Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Russere som kommer innom kiosken min og prater russisk til meg som om det var et helt vanlig språk. (Nei, russere, språket deres er ikke vanlig) Og attpåtil blir sur fordi jeg ikke skjønner et kvekk. Ikke kunne de engelsk heller. :roll:

Lenke til kommentar

Kjøpte Brother in Arms Hell's highway limited edition, det som irriterer meg siden jeg ikke vet hva jeg skal gjøre er at Age of Conan håndbok m.CD-key klistret på hadde sneket seg med. Er jo selvfølgelig butikkdama sin feil, men det irriterende er at jeg vet ikke om jeg skal "gi" den bort til noen eller gå tilbake til butikken med den, noe som neppe fungererer.

Lenke til kommentar

irriterer meg over at det er blitt kult å irritere seg over Aleksander Rybak!

Uansett hvor jeg snur meg så er det noen som sutrer over den sangen.

Fyren vant jo mgp ffs! Ikke at jeg er så stor fan av programmet, men tenk hvor mye fyren har gjort for Norge

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Han har sunget en sang(knapt sunget også). La oss gi'n fredsprisen og carte blanche dere!

Why stop there? Rybak for prez! Over VERDEN!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Russere som kommer innom kiosken min og prater russisk til meg som om det var et helt vanlig språk. (Nei, russere, språket deres er ikke vanlig) Og attpåtil blir sur fordi jeg ikke skjønner et kvekk. Ikke kunne de engelsk heller. :roll:

Opplever det samme tusen millioner ganger når jeg jobber som garderobevakt. Latin-Amerikanere er de verste hos oss, det er mildt sagt jævlig irriterende.

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva folk ser i han Rybak fyren, er som en landeplage for mine ører.

Er det ikke det han skal være?

Uansett, jeg irriterer meg så ekstremt over folk som på død og liv skal late som de er gode i noe de ikke er. ARRRG! Få opp øynene og innse hvem du egentlig, det er bedre å gjøre det nå som du enda har sjansen til å endre deg. Hvis ikke; vennligst hopp fra Trollveggen.

Lenke til kommentar
Hva er galt med det bildet ?

Det er de som forbanna hurpejentene som mener at noen "plantet" 10 kg narkotika i koffertene sine. Ærlig talt, du merker om noen plutselig legger på ti én-liters kartonger med melk.

Jeg vet hvem de bertene på bildet er.

Hadde det vært jentene som var irritasjonsmomentet så hadde jeg skjønt det, men det var jo en gutt som var innringet.

Derfor så tok jeg ikke helt poenget.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...