Matsemann Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 HW gjør det bevisst. Og bra er det, tenk om noen lanserte et produkt som et HaRDc0RePROsesSoR. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 HW gjør det bevisst. Og bra er det, tenk om noen lanserte et produkt som et HaRDc0RePROsesSoR. Det hadde vært utrolig fett og hatt en HaRDc0RePROsesSoR™. Da hadde jeg til og med investert i et klistremerke som jeg kunne hatt på kabinettet for å vise at det er en "HaRDc0RePROsesSoR™ inside". Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 HW gjør det bevisst. Og bra er det, tenk om noen lanserte et produkt som et HaRDc0RePROsesSoR. Det blir jo absolutt ikke det samme... ien i iPod står jo for deg. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Og skal ikke I, som i "jeg" alltid skrives med stor bokstav? Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Jo. Men sidan iPhone og iPod er merkenamn, altså særnamn, så skal dei skrivast med liten i. Irriterar meg forresten at eg ikkje kan ringa til dyrlegen Endret 19. mai 2009 av Bonselo Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jo. Men sidan iPhone og iPod er merkenamn, altså særnamn, så skal dei skrivast med liten i. Det er vel heller derfor man bruker stor I. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Nei. Då merkevara heiter iPhone med litan i, så skal ein nytte litan i når ein skriv det. Apple sjølv nyttar jo litan i. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Fra nå av staver jeg navnet mitt mATS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Men navnet ditt er fortsatt Mats, og skrives da med stor forbokstav. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Nei. Då merkevara heiter iPhone med litan i, så skal ein nytte litan i når ein skriv det. Apple sjølv nyttar jo litan i. Hvordan skriver man iPhone om man starter setningen med ordet? Alt annet enn iPhone ville sett dumt ut (IPhone?), men det virker ikke helt grammatisk riktig. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Grammatiske diskusjoner irriterer. Har blitt så lei av dem, dukker opp i hver eneste tråd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Sj-lyden irriterer meg. Sjøtt og sjino og slikt. Blergh. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg irriterer meg grenseløst over folk som bruker forkortelser HELE tia! Red Hot Chili Peppers blir til "RHCP" Dark Side of the Moon blir til "DSOTM" for eksempel. hva faen? Må drive å tenke deg til hva som står der. kan de ikke likegreit nevne hele greia? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) "Browse Control" som vi har fått installert på skolemaskinene. Og at jeg ikke har rettigheter til å kjøre eller avinnstallere et spill engang. Dessuten er lokale admin kontoen deaktivert. Endret 19. mai 2009 av W202 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 "Browse Control" som vi har fått installert på skolemaskinene. Og at jeg ikke har rettigheter til å kjøre eller avinnstallere et spill engang.Dessuten er lokale admin kontoen deaktivert. Det er der for en grunn... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Å gjøre så man ikke kan installere selv programmer man får gjennom skolen? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 At jeg har fått så jævlig med pollenallergi nå, og all den driten som allergien kan utvikle seg til. MØKK! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Å gjøre så man ikke kan installere selv programmer man får gjennom skolen? Det er nok ikke grunnen nei, det burde du selv skjønne. Det er et nødvendig onde for å unngå spredning av virus og malware, samt andre programmer som ikke er ønskelig i en undervisningssituasjon. Selv om du kanskje er smart og fornuftig nok til å klare deg selv så er det ikke sikkert at alle andre på skolen er det. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Bah, eksamen i matematikk i morgen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 At jeg ikke klarer å såre innpåslitne mennesker ved å si at de må slutte, herre min hatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg