Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH

- Når verden trengte håp, kom Susan Boyle og ga oss det

HAAAHAHHHHHHAHHA

lol. Jepp, jeg fikk håp av Susan Boyle... WTF. Fikk VERDEN håp av denne kvinnen på Britain's got talent? Tror heller vi sier at et par tusen på youtube tenkte "hmm. overraskende".

Akkurat dette synes ikke jeg personlig var direkte irriterende, mer tragisk, men lignende saker har jeg irritert meg over.

Lenke til kommentar

Generelt synes jeg det er alt for mye hysteri rundt sang og folk som kan synge, særlig dem som ikke "ser ut som" de kan synge, som denne Susan Boyle eller yngre folk, som hun 6-åringen som "amazed" Simon (dommeren). Er jo "HÅP FOR VERDEN" når en mindre attraktiv kvinne oppe i årene kan synge...

Nå som vi snakker om det kan jeg jo nevne at jeg irriterer meg over at det alltid er en som synger som vinner disse talentkonkurransene, Norske talenter, America's got talent, Britain's got talent. VI HAR IDOL FFS. Vær litt kreativ, her kan folk gjøre hva de vil, også vinner fremdeles de som synger? Jesus..

Lenke til kommentar

Det er vel lettere å skifte sang å synge, enn et nummer å opptre. Ikke alle liker å se samme greia gang på gang.

Uansett.

Dama som satt ved siden av meg på vei til jobb var særdeles irriterende. Stemmen hennes gikk meg så på nervene at jeg hadde lyst til å bruke Duct-Tape på henne. Klarte ikke å lese en setning i boka mi uten å miste fokus.

Lenke til kommentar
Gjorde vel det, hvem vant? Og hva var talentet hans/hennes/deres?

Det var en dansegruppe som vant. Utrolig flinke var de også ;)

Folk med skikkelig irriterende stemme er det bare synd på. Hadde en i klassen på ungdomskolen som var i skikkelig skikkelig stemmeskifte fra 8.-10.klasse...

Lenke til kommentar

Er lei av at folk tror at når jeg hører på metal, så liker jeg metallica.

Har fått så mange metallicaeffekter i gave.

Genser, t-skjorte, og DVD-er.

Det er selvfølgelig snilt men...

Jeg hører jo ikke på metallica en gang. :cry:

Gi meg kald folk-death metal. :angry:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Send de til meg!

Lenke til kommentar

Hehe, er altid slik. Hører man på metal, er det seff Metallica. Noe annet ville være utenkbart for folk flest.

Rimilig lei av akuratt det der selv.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over feminister som gauler å skriker om at fedre skal bruke mye mer tid på barn, men ved skillsmisse så skriker å gauler de om at barna plent skal bli med moren.

Endret av co2
Lenke til kommentar

Ikke alle som har bevegd seg dypt inn i metalens verden..

I tillegg så er metal en bred sjanger, så hva forventer du at folk skal kjøpe når du sier du hører på metal?

Nå skal det nevnes at jeg ikke kjøper musikkrelaterte gaver som de liker, og skal jeg kjøpe gavekort kjøper jeg en CD jeg liker, så kan de bytte den. Mer personlig sånn sett.

Kan legge til: folk som prater med deg som du var 12 år. "#/(& %

Endret av chokke
Lenke til kommentar

vær heller glad for at de gir deg noe i den sjangeren de veit du liker, det er ikke alltid moro å få en lin duk av bestemora si til 15 års gave(noe jeg fikk-.-) . så vær takknemmelig. Fortell dem heller at du ikke liker metallica på en pen måte, så tror jeg ikke du får det igjen.

Det er ikke lett å finne noe som alle liker bare ved hjelp av en sjanger.

Søstra mi liker pop, og jeg skal kjøpe en gave til henne, men det er ikke sikkert ho hører på britney selvom.så jeg skjønner dem egentlig.

folk regner med at hvis folk liker vann så liker de å svømme, sånn kommer det alltid til å være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...