Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over:

-Egenreklamen som spotify presser inn mellom hver ENESTE sang.

 

-Mattelærere som sier; Neida, tentamen skal gå så greit så, også er

karaktergjennomsnittet i klassen 2+ når vi får den tilbake.

 

-Naturfag, generelt.

 

-Elever som suger i engelsk.

 

-Stavefeil (Mine egne inkludert)

 

-Mennesker som spør om det samme flere ganger, eller for eksempel

¤ Ei jente i klassen min(Hilde) spør meg : Det som står på lappen her, er det det vi skal kunne til prøve-eksamen ? Når overskriften på arket er; Pensum til prøve-eksamen. Også spør venninen hennes meg, må vi kunne alt tror du ? To sekunder etterpå !

 

-Jenter, generelt. (Altfor mange er skremmende dumme)

 

-Innleveringer.

 

-Lærere som IKKE på noen måte prøver å koordinere prøver og innleveringer. Resultatet blir at vi, like før eksamen, har en stor innlevering og en halvårsprøve i hvert eneste fag.

 

-At det er så jævlig vanskelig å sette seg ned med lekser, det er jo nesten umulig å begynne!

 

-Ekstreme troene, som prakker sin egen religion på andre.

 

-Støv.

 

-Ting som ikke fungerer.

 

-Jenter/Lærere med null kunnskap om PC (De kaller skjermen for "PC" og når internettet er tregt så sier de, åhh, PC'en min er så dårlig (Selvom den er ny!))

 

-Sko som går i stykker.

 

-Å treffe krysstangen. Her har du skutt et perfekt frispark/straffespark og treffer på innsiden av krysset, og like vel så spretter ballen ut ?!

 

-Butikker med dårlig utvalg.

 

-Skobutikker med fantastiske sko, i størrelse 41, 41,5 og 42. Samt 33, 34 og 35 ! (Har selv 44)

 

-Reklamen på TV3.

 

-Innvandrere som når de ikke har argumenter til en diskusjon lengre og innser de har tapt sier: Skal vi sloss om det EL ?

 

Og til slutt

 

-Dumme mennesker som er påståelige og argumenterer alt de kan, UTEN saklige argumenter.

 

aaaaaaaahhh, good feeling :D

Endret av Hamar17
Lenke til kommentar
Eier du hun jenta, eller?

 

nei, jeg har ikke noe imot at de snakker sammen i det hele tatt. Men poeget er at kameraten min kunne sagt ja. Istede får å lyve til meg. Jenta får prate med hvem hu vil, herregud. Hu har jo venner hu også. Men ble litt mere usikker på kameraten min nå ... Kanksje det er en god del mere han ha lyvd om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...