Korka Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Irriterer kanskje ikke, men. Slutt med dama ihvertfall. Vært sammen i 7 mnd nå. Hu elska meg plutselig ikke lengre.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg og typen skal ha fest i morgen, og jeg har vaska hele huset. Så presterer han å komme hjem fra polet kun med drikke til seg selv, enda han viste utrolig godt hva jeg ville ha og at jeg kunne betale for meg (han skylder meg 500 kroner så...) Argh. Og ikke minst når han blir sur fordi jeg blir lei meg for at han ikke tenker på meg... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Folk som trur happy hardcore er hardcore Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Folk som trur happy hardcore er hardcore Haha. Hvilke idioter tror det? Er jo overhode ingen likheter bortsett fra BPM. Men noe som irriterer enda mer er folk som kaller all EDM (Electronic Dance Music, herunder House, Trance, Hardstyle, Dance etc. etc.) for Techno. Spes folk som sier "Faen skru av den Technoen a". Endret 15. mai 2009 av Feh Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Folk som trur happy hardcore er hardcore Haha. Hvilke idioter tror det? Er jo overhode ingen likheter bortsett fra BPM. bare sjekk ut eit par happy hardcore videoer på youtube, så legger du fort merke til det... also: faster isnt harder, harder is harder! Men noe som irriterer enda mer er folk som kaller all EDM (Electronic Dance Music, herunder House, Trance, Hardstyle, Dance etc. etc.) for Techno. Spes folk som sier "Faen skru av den Technoen a". ja! *kjenne seg igjen* Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Klomp i halsen/brystet irriterer meg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Du har neppe det samme som meg, nemlig klump/vondt/rusk i halsen sammen med hul følelse som gjør at jeg brekker meg av og til og spyr opp matrester. DET er irriterende. Endret 15. mai 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Korka Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Mener den psykiske tungheten i brystkassa jeg.. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Olsen, Jensen, Hansen. Man kødder ikke med Hansen *kremt* Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 At eg har fått et slags trykk i det ene øret som ikkje vill bort! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Men noe som irriterer enda mer er folk som kaller all EDM (Electronic Dance Music, herunder House, Trance, Hardstyle, Dance etc. etc.) for Techno. Spes folk som sier "Faen skru av den Technoen a". ja! *kjenne seg igjen* For folk som er totalt utenforstående innen sjangeren EDM så kan det høres noenlunne likt ut, kjenner meg igjen fra metal-verdenen hvor folk gjerne sier "Faen skru av den satan musikken a". Jeg klarer selvfølgelig å høre markante forskjeller mellom f.eks. house og hardance, men aner ikke hva som er hva og hvorfor det ene er trance mens det andre er hardstyle og hvorfor det ikke er techno. Men forstår virkelig din frustrasjon og tar aldri frasen "Faen skru av den Technoen a" i min munn på samme måte som jeg blir mektig irritert når folk presterer å putte f.eks. prog-metal eller melodisk death metal under deres egen oppfunnede sjanger "satan-rock". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Derimot folk som hører på liste-pop har vi lov å mobbe! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Selvfølgelig Men det blir litt som å mobbe utviklingshemmede - det er jo ikke alle som blir født med god musikksmak desverre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Olsen, Jensen, Hansen. Man kødder ikke med Hansen *kremt* Har jeg heller ikke gjort. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 At NRK sender Eurovision med 30 sekunders forsinkelse. NRK må dø. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Barn som ruller rundt på rullesko på kjøpesentere og andre steder. Det irriterer meg noe sinnsykt. Kan de ikke bare gå som vanlige folk?! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 PC-thug's som støtt og stadig dukker opp som skal lage kvalme. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Kan du gi eksempler på dette og forklare meg hva du mener en PC-Thug er? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 høyres ut som eit antivirus program.. apropos: grævla avira-reklame :/ Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 en PC-thug er en person som er,skal man si "barsk" bak tastaturet og langer ut på en aggresiv,barnslig/umoden måte. "thug" kommer av et engelskspråkelig ord som betyr;a person, often a criminal, who treats others violently and roughly, especially for hire. Often a member of a gang, as an enforcer in organized crime. jf wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg