Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et åpent fengsel, som imiterer en liten landsby.

Eller tror dere virkelig at de innsatte får lov til å gå ut og inn av fenselet som de vil.

Og i tidligere artikler så er det forklart at barn bor med innsatte mødre i fengselet.

Hadde dette vært et fengsel i et vestlig land, så hadde husfruene i Norge lagt ut facebook-grupper i hytt og pine, men hvem bryr seg vel om unger i bongoland?

Og her er en BBC-artikkel som handler spesifikt om barn i fengsel i Bolivia (og har et bilde med noe som ser ut som en kafé).

Lenke til kommentar
Russere som kommer innom kiosken min og prater russisk til meg som om det var et helt vanlig språk. (Nei, russere, språket deres er ikke vanlig) Og attpåtil blir sur fordi jeg ikke skjønner et kvekk. Ikke kunne de engelsk heller. :roll:

Opplever det samme tusen millioner ganger når jeg jobber som garderobevakt. Latin-Amerikanere er de verste hos oss, det er mildt sagt jævlig irriterende.

De samme russerne var innom i dag og (var stor fotballturnering her i byen i helga), men nå var de mye lettere å ha med å gjøre. Det må tydeligvis være noen som har fortalt de noe.

Det som var artig var at det eneste jeg forsto av det de sa var Alexander Rybak :!: Så nå poster jeg likegodt dette bildet igjen:

580_rybak120.jpg

Great Famous in Russha!

Lenke til kommentar

Forumidioter som er tøffe på internet irriterer meg mer enn søppelbilen som smeller og bråker kl 6 på morningen. Og det er ganske mye.

EDIT: Kom på en ting til. Det er 18års grense på å få kjøpt nesespray i norge, HVORFOR DET? På fredag var jeg ute hele dagen, og jeg fikk faen ikke tak i nesespray pga jævla aldersgrense.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Forumidioter som er tøffe på internet irriterer meg mer enn søppelbilen som smeller og bråker kl 6 på morningen. Og det er ganske mye.

EDIT: Kom på en ting til. Det er 18års grense på å få kjøpt nesespray i norge, HVORFOR DET? På fredag var jeg ute hele dagen, og jeg fikk faen ikke tak i nesespray pga jævla aldersgrense.

Otrivin for barn. Kjøpes i kassa på de fleste butikker.

Beste nesesprayen! Er vel ikke aldersgrense på den?

Etter 5 min så er alt helt åpent. Helt sykt!

Lenke til kommentar

De sa at det "kom opp på skjermen" dems at jeg måtte vise legitimasjon når de slo inn varen/det kortet til automaten utenfor butikken. Så jeg fikk ikke kjøpt. Dermed gikk jeg tett i nesa hele dagen, og jeg kom ikke hjem før kl 23.00 på kvelden.

Lenke til kommentar

At alle i klassen alltid skal være så forbanna gode venner, spesielt jentene. Jeg ser tydelig at de ikke passer sammen, i både interesserer og personlighet, men de skal alltid prøve å være venner fordi "du er en sær, usosial taper" hvis du ikke går hånd-i-hånd med absolutt alle.

Alvorlig talt, vi er ikke skapt som individualister for det her.

Lenke til kommentar

Dette er snakk om førsteåret på vgs. Det er jo så tydelig og, den falske latteren, hvordan de alltid smiler, og hvordan de alltid må fortelle hverandre hva de gjør.

De er foreldre! Foreldre trenger ikke så mye takk. Uff.

De er mennesker like så mye som deg, de trenger bevis på at det er nytte av deres eksistens, de óg.

Men hu der virker mer som hun skal overvåke dere. ;)

Lenke til kommentar
Dette er snakk om førsteåret på vgs. Det er jo så tydelig og, den falske latteren, hvordan de alltid smiler, og hvordan de alltid må fortelle hverandre hva de gjør.

Har tenkt det samme som deg mange ganger før, og tror det er fler enn oss som også har tenkt det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...