Lefse Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg er tålig irritert over at jeg ikke finner Scratch X'en min. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 At noen faktisk (på en eller annen måte) får en r inn i "dusje"..Er da ikke vanskelig å se at å skrive "dursje" er feil? Akkurat som skruvjern, og sykelister! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvem dursj skal jeg velge? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Håper "hvem" var med vilje. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Russere som kommer innom kiosken min og prater russisk til meg som om det var et helt vanlig språk. (Nei, russere, språket deres er ikke vanlig) Og attpåtil blir sur fordi jeg ikke skjønner et kvekk. Ikke kunne de engelsk heller. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Kjøpte Brother in Arms Hell's highway limited edition, det som irriterer meg siden jeg ikke vet hva jeg skal gjøre er at Age of Conan håndbok m.CD-key klistret på hadde sneket seg med. Er jo selvfølgelig butikkdama sin feil, men det irriterende er at jeg vet ikke om jeg skal "gi" den bort til noen eller gå tilbake til butikken med den, noe som neppe fungererer. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Scrollen på musa har tatt kvelden, for et herk det er å scrolle manuelt, alt tar ti ganger så lang tid. Lenke til kommentar
theda9el2k Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 irriterer meg over at det er blitt kult å irritere seg over Aleksander Rybak! Uansett hvor jeg snur meg så er det noen som sutrer over den sangen. Fyren vant jo mgp ffs! Ikke at jeg er så stor fan av programmet, men tenk hvor mye fyren har gjort for Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Han har sunget en sang(knapt sunget også). La oss gi'n fredsprisen og carte blanche dere! Why stop there? Rybak for prez! Over VERDEN! Endret 24. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Fatter ikke hva folk ser i han Rybak fyren, er som en landeplage for mine ører. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er tatt i et fengsel? Ehh.. nei? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Til min store sorg fant jeg nettop ut the hard way at søsteren min har fått Fairytale som ringetone på sin mobil. Og ja, det er like før jeg går på veggen. DØ! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Russere som kommer innom kiosken min og prater russisk til meg som om det var et helt vanlig språk. (Nei, russere, språket deres er ikke vanlig) Og attpåtil blir sur fordi jeg ikke skjønner et kvekk. Ikke kunne de engelsk heller. Opplever det samme tusen millioner ganger når jeg jobber som garderobevakt. Latin-Amerikanere er de verste hos oss, det er mildt sagt jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Fatter ikke hva folk ser i han Rybak fyren, er som en landeplage for mine ører. Er det ikke det han skal være? Uansett, jeg irriterer meg så ekstremt over folk som på død og liv skal late som de er gode i noe de ikke er. ARRRG! Få opp øynene og innse hvem du egentlig, det er bedre å gjøre det nå som du enda har sjansen til å endre deg. Hvis ikke; vennligst hopp fra Trollveggen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hva er galt med det bildet ? Det er de som forbanna hurpejentene som mener at noen "plantet" 10 kg narkotika i koffertene sine. Ærlig talt, du merker om noen plutselig legger på ti én-liters kartonger med melk. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jaja det er lov å prøve seg... de får straffen sin akkurat nå. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Eksamen i morgen hvor en må holde kontroll på 3425 navn, på klovner som alle har teorier om samme tema. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hva er galt med det bildet ? Det er de som forbanna hurpejentene som mener at noen "plantet" 10 kg narkotika i koffertene sine. Ærlig talt, du merker om noen plutselig legger på ti én-liters kartonger med melk. Jeg vet hvem de bertene på bildet er. Hadde det vært jentene som var irritasjonsmomentet så hadde jeg skjønt det, men det var jo en gutt som var innringet. Derfor så tok jeg ikke helt poenget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg