Dragen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Barn i fengsel, Turtlis. De har bevis på at de har barn i fengsel, men de velger å fokusere på to drittkjerringer som ble tatt for å smugle kokain. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er det sikkert at bildet er tatt i fengsel da? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det ligner jo ikke på ett fengsel i det hele tatt, herregud, dem får jo ikke lov til å ha svære salgsboder og jallatepper overalt i fengsel, ganske opplagt at bildet er tatt før dem blei fengsla.. makan. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hehe, tviler på at de har salgsboder og stæsj i fengsel Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er et åpent fengsel, som imiterer en liten landsby. Eller tror dere virkelig at de innsatte får lov til å gå ut og inn av fenselet som de vil. Og i tidligere artikler så er det forklart at barn bor med innsatte mødre i fengselet. Hadde dette vært et fengsel i et vestlig land, så hadde husfruene i Norge lagt ut facebook-grupper i hytt og pine, men hvem bryr seg vel om unger i bongoland? Og her er en BBC-artikkel som handler spesifikt om barn i fengsel i Bolivia (og har et bilde med noe som ser ut som en kafé). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Russere som kommer innom kiosken min og prater russisk til meg som om det var et helt vanlig språk. (Nei, russere, språket deres er ikke vanlig) Og attpåtil blir sur fordi jeg ikke skjønner et kvekk. Ikke kunne de engelsk heller. Opplever det samme tusen millioner ganger når jeg jobber som garderobevakt. Latin-Amerikanere er de verste hos oss, det er mildt sagt jævlig irriterende. De samme russerne var innom i dag og (var stor fotballturnering her i byen i helga), men nå var de mye lettere å ha med å gjøre. Det må tydeligvis være noen som har fortalt de noe. Det som var artig var at det eneste jeg forsto av det de sa var Alexander Rybak :!: Så nå poster jeg likegodt dette bildet igjen: Great Famous in Russha! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Forumidioter som er tøffe på internet irriterer meg mer enn søppelbilen som smeller og bråker kl 6 på morningen. Og det er ganske mye. EDIT: Kom på en ting til. Det er 18års grense på å få kjøpt nesespray i norge, HVORFOR DET? På fredag var jeg ute hele dagen, og jeg fikk faen ikke tak i nesespray pga jævla aldersgrense. Endret 24. mai 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
skranglekasse Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH - Når verden trengte håp, kom Susan Boyle og ga oss det HAAAHAHHHHHHAHHA Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Norsk eksamen inc om 5 min... Baaaaaah Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Good luck man! Endret 25. mai 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Forumidioter som er tøffe på internet irriterer meg mer enn søppelbilen som smeller og bråker kl 6 på morningen. Og det er ganske mye. EDIT: Kom på en ting til. Det er 18års grense på å få kjøpt nesespray i norge, HVORFOR DET? På fredag var jeg ute hele dagen, og jeg fikk faen ikke tak i nesespray pga jævla aldersgrense. Otrivin for barn. Kjøpes i kassa på de fleste butikker. Beste nesesprayen! Er vel ikke aldersgrense på den? Etter 5 min så er alt helt åpent. Helt sykt! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg prøvde otrivin for barn, og for voksene, måtte ha legitimasjon. Er helt på trynet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hva faen! Det måtte ikke jeg. Forbanna idioter! Hvordan kan man misbruke nesespray anyways? Hm. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 De sa at det "kom opp på skjermen" dems at jeg måtte vise legitimasjon når de slo inn varen/det kortet til automaten utenfor butikken. Så jeg fikk ikke kjøpt. Dermed gikk jeg tett i nesa hele dagen, og jeg kom ikke hjem før kl 23.00 på kvelden. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 At alle i klassen alltid skal være så forbanna gode venner, spesielt jentene. Jeg ser tydelig at de ikke passer sammen, i både interesserer og personlighet, men de skal alltid prøve å være venner fordi "du er en sær, usosial taper" hvis du ikke går hånd-i-hånd med absolutt alle. Alvorlig talt, vi er ikke skapt som individualister for det her. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 KoffeinKanin, jeg er enig den! Men det kommer litt ann på alderen da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) *Vennligst slett* Endret 25. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dette er snakk om førsteåret på vgs. Det er jo så tydelig og, den falske latteren, hvordan de alltid smiler, og hvordan de alltid må fortelle hverandre hva de gjør. De er foreldre! Foreldre trenger ikke så mye takk. Uff. De er mennesker like så mye som deg, de trenger bevis på at det er nytte av deres eksistens, de óg. Men hu der virker mer som hun skal overvåke dere. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dette er snakk om førsteåret på vgs. Det er jo så tydelig og, den falske latteren, hvordan de alltid smiler, og hvordan de alltid må fortelle hverandre hva de gjør. Har tenkt det samme som deg mange ganger før, og tror det er fler enn oss som også har tenkt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg