Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og typen skal ha fest i morgen, og jeg har vaska hele huset. Så presterer han å komme hjem fra polet kun med drikke til seg selv, enda han viste utrolig godt hva jeg ville ha og at jeg kunne betale for meg (han skylder meg 500 kroner så...)

Argh. Og ikke minst når han blir sur fordi jeg blir lei meg for at han ikke tenker på meg...

Lenke til kommentar
Folk som trur happy hardcore er hardcore :wallbash:

Haha. Hvilke idioter tror det? Er jo overhode ingen likheter bortsett fra BPM.

Men noe som irriterer enda mer er folk som kaller all EDM (Electronic Dance Music, herunder House, Trance, Hardstyle, Dance etc. etc.) for Techno. Spes folk som sier "Faen skru av den Technoen a".

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Folk som trur happy hardcore er hardcore :wallbash:

Haha. Hvilke idioter tror det? Er jo overhode ingen likheter bortsett fra BPM.

bare sjekk ut eit par happy hardcore videoer på youtube, så legger du fort merke til det...

also: faster isnt harder, harder is harder!

Men noe som irriterer enda mer er folk som kaller all EDM (Electronic Dance Music, herunder House, Trance, Hardstyle, Dance etc. etc.) for Techno. Spes folk som sier "Faen skru av den Technoen a".

ja! *kjenne seg igjen*

Lenke til kommentar

ja! *kjenne seg igjen*

For folk som er totalt utenforstående innen sjangeren EDM så kan det høres noenlunne likt ut, kjenner meg igjen fra metal-verdenen hvor folk gjerne sier "Faen skru av den satan musikken a". Jeg klarer selvfølgelig å høre markante forskjeller mellom f.eks. house og hardance, men aner ikke hva som er hva og hvorfor det ene er trance mens det andre er hardstyle og hvorfor det ikke er techno. Men forstår virkelig din frustrasjon og tar aldri frasen "Faen skru av den Technoen a" i min munn på samme måte som jeg blir mektig irritert når folk presterer å putte f.eks. prog-metal eller melodisk death metal under deres egen oppfunnede sjanger "satan-rock".

Lenke til kommentar

en PC-thug er en person som er,skal man si "barsk" bak tastaturet og langer ut på en aggresiv,barnslig/umoden måte.

"thug" kommer av et engelskspråkelig ord som betyr;a person, often a criminal, who treats others violently and roughly, especially for hire. Often a member of a gang, as an enforcer in organized crime. jf wikipedia.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...