Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AU?!

 

Jeg var på Trondheim Torg en gang, og der koster det 10 kr for å gå på dass.

Så måtte jeg pisse, og bestemte meg for å bruke en tier på dette da.

 

Jeg satt i tier, åpna døra. Der ble jeg møtt av et toalett med dritt over alt.

 

Selv om jeg står mens jeg pisser så er det altfor heslig! Så jeg bare gikk ut. Faen!

 

Kan ikke slike mennesker gjøre disse punktene?

 

1: Drite hjemme

2: Skifte kosthold

3: Vaske dassen etter seg (med sprit osv)

4: Bli kvitt diareen. Se punkt 1 og 2.

 

Er så jævla idiotisk at enkelte klarer å drite oppover veggen. Hvordan i helvete skjer det?!?

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
For øyeblikket er det reklamen på spotify som irriterer meg mest. Var genialt da en av disse som hadde ringt for å gi tilbakemelding sa "Ni må sluta med disse jævla tilbakemeldingarna! Hey då."

 

Den der har jeg også lagt merke til, mon tro om de ikke modererer det greiene der? :p

 

Irriterer meg forøvrig over at jeg aldri mer vil kunne være russ igjen :(

Endret av KompleX
Lenke til kommentar
Hater folk som tror de "eier" det og det merket ol.. F.eks. en i klassa mi som hadde kjøpt seg volcom topplue, og ble dritsur på en kompis fordi han hadde kjøpt seg en genser av samme merke! :no:

Latterlig. Må være fjortiser. Teit å gå med disse luene, er ikke denne perioden snart over?

Lenke til kommentar
Hater folk som tror de "eier" det og det merket ol.. F.eks. en i klassa mi som hadde kjøpt seg volcom topplue, og ble dritsur på en kompis fordi han hadde kjøpt seg en genser av samme merke! :no:

Latterlig. Må være fjortiser. Teit å gå med disse luene, er ikke denne perioden snart over?

Eller såkalt "voksne" kvinnfolk som skal være spesielt elegante. Hvis de møter noen med lik kjole, er det krise! KRISE!

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...