Skogslik Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Driver og spiller Viking: Battle For Asgard. Tar ut en stor camp, tok litt tid, og når eg var ferdig klarte eg og dette ned fra en fjellside. Daua og da må allt gjøres på nytt. yay -.- Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 prøver og få installert D.O.A 4 på xbox 360, men så klart så er jo det noen riper som stopper det på 41prosent hver jævla gang. og får spilt 3-4 matcher på spillet og da klikker det, og under matchene så driver xbox kontrollen min og disconnecter seg vært 4 sekund. har sånn maskin hjemme som skal fjerne riper og har kjørt cd i den mange ganger uten forbedringer. noen som vet om noen bra tips til og fjerne riper og slikt? (Er like før jeg kitter xbox'en gjennom vindu!) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Våkne opp og finne ut at en har blitt forkjøla.. Sucks.. Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 noen som vet om den beste måten og knuse en xbox 360 på!???!!!!! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 noen som vet om den beste måten og knuse en xbox 360 på!???!!!!! 1. Gå så høyt du klarer i en stor bygning 2. Er det ikke noe tak der, åpne vinduet 3. Sørg for at det ikke er noen under 4. Hiv boksen ut. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mal den helt svart, skriv BOMBE på med rød maling. Legg den i en brun pose utenfor slottet. Xbox knust. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 eller bare som cypheron sa.. en hammer som slår i stykker komponentene Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Mal den helt svart, skriv BOMBE på med rød maling. Legg den i en brun pose utenfor slottet. Xbox knust. Jeg må si at denne metoden er best. Vi skal ikke sladre... Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Huffameg, skal man absolutt ha ett engelsk sitat på msn nicket sitt så får man faen meg passe på at man skriver orda riktig. "Inner beauty won't get you lade" YAARGHHGHGG!!"!!!!!!1!" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Huffameg, skal man absolutt ha ett engelsk sitat på msn nicket sitt så får man faen meg passe på at man skriver orda riktig. "Inner beauty won't get you lade" YAARGHHGHGG!!"!!!!!!1!" Hahaha Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Huffameg, skal man absolutt ha ett engelsk sitat på msn nicket sitt så får man faen meg passe på at man skriver orda riktig. "Inner beauty won't get you lade" YAARGHHGHGG!!"!!!!!!1!" Hahaha dagens!! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Huffameg, skal man absolutt ha ett engelsk sitat på msn nicket sitt så får man faen meg passe på at man skriver orda riktig. "Inner beauty won't get you lade" YAARGHHGHGG!!"!!!!!!1!" Hahaha dagens!! Han siterte jo bare det den personen på MSN hadde skrevet. Hva er så fail med det? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Fail @ det personen på MSN hadde skrevet.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ahh! Ja det skal jeg være enig i, hehe! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Han siterte jo bare det den personen på MSN hadde skrevet. Hva er så fail med det? Fail. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er jeg fail nå også, faen. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg kjeeeeeeder meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 At jeg fikk lapp om at eg må betale moms fra noe som ble tilsendt fra utlandet. Greit nok det, men at jeg må betale for arbeidet dems for å finne momsen og moms på selve arbeidet. Bare jobben kosta jo nesten like mye som mva til varene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg