co2 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Man sender da ikke en ikke-akvarist for å kjøpe fisk, lapp eller ikke. Har vel ingenting å si om det de forteller i butikken bare er baloney. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Noe som irriterer meg nå, er at vi har kommet sent i gang med filmingen i filmgruppa vår på skolen, og filmen skal være ferdig til i morgen.. Derfor må jeg sitte over natten å sette sammen alt til en film... Begynner å bli trøtt Edit: Blir jo ikke bedre av at PC`en min absolutt ikke fungerer nå som jeg trenger den, og har erobret broren min sin PC.. Desverre så er Premiere ustabilt, så det krasjer av og til. Saving er fint, men det å huske på å save ofte er noe annet. Edit2: Teksting av film er noe drit Har brukt rundt 2 timer på 10 minutt... (Så er jeg noobish å da, men uansett) Endret 20. mai 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Hey, du kan sette på autosave på Premiere! Bare let litt rundt i innstillingene. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Hey, du kan sette på autosave på Premiere! Bare let litt rundt i innstillingene. OT: Jupp, har merket at den har savet et par ganger igjennom redigeringen jeg har gjort i dag\går, men det var desverre alt for sjeldent. Er sikkert en innstilling det også, skal se på det når jeg kommer hjem fra skolen. For å ikke gjøre det helt OT, irriterer det meg at jeg ikke har sovet noe i natt, og nå skal på skolen Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Irriterer meg å bo rett ved en stor flyplass. Det rister så bildene fyker av veggen. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Haha, da skal du høre kjøleskapet på rommet mitt.. Endret 20. mai 2009 av W202 Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Det er helt frivillig å ha kjøleskap på rommet da. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Haha, skvetter noe sykt hver gang kjøleskapet slår seg på hjemme på hybelen, høres ut som en kompressor. Det har gått fra å være sykt irriterende til ganske komisk. Irriterer meg over at det er så varmt når man skal sove på denne årstiden og framover! Kveldssol til 22 igår, og har ikke bra nok gardiner.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jævla irriterende å måtta ha oppe vinduene pga. varmen, og få inn støy som: måseskrik, intens fuglekvitter, fotballspilling m/roping og gauling, bråk fra lagerbakgård og biltrafikk. Gjett hvem som skal flytte snart... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 I dag var det en jævla fugl på hverandaen som lagde samme pip hvert 5. sekund helt ustanselig. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Fikk ikke sove inatt, sovna 4.. Som resulterte i at jeg måtte ligge 1 time å høre på en jævla fugl og vekkeklokka mi som tikka. Slo av vekkeklokka, og forsov meg så jeg ikke fikk tatt ei prøve som kunne gjort at jeg hadde gått opp betraktelig i naturfag karakter.. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Denne artikkelen fra Norsk Tipping syns jeg var litt irriterende og ganske missvisende. "Norsk Tipping frykter at mange nordmenn skal gå glipp av den store milliondrømmen." står det i overskriften, Da vil jeg bare si til norsk tipping at det ikke er noe å frykte, jeg vil bare berolige dere med at det vil garantert skje. Mange normen vil gå glipp av milliondrømmen, mange! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Denne artikkelen fra Norsk Tipping syns jeg var litt irriterende og ganske missvisende. "Norsk Tipping frykter at mange nordmenn skal gå glipp av den store milliondrømmen." står det i overskriften, Da vil jeg bare si til norsk tipping at det ikke er noe å frykte, jeg vil bare berolige dere med at det vil garantert skje. Mange normen vil gå glipp av milliondrømmen, mange! Jeg irriteres over personer som deg. Som tror de mener det seriøst. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Måtte stikke to ganger for å få ut blod hos legen. Det gjorde vondt. Dumme damen fylte 9 flasker med blod. >_____< Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg visste ikke at dere var aktive tilhengere av fiskeplageri? Denne kan du droppe Du behøver heller ikke å SKRIVE MED STORE BOKSTAVER i en slik mail. Hold deg saklig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Måtte stikke to ganger for å få ut blod hos legen. Det gjorde vondt. Dumme damen fylte 9 flasker med blod. >_____< Er ikke de flaskene på en halvliter? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Hun tenker sikkert på sånne reagensglass. De rommer ganske lite. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Joda, tenkte på de små. Pappa holdt på å gå i gulvet da han dro av plasteret mitt. Var så masse blod på bomullen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Barberkutt! Edit: Og spotify som lever sitt eget liv (bokstavelig talt). Ikke bare starter musikken av seg selv, men programmet starter også seg selv! Tro meg, jeg har sjekket registryfiler, startup-schedule og andre relevante ting. Endret 20. mai 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Sluttet å bruke Spotify grunnet den ekstreme reklamen. Skjønner at de trenger noen til å abonnomere også, men det finnes da grenser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg