Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe som irriterer meg nå, er at vi har kommet sent i gang med filmingen i filmgruppa vår på skolen, og filmen skal være ferdig til i morgen..

Derfor må jeg sitte over natten å sette sammen alt til en film... :wallbash:

Begynner å bli trøtt :sleep:

Edit: Blir jo ikke bedre av at PC`en min absolutt ikke fungerer nå som jeg trenger den, og har erobret broren min sin PC.. Desverre så er Premiere ustabilt, så det krasjer av og til.

Saving er fint, men det å huske på å save ofte er noe annet.

Edit2: Teksting av film er noe drit :wallbash: Har brukt rundt 2 timer på 10 minutt... (Så er jeg noobish å da, men uansett)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Hey, du kan sette på autosave på Premiere! :) Bare let litt rundt i innstillingene.

OT:

Jupp, har merket at den har savet et par ganger igjennom redigeringen jeg har gjort i dag\går, men det var desverre alt for sjeldent. Er sikkert en innstilling det også, skal se på det når jeg kommer hjem fra skolen.

For å ikke gjøre det helt OT, irriterer det meg at jeg ikke har sovet noe i natt, og nå skal på skolen :hrm:

Lenke til kommentar

Fikk ikke sove inatt, sovna 4.. Som resulterte i at jeg måtte ligge 1 time å høre på en jævla fugl og vekkeklokka mi som tikka. Slo av vekkeklokka, og forsov meg så jeg ikke fikk tatt ei prøve som kunne gjort at jeg hadde gått opp betraktelig i naturfag karakter..

Lenke til kommentar

Denne artikkelen fra Norsk Tipping syns jeg var litt irriterende og ganske missvisende.

"Norsk Tipping frykter at mange nordmenn skal gå glipp av den store milliondrømmen."

står det i overskriften,

Da vil jeg bare si til norsk tipping at det ikke er noe å frykte, jeg vil bare berolige dere med at det vil garantert skje. Mange normen vil gå glipp av milliondrømmen, mange!

Lenke til kommentar
Denne artikkelen fra Norsk Tipping syns jeg var litt irriterende og ganske missvisende.

"Norsk Tipping frykter at mange nordmenn skal gå glipp av den store milliondrømmen."

står det i overskriften,

Da vil jeg bare si til norsk tipping at det ikke er noe å frykte, jeg vil bare berolige dere med at det vil garantert skje. Mange normen vil gå glipp av milliondrømmen, mange!

Jeg irriteres over personer som deg. Som tror de mener det seriøst.

Lenke til kommentar

Barberkutt!

Edit: Og spotify som lever sitt eget liv (bokstavelig talt). Ikke bare starter musikken av seg selv, men programmet starter også seg selv! Tro meg, jeg har sjekket registryfiler, startup-schedule og andre relevante ting.

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...