forbi speilet i klasserommet på skolen. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Små, irriterende, håpløse, wanna-be ganstere som tror de er noe. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Irriterer meg over gutter som alltid må se seg i speilet får å se hvordan de ser ut.De vil vel oppdage ketchupflekken i munnvikene i tide Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 10 årige, veslevoksne jenter med klær som dekker minimalt av kroppen som sprader rundt i gatene med tyggis og mobiler. De håpløse og nærmest uendelige mengdene av reklame på TV Norge og TV 3. At julebrus er så klissete :< Folk som MÅ kommentere "get a life" på hver jævla video/tråd osv. Irriterer meg grenseløst når jeg surfer videoer på YouTube, Google Video. Fjortissjenter som legger ut videoer av seg selv (og en venninne) på YouTube spesielt, der de mimer til listepop. Matematiske beregninger på WoW forums. Rogue forums er blant annet stappfullt av dritt som ingen gidder å lese. 2 * x x/4 4 * y - 1/4 * x = blablablabullshit Folk som bruker for mange punktum og utropstegn Eks "hei!!!!!!!!!x100" eller "ok........................." Mess TV som nevnt tidligere og alle lignende programmer. "I Gode og Onde Dager" på TV3. Har irritert meg over serien siden jeg var 6-7 år. Folk som bruker mange smilies hihihhihi KnIz :p :) :P:P::::::PPP :) )))))))))))))))))) De viser de samme 30 episodene av "The Simpsons" hele tida. Og når det er nye episoder, gjerne på fredager, og du ser fram til det, merker du først at det er lørdag når klokka blir seks, da programmet ikke sendes. Sony. Folk som spiser grønnfôr hele tida. 12-åringer i spill. Wannabe-gangstere osv. Mye mer Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 folk som MÅ prate hele tiden. hvis jeg vil gå for meg selv fra bussholdeplassen og høre musikken min, må vel andre skjønne at de ikke trenger å ha munndiarè hele veien hjem Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Folk som ikke bruker mellomrom etter tegnsetting. eksempler. blablabla.blablablablablablablabla.blablablabla blablablablablabla,blablablablablablablabla. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noe som irriterer noe grenseløst, er en møll som flyr rundt på rommet mitt akkurat nå. Virker som om den har en fetish for å prøve å krabbe inn i nesen min. Og nå kravler den rundt på dataskjermen. Lenke til kommentar
Finn-Willy Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det som irriterer meg grenseløst er menn i sykkelbukse. Også når du er med masse folk, og du har våte sokker og du snur deg på parkettgulv, også blir det lagd en sånn friksjonslyd som høres ut som en promp... Pluss barnesikring.. ingenting reduserer selvtilliten min så til de grader enn når eg sliter seriøst med å åpne de greiene!! Lenke til kommentar
hahnium Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ARGH irriterer meg og resten av Xene så grenseløst når folk skriver X som dudespeak, Xzzz!! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Folk som bruker mange smilies hihihhihi KnIz :p :) :P:P::::::PPP :) )))))))))))))))))) Disse har jeg lyst til å kaldkvele. Heldigvis kjenner jeg ingen slike retards personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg