Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meir eller mindre. Er sosialt døv, dvs at eg har store problemer med å høre i situasjonar der det er bakgrunnstøy og fleire enn ein personar.

Yay.

Har det samme, skikkelig gøy av og til det der altså..

Lenke til kommentar

At min mor og min søster har en kjøpt en t-skjorte i bursdagsgave til pappa. Altså, ikke det at dem har kjøpt en t-skjorte til han, det er jo forsåvet greit, men t-skjorta er grønn. Helt grønn, med en bitteliten lomme på venstre bryst. Forsåvet helt greit hittil, men, det er ett stort men her.

T-SKJORTA KOSTA 600KR! Når jeg hørte dem hadde kjøpt en forbanna designer t-skjorte til 600 kroner så tenkte jeg jo selvfølgelig at da måtte det være ett eller annet spesielt med den, men herregud, nei, den er helt ensfarga grønn!

Lenke til kommentar

Det å kjøpe klær til andre generelt irriterer meg grenseløst. Gavekort til en klesbutikk, eller "gi en shoppingtur der du spanderer" er mye bedre i så fall. Fordi da kan personen selv velge han han/henne vil ha.

EDIT: Mange vil kanskje angripe dette innlegget ved at det går om man kjenner personen godt nok. Might be so, men irriterer meg fortsatt over det, da klesstil varierer veldig fra person til person. Det finnes bedre egnede gaver en klær.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Helt enig, men saken er den at mutter og søster synes pappa har en kjedelig stil og prøver derfor å piffe den opp ved enhver anledning. Herregud, mannen er over femti, la han få gå i levis 501, ullvang sokker og en Hard Rock Cafe eller Østkanten Bluesklubb t-skjorte når det er det han føler seg vel i.

Lenke til kommentar
Det irriterer meg ikke grenseløst, men jeg fikk ikke med meg at jeg hadde 1337 innlegg.

Kanskje postcounten synker hvis du redigerer et innlegg om til spam og rapporterer det.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke at jeg oppfordrer til noe utenfor retningslinjene altså... :innocent:
Lenke til kommentar
Meir eller mindre. Er sosialt døv, dvs at eg har store problemer med å høre i situasjonar der det er bakgrunnstøy og fleire enn ein personar.

Yay.

Lær deg tegnspråk, problemet ditt er løst :)

Jeg sjølv er døv, jeg digger det rett og slett :)

Lenke til kommentar

Jeg er helt sinnsykt trøtt, og jeg orker ikke tanken på å begynne på noe heavy forklaring av innvikla emner i dag. I så tilfelle bør det bli etter lunsj! I tillegg vil jeg hjem og se PB-filmen, men jeg har lang arbeidsdag til rundt 18.00 i dag. "Jippi"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...