Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dummeste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Hvis du bevisst smatter for å vise at du liker maten så har du misfortstått hardt.

 

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skreket eller gått fra bordet pga min fars smatting. Hjelper heller ikke å be ham om å slutte, da blir han bare sur å fortsetter. Bleh!

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke ser på smatting som en uvane? Det viser jo bare at du koser deg med maten.

Nei, det viser også at du er for lat til å lukke igjen munnen når du spiser. Hvordan viser det at du er glad i maten?

 

Du tar store munnfuller slik at smattingen kommer naturlig, istedenfor å sitte å pirke i maten.

 

Irriterer meg også over folk som bruker krefter på å irritere seg over smatting.

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som ikke ser på smatting som en uvane? Det viser jo bare at du koser deg med maten.

Nei, det viser også at du er for lat til å lukke igjen munnen når du spiser. Hvordan viser det at du er glad i maten?

 

Du tar store munnfuller slik at smattingen kommer naturlig, istedenfor å sitte å pirke i maten.

Åh herregud, dårligste unnskyldningen jeg har hørt på leeenge. Selv om du tar store munnfuller kan du fortsatt lukke igjen munnen. Hvis du tar så mye at du ikke klarer å lukke munnen, er det ekkelt nok i seg selv.

Lenke til kommentar
Dummeste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Hvis du bevisst smatter for å vise at du liker maten så har du misfortstått hardt.

 

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skreket eller gått fra bordet pga min fars smatting. Hjelper heller ikke å be ham om å slutte, da blir han bare sur å fortsetter. Bleh!

 

Jeg klarer ikke kose meg med maten hvis jeg må tenke på å ikke smatte. Det er noe jeg alltid har gjort.

Lenke til kommentar
Dummeste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Hvis du bevisst smatter for å vise at du liker maten så har du misfortstått hardt.

 

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skreket eller gått fra bordet pga min fars smatting. Hjelper heller ikke å be ham om å slutte, da blir han bare sur å fortsetter. Bleh!

 

Jeg klarer ikke kose meg med maten hvis jeg må tenke på å ikke smatte. Det er noe jeg alltid har gjort.

 

At noen driter på gulvet av vane gjør det ikke noe mindre irriterende.

Endret av co2
Lenke til kommentar
Dummeste unnskyldningen jeg har hørt på lenge. Hvis du bevisst smatter for å vise at du liker maten så har du misfortstått hardt.

 

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har skreket eller gått fra bordet pga min fars smatting. Hjelper heller ikke å be ham om å slutte, da blir han bare sur å fortsetter. Bleh!

 

Jeg klarer ikke kose meg med maten hvis jeg må tenke på å ikke smatte. Det er noe jeg alltid har gjort.

 

At noen driter på gulvet av vane gjør det ikke noe mindre irriterende.

Haha, well said!

Lenke til kommentar
Sluttet å bruke Spotify grunnet den ekstreme reklamen. Skjønner at de trenger noen til å abonnomere også, men det finnes da grenser :dontgetit:

Er da ikke så ofte musikken avbrytes av reklame? Er det ikke en gang i timen eller hver halvtime? Jeg føler ikke det er spesielt ofte ihvertfall.

Lenke til kommentar
Jævla irriterende å måtta ha oppe vinduene pga. varmen, og få inn støy som: måseskrik, intens fuglekvitter, fotballspilling m/roping og gauling, bråk fra lagerbakgård og biltrafikk. Gjett hvem som skal flytte snart...

 

Enig. Er jævlig irriterende og våkne opp av slikt. For ikke å nevne vepser som flyr inn men klarer ikke og fly ut, hater og våkne opp til slikt. Glemte og nevne at katten pleier og sove oss meg, blir vekt av den på morgenen med at den enten angriper fotene mine eller så kommer den helt oppi ansiktet på meg.

 

EDIT: Denne - http://www.gamereactor.no/nyheter/117313/T...t+3-utvidelser/ hva faen tenkte bethesda på? Når de fant på og gi en utvidelse der du blir kidnappet av en UFO? Ikke at fallout er et veldig realistisk spill, men der ødela de nettopp litt av fallout serien.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...