Spetz Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Åja. Hehe, det verste jeg vet er folk som tror at de bestemmer over andre. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har verdens største kvise på nesen. Umulig å få poppa den. Vondt er det og Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har verdens største kvise på nesen. Umulig å få poppa den. Vondt er det og Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) AU?! Jeg var på Trondheim Torg en gang, og der koster det 10 kr for å gå på dass. Så måtte jeg pisse, og bestemte meg for å bruke en tier på dette da. Jeg satt i tier, åpna døra. Der ble jeg møtt av et toalett med dritt over alt. Selv om jeg står mens jeg pisser så er det altfor heslig! Så jeg bare gikk ut. Faen! Kan ikke slike mennesker gjøre disse punktene? 1: Drite hjemme 2: Skifte kosthold 3: Vaske dassen etter seg (med sprit osv) 4: Bli kvitt diareen. Se punkt 1 og 2. Er så jævla idiotisk at enkelte klarer å drite oppover veggen. Hvordan i helvete skjer det?!? Endret 18. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Når man må betale for å gå på do, burde man jo også gå ut i fra/forlange at noen har ansvaret for å rengjøre doen ofte! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Åja. Hehe, det verste jeg vet er folk som tror at de bestemmer over andre. Enig, det irriterer meg også. De får akkurat være med hvem de vil, men forventer at folk er ærlig mot meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er sulten og har lyst på noe godt, men det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 For øyeblikket er det reklamen på spotify som irriterer meg mest. Var genialt da en av disse som hadde ringt for å gi tilbakemelding sa "Ni må sluta med disse jævla tilbakemeldingarna! Hey då." Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) For øyeblikket er det reklamen på spotify som irriterer meg mest. Var genialt da en av disse som hadde ringt for å gi tilbakemelding sa "Ni må sluta med disse jævla tilbakemeldingarna! Hey då." Den der har jeg også lagt merke til, mon tro om de ikke modererer det greiene der? Irriterer meg forøvrig over at jeg aldri mer vil kunne være russ igjen Endret 18. mai 2009 av KompleX Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du kan vel ta videregående om igjen? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det ville vært interesangt Og du klager på skrivefeil hos andre? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Turtlis. Det var en spøk til en som skrev "vaffeler" på en sarkastisk måte, men jeg glemte å quote.. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hater folk som tror de "eier" det og det merket ol.. F.eks. en i klassa mi som hadde kjøpt seg volcom topplue, og ble dritsur på en kompis fordi han hadde kjøpt seg en genser av samme merke! Og den F***ings reklamen på viasat 4 og discovery Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 At jeg er så lat akkurat nå at jeg ikke gidder å dusje eller gå på dass selv om jeg må.. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hater folk som tror de "eier" det og det merket ol.. F.eks. en i klassa mi som hadde kjøpt seg volcom topplue, og ble dritsur på en kompis fordi han hadde kjøpt seg en genser av samme merke! Latterlig. Må være fjortiser. Teit å gå med disse luene, er ikke denne perioden snart over? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hater folk som tror de "eier" det og det merket ol.. F.eks. en i klassa mi som hadde kjøpt seg volcom topplue, og ble dritsur på en kompis fordi han hadde kjøpt seg en genser av samme merke! Latterlig. Må være fjortiser. Teit å gå med disse luene, er ikke denne perioden snart over? Eller såkalt "voksne" kvinnfolk som skal være spesielt elegante. Hvis de møter noen med lik kjole, er det krise! KRISE! Endret 18. mai 2009 av Superparanoid Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er så jævla idiotisk at enkelte klarer å drite oppover veggen. Hvordan i helvete skjer det?!? Kanskje de liker det? (: Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nok en ting som irriterer: z0r.de og de helvetes elendige loopene. Særlig de med anime-drit, gud som jeg hater dem, det bare oser fjortis lang vei. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Argh! Er så lei av at mange av artikklene hvor det nevnes iPhone eller iPod blir skrevet med stor I. Skal ikke si meg skråsikker men tror det skal skrives med liten i. Flisespikkeri men klarer å rive i en nerve hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg