Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å vente på varmtvannet i krana er utrolig irriterende. Når du er ferdig på dass og skrur på varmtvann så tar det en stund før det kommer, åååå irriterende.

Og vindskeive dører, herregud det er irriterende!

Å være fisatrengt på skolen i timen da du ikke bør blåse ut noen tarmbomber.

Folk som bare må ødelegge for meg når jeg drifter i LFS ved at de for eksempel kommer motsatt vei og svinger inn i meg med vilje. For deretter å skylde på meg. :hrm:

folk som ikke klarer å rydde etter seg. En ting er sikkert, neste år skal jeg ha hybel alene.

Lenke til kommentar
Folk som absolutt skal kjøre kneet sitt lengst mulig inn i ryggen på setet mitt i bussen.

7635423[/snapback]

altfor liten beinplass på bussen

7636556[/snapback]

Eller kanskje de ikke sitter. Dvs småligger i setet med knærne støttet på setet forran. *Det* er fryktelig irriterende det. Nesten mer irriterende enn glovarme busser.

Lenke til kommentar

Det at man ikke kan fjerne topicene fra Mine Innlegg!

Blir gal av dette, rart det ikke går ann!

Er flere topicer der som jeg aldri kommer til å skrive i, mens som stadig blir skrevet i hele tiden, så hver gang jeg trykker på mine innlegg så har det komt et nytt innlegg der!

Også irriterende at alle innleggene jeg skriver i , kommer på Mine Innlegg!

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve ut "Favoritt"-funksjonen. Jeg tror den fungerer slik at du legger hvilke som helst tråder i en liste uten å faktisk måtte skrive i dem selv (slik som i mine innlegg). Har ikke prøvd dette selv, så det kan godt hende jeg tar fullstendig feil nå.

7637272[/snapback]

Jo, men det har seg slik at jeg vil ha vekk de trådene jeg har skrevet i fra Mine Innlegg, det med at du kan legge noen tråder i favoritter for å spare på dem er greit nok, men jeg ska det motsatte av å spare på dem :p

Thnx anyway ;)

Lenke til kommentar

Er flere topicer der som jeg aldri kommer til å skrive i, mens som stadig blir skrevet i hele tiden, så hver gang jeg trykker på mine innlegg så har det komt et nytt innlegg der!

7636828[/snapback]

Problemet løser seg selv om du lar være å poste i de trådene på et par måneder... Da forsvinner de nemlig ut av mine innlegg ;)

Lenke til kommentar

7636828[/snapback]

Problemet løser seg selv om du lar være å poste i de trådene på et par måneder... Da forsvinner de nemlig ut av mine innlegg ;)

7637395[/snapback]

Jeg vet :) Men jeg skrev f.eks 1 gang i den avatar tråden, og må no se at det blir postet nye tråder der nå i 2 måneder!

Det er irriterende :p

Lenke til kommentar
Jo, men det har seg slik at jeg vil ha vekk de trådene jeg har skrevet i fra Mine Innlegg, det med at du kan legge noen tråder i favoritter for å spare på dem er greit nok, men jeg ska det motsatte av å spare på dem :p 

Thnx anyway ;)

7637373[/snapback]

Det jeg mente var at du kanskje kunne legge til alle trådene av interesse til dine "Favoritter", minus de du ikke vil ha. Så kan du bruke "Favoritter" istedenfor "Mine innlegg". Da vil du heller ikke få de trådene du har skrevet i, men ikke vil ha til listen, i dine favoritter. If that makes any sense. ;)

L4r5, jeg tror bare tråden forsvinner om ingen poster i den i det hele tatt, og hvis du har satt "Mine innlegg" til 2 måneder. :) (Men jeg er ikke 100% sikker ...)

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Folk som absolutt skal kjøre kneet sitt lengst mulig inn i ryggen på setet mitt i bussen.

7635423[/snapback]

altfor liten beinplass på bussen

7636556[/snapback]

Det hender, men 90% av gangene sitter folka slik.

(jeg vet, elendig paint skills :p)

post-10128-1167900124_thumb.jpg

ARGH! Det er så jævlig irriterende.

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...