Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg bor like utafor Drammen, og jeg sier hvilken. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 hmm, vi på konnerud sier "hvem" til det meste.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 KØNNIS?! Fysj. Det teller jo ikke uansett. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Årrh, pleeeeease. Ryktene er ikke sanne. Vi er ikke "upper class" , Drammens Bærum, kristne sosser eller hva det enn måtte være dere finner på. Endret 19. mai 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg bor like utafor Drammen, og jeg sier hvilken. Ditto. Eller, jeg er fra like utafor Drammen, i hvert fall. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det er dialekt. I hvertfall her i Drammen. Dialekt. Hvordan kan noen med viten og vilje bruke feil spørreord, og i tillegg skylde på dialekt? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Altså... Jeg er fra Mjøndalen, hvor de sier påsa og bannan og i det hele tatt. JEG tviholder likevel på grammatikken. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 toho, mjøndalen er der innimellom... "Påsa!" "Kløppe!" "Sallami" "Bannan!" Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Du prater egentlig ganske pent til å komme fra Eiker Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hoppende Pupp: Kom deg vekk fra Drammen, flytt til Lillehammer. Tre gode grunner til å flytte hit: 1: Ikke Drammen. 2: Godt belyste gater. 3: Meg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hoppende Pupp: Kom deg vekk fra Drammen, flytt til Lillehammer. Tre gode grunner til å flytte hit:1: Ikke Drammen. 2: Godt belyste gater. 3: Meg. Flytt heller til Trondheim da. Vi har større by! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Drammen er fint, men jeg kan jo komme og holde dere med selskap uansett. Og takk, Ida. Muligens fordi jeg ikke er født der, men jeg har jo likevel bodd her i femten år. Endret 19. mai 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
alessia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Bergensere som snakker "jei, mei, dei" aktig, istedenfor "eg, meg, deg" (hvis noen forstår hva jeg mener). Er Bergenser selv, men synes at det høres veldig falskt og dumt ut. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 At jeg er singel. Jeg liker det ikke. Lenke til kommentar
tlle Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 At eg har gjort lekser i 1 time no Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Folk som sier "ja" samtidig som de trekker inn luft hvert jævla femte sekund mens du snakker. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) HHHJA. Irriterer meg over folk som blir helt gal når noen har utrettet noe. Alltid skal de prøve å ta fra andre gleden på en eller annen måte. "Se! Jeg fikk til det og det!" "HmmPPPPHHHHFff men du gjorde ikke sånn og sånn, du skulle heller gjort sånn og sånn! Du gjorde det feil. Du er en taper. (Jeg er en psykopat som ønsker å se deg lide. Du fortjener ingen glede. Jeg er bedre)." Endret 19. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 DE SATANISTISKE DYREBUTIKKSKRELLENE!! Her er brevet jeg skal sende i morra tidlig, etter å ha sovet på det: "Hoppsann! Jeg må bare i all vennlighet få lov til å rette litt krass kritikk mot amatørene som i går presterte å kalle seg ekspreditører i deres butikk på sørlandssenteret, Kristiansand. Jeg visste ikke at dere var aktive tilhengere av fiskeplageri? Jeg hadde i dag sendt min mor til deres Buddy-butikk for å handle inn litt fisk til mitt akvarium. Jeg hadde utstyrt henne med en liten lapp som fortalte hva jeg ville ha; noen korallplaty. At dere ikke hadde disse inne er ikke hva jeg reagerer på. Men da dere, etter å flere ganger ha presisert at det her er snakk om kun et 50l kar, presser på min uvitende mor et par kinesiske algespisere, da begynner jeg å lure. Min mor ble fortalt at det gikk fint ann å ha 5 eksemplarer i en 50liter! Her kommer cluet: KINESISK ALGESPISER KREVER MINST 375 Liter, OG KAN BLI OPP MOT 30 CM! Dette er DYREPLAGERI, og ikke noe jeg setter videre pris på! Er dere virkelig BARE ute etter å selge? Det er fiskene som lider! Uheldigvis er dette en langt fra enestående historie, da jeg som helt fersk akvarisk av dere ble fortalt at kampfisker, de trives kjempefint i små gullfiskboller uten planter! Jeg regner med forståelse for at dette provoserer meg GRENSELØST, og forventer mer fra folk som gir seg ut for å være eksperter på området. Henviser til lov om dyrevern §§ 2, 4 og 31. DETTE ER DERES AVSNAR SOM FAGFOLK! http://akvaforum.no/profile.cfm?id=11921 Fortsatt fin dag!" MRRRRHFFT!! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 En ting er å irritere seg over noe, men er bra å se noen som faktisk handler Seuzan. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Man sender da ikke en ikke-akvarist for å kjøpe fisk, lapp eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg