Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg over feminister som gauler å skriker om at fedre skal bruke mye mer tid på barn, men ved skillsmisse så skriker å gauler de om at barna plent skal bli med moren.

 

Kunne ikke vært mere enig. Er staten sin feil at det er blitt sånn.

Likestillings ministeren har visst vært på ferie i nån år nu.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anngående maten.

Jeg sitter da å nyter maten for svarte, de lager jo dritgod mat.

Det burde vises at jeg er takknemlig når jeg spiser opp alt og blir stappmett.

 

Tror jeg hadde blitt ganske forbanna selv. Jeg er enig med deg at man kan vise takknemlighet på andre måter enn "takk", men det der ville jeg sett på som respektløst.

Lenke til kommentar
Anngående maten.

Jeg sitter da å nyter maten for svarte, de lager jo dritgod mat.

Det burde vises at jeg er takknemlig når jeg spiser opp alt og blir stappmett.

 

Tror jeg hadde blitt ganske forbanna selv. Jeg er enig med deg at man kan vise takknemlighet på andre måter enn "takk", men det der ville jeg sett på som respektløst.

 

Høh. Jeg sier da takk for maten, det var bare en gang jeg ikke helt fikk muligheten til å si det så jeg glemte det. (Jeg og dama spiste ned i kjellestua mens vi så film)

 

Så kommer jeg fra en familie og slekt der man ikke takker for maten, så det er fort gjort, men glemmer det egentlig meget sjeldent.

 

 

Er lei av at folk tror at når jeg hører på metal, så liker jeg metallica.

 

Har fått så mange metallicaeffekter i gave.

Genser, t-skjorte, og DVD-er.

Det er selvfølgelig snilt men...

Jeg hører jo ikke på metallica en gang. :cry:

 

Gi meg kald folk-death metal. :angry:

 

 

vær heller glad for at de gir deg noe i den sjangeren de veit du liker, det er ikke alltid moro å få en lin duk av bestemora si til 15 års gave(noe jeg fikk-.-) . så vær takknemmelig. Fortell dem heller at du ikke liker metallica på en pen måte, så tror jeg ikke du får det igjen.

Det er ikke lett å finne noe som alle liker bare ved hjelp av en sjanger.

Søstra mi liker pop, og jeg skal kjøpe en gave til henne, men det er ikke sikkert ho hører på britney selvom.så jeg skjønner dem egentlig.

 

folk regner med at hvis folk liker vann så liker de å svømme, sånn kommer det alltid til å være.

 

Hehe, jeg er selvfølgelig takknemlig.

Blir jo glad for det, og går gjerne med klærne.

 

Problemet er at folk roper og skriker om metallica når de går forbi meg: (Hvis jeg har på klærne)

"Skal du på 17. juni da?!"

"HØh? Hva skjer da?"

"METALLICA VEL?!?!??!?!?!?!??!?!"

 

 

OPPSUMMERING: JEG ER IKKE UTAKKNEMLIG AV MEG, DETTE VAR BARE NOEN GRETNE UTBRUDD TIDLIG PÅ MORGENEN.

 

EDIT: Og nå tømmer jeg innleggene, med fare for at visse folk leser det.

Hater når sånt skjer. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Irriterar meg over at eg ikkje orkar vere med på fest. Sit åleine på rommet mens alle dei andre er i stova og har det kjekt. Ti stykk som skal overdøve Guitar Hero og musikk når dei snakkar. Hørar faen ingenting, og hovudet verkjar. Irriterar at eg har drukke, sånn at eg ikkje kan køyre heimatt.

 

Har egentlig ikkje lyst å vere her i det heile tatt :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...