Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Oi, da beklager jeg virkelig. Var ikke siktet mot det i det hele tatt. Jeg tenkte mer på bakfylla, jeg. Unnskyld. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Meir eller mindre. Er sosialt døv, dvs at eg har store problemer med å høre i situasjonar der det er bakgrunnstøy og fleire enn ein personar. Yay. Har det samme, skikkelig gøy av og til det der altså.. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Oi, da beklager jeg virkelig. Var ikke siktet mot det i det hele tatt. Jeg tenkte mer på bakfylla, jeg. Unnskyld. Det går heilt fint, eg skjønte kva du trudde Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 At min mor og min søster har en kjøpt en t-skjorte i bursdagsgave til pappa. Altså, ikke det at dem har kjøpt en t-skjorte til han, det er jo forsåvet greit, men t-skjorta er grønn. Helt grønn, med en bitteliten lomme på venstre bryst. Forsåvet helt greit hittil, men, det er ett stort men her. T-SKJORTA KOSTA 600KR! Når jeg hørte dem hadde kjøpt en forbanna designer t-skjorte til 600 kroner så tenkte jeg jo selvfølgelig at da måtte det være ett eller annet spesielt med den, men herregud, nei, den er helt ensfarga grønn! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Det å kjøpe klær til andre generelt irriterer meg grenseløst. Gavekort til en klesbutikk, eller "gi en shoppingtur der du spanderer" er mye bedre i så fall. Fordi da kan personen selv velge han han/henne vil ha. EDIT: Mange vil kanskje angripe dette innlegget ved at det går om man kjenner personen godt nok. Might be so, men irriterer meg fortsatt over det, da klesstil varierer veldig fra person til person. Det finnes bedre egnede gaver en klær. Endret 25. mai 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Helt enig, men saken er den at mutter og søster synes pappa har en kjedelig stil og prøver derfor å piffe den opp ved enhver anledning. Herregud, mannen er over femti, la han få gå i levis 501, ullvang sokker og en Hard Rock Cafe eller Østkanten Bluesklubb t-skjorte når det er det han føler seg vel i. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Som motvekt; Kjøp grilldress til han. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) +1 Noen som vet om bilder av noen skikkelig harry grilldresser? Endret 25. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Noen som vet om bilder av grilldresser som ikke er harry? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Den øverst til høyre Endret 25. mai 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Da er det avgjort, kjøp grilldress ffs Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det irriterer meg ikke grenseløst, men jeg fikk ikke med meg at jeg hadde 1337 innlegg. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det irriterer meg ikke grenseløst, men jeg fikk ikke med meg at jeg hadde 1337 innlegg. Kanskje postcounten synker hvis du redigerer et innlegg om til spam og rapporterer det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ikke at jeg oppfordrer til noe utenfor retningslinjene altså... Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Meir eller mindre. Er sosialt døv, dvs at eg har store problemer med å høre i situasjonar der det er bakgrunnstøy og fleire enn ein personar. Yay. Lær deg tegnspråk, problemet ditt er løst Jeg sjølv er døv, jeg digger det rett og slett Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg sjølv er døv, jeg digger det rett og slett Har du alltid vært døv? I så fall, hvordan kan du vite hva du går glipp av? Ingen musikk... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg er helt sinnsykt trøtt, og jeg orker ikke tanken på å begynne på noe heavy forklaring av innvikla emner i dag. I så tilfelle bør det bli etter lunsj! I tillegg vil jeg hjem og se PB-filmen, men jeg har lang arbeidsdag til rundt 18.00 i dag. "Jippi" Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 FLarsen, hvordan kan du vite hva du går glipp av det å være døv? Det er faktisk fordeler og ulemper å være døv eller hørende Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg sjølv er døv, jeg digger det rett og slett Har du alltid vært døv? I så fall, hvordan kan du vite hva du går glipp av? Ingen musikk... Heller ingen bråk fra høylytte naboer, irriterende teens på bussen eller hylende unger på kjøpesenteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg