TheKims Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Irriterer meg over feminister som gauler å skriker om at fedre skal bruke mye mer tid på barn, men ved skillsmisse så skriker å gauler de om at barna plent skal bli med moren. Kunne ikke vært mere enig. Er staten sin feil at det er blitt sånn. Likestillings ministeren har visst vært på ferie i nån år nu. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Anngående maten.Jeg sitter da å nyter maten for svarte, de lager jo dritgod mat. Det burde vises at jeg er takknemlig når jeg spiser opp alt og blir stappmett. Tror jeg hadde blitt ganske forbanna selv. Jeg er enig med deg at man kan vise takknemlighet på andre måter enn "takk", men det der ville jeg sett på som respektløst. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Nvm.. Endret 25. mai 2009 av I.E. Lonoff Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 At der er så lenge til Modern Warfare 2 kommer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 At det er et år til FFXIII kommer ut. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 2 brista ribbein og en hjernerystelse irriterer meg nå... + jeg mista mobilen idag. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Bildeopplastningen til facern. Enten står det at den mislyktes eller så fant den ikke serveren.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 At det har tatt helt av med "You can't watch this video in you region" pisset! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Sukk... Serveren har daua, mao komplett reinstallering og mest sannsynlig en god del data mistet (1TBish). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 At det er lenge til neste episode av Glee. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Anngående maten.Jeg sitter da å nyter maten for svarte, de lager jo dritgod mat. Det burde vises at jeg er takknemlig når jeg spiser opp alt og blir stappmett. Tror jeg hadde blitt ganske forbanna selv. Jeg er enig med deg at man kan vise takknemlighet på andre måter enn "takk", men det der ville jeg sett på som respektløst. Høh. Jeg sier da takk for maten, det var bare en gang jeg ikke helt fikk muligheten til å si det så jeg glemte det. (Jeg og dama spiste ned i kjellestua mens vi så film) Så kommer jeg fra en familie og slekt der man ikke takker for maten, så det er fort gjort, men glemmer det egentlig meget sjeldent. Er lei av at folk tror at når jeg hører på metal, så liker jeg metallica. Har fått så mange metallicaeffekter i gave. Genser, t-skjorte, og DVD-er. Det er selvfølgelig snilt men... Jeg hører jo ikke på metallica en gang. Gi meg kald folk-death metal. vær heller glad for at de gir deg noe i den sjangeren de veit du liker, det er ikke alltid moro å få en lin duk av bestemora si til 15 års gave(noe jeg fikk-.-) . så vær takknemmelig. Fortell dem heller at du ikke liker metallica på en pen måte, så tror jeg ikke du får det igjen. Det er ikke lett å finne noe som alle liker bare ved hjelp av en sjanger. Søstra mi liker pop, og jeg skal kjøpe en gave til henne, men det er ikke sikkert ho hører på britney selvom.så jeg skjønner dem egentlig. folk regner med at hvis folk liker vann så liker de å svømme, sånn kommer det alltid til å være. Hehe, jeg er selvfølgelig takknemlig. Blir jo glad for det, og går gjerne med klærne. Problemet er at folk roper og skriker om metallica når de går forbi meg: (Hvis jeg har på klærne) "Skal du på 17. juni da?!" "HØh? Hva skjer da?" "METALLICA VEL?!?!??!?!?!?!??!?!" OPPSUMMERING: JEG ER IKKE UTAKKNEMLIG AV MEG, DETTE VAR BARE NOEN GRETNE UTBRUDD TIDLIG PÅ MORGENEN. EDIT: Og nå tømmer jeg innleggene, med fare for at visse folk leser det. Hater når sånt skjer. Endret 25. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 At det har tatt helt av med "You can't watch this video in you region" pisset! Gjør som meg, bruk Vimeo heller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Irriterer meg over et utsagn: "Noen ganger må vi gjøre ting vi ikke liker. Det må vi alle!" Nei?! Det må vi for faen ikke. Vi lever i underkant av 100 år, skal man liksom bruke tida på å gjøre ting man ikke liker? Hvor forskrudd er ikke det? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Irriterar meg over at eg ikkje orkar vere med på fest. Sit åleine på rommet mens alle dei andre er i stova og har det kjekt. Ti stykk som skal overdøve Guitar Hero og musikk når dei snakkar. Hørar faen ingenting, og hovudet verkjar. Irriterar at eg har drukke, sånn at eg ikkje kan køyre heimatt. Har egentlig ikkje lyst å vere her i det heile tatt Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Og hva har vi lært idag, lille barn? Endret 25. mai 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 At det har tatt helt av med "You can't watch this video in you region" pisset! Gjør som meg, bruk Vimeo heller. Vimeo har ikke alt... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nei, jeg vet, men jeg liker det så mye, mye bedre. Har en ekstremt mye høyere standard, selv om du ikke får tak i kopibeskyttet materiale der. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Og hva har vi lært idag, lille barn? At det sug å vere døv i ei hørande verd. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Meir eller mindre. Er sosialt døv, dvs at eg har store problemer med å høre i situasjonar der det er bakgrunnstøy og fleire enn ein personar. Yay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg