Dr. Mobius Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 At jeg har klart å kaste MP3-spilleren min ved et uhell. Jeg har hatt den gode gamle sonyen i snart tre år, og den aldri skuffet meg. 20GB med herlig hard musikk, og lydbøker i fleng. Stakkars spilleren endte sine dager sammen med matboksen jeg fikk av Kine litt før jul. Jeg har sannsynligvis puttet noen papirer oppi den samme posen som dette lå i, og senere trodd det var søppel. Jeg gråter nesten nå ... Jeg var ikke engang ferdig med den bokserien jeg hadde der. Jeg savner matboksen min også, jeg brukte den jo bare en eneste gang... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 At jeg har klart å kaste MP3-spilleren min ved et uhell. Jeg har hatt den gode gamle sonyen i snart tre år, og den aldri skuffet meg. 20GB med herlig hard musikk, og lydbøker i fleng. Stakkars spilleren endte sine dager sammen med matboksen jeg fikk av Kine litt før jul. Jeg har sannsynligvis puttet noen papirer oppi den samme posen som dette lå i, og senere trodd det var søppel. Jeg gråter nesten nå ... Jeg var ikke engang ferdig med den bokserien jeg hadde der.Jeg savner matboksen min også, jeg brukte den jo bare en eneste gang... 7629007[/snapback] Finn ut hvor du kastet den, og finn den! You gotta save it Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) Finn ut hvor du kastet den, og finn den! You gotta save it 7629017[/snapback] Haha! Jeg fant faktisk ut at søppelbilen ennå ikke har vært her. De kommer i natt! Jeg var redd jeg måtte lete igjennom søppel fra 36 leiligheter, men i det jeg kom ut dit så husket jeg sånn ca hvilket søppelspann jeg kasta posen i. Og gjett hva jeg fant helt på bunnen! MP3 spilleren min og matboksen min! HOHO!! Den har ligget ute i 5 dager i knallkulde, og jaggu overlevde den! Her er et bilde av verdens beste spiller!! Og her er bilde av verdens gladeste musikknerd!! Endret 2. januar 2007 av T-Solberg Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nettopp vært på Prix, og det kostet hele 300 kr for bare en bærepose med mat! Og ølet var selvølgelig dekket over i god Gnore-stil. Jævla lille pissland! Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 En ting som virkelig irriterer meg er at om du starter en ny tråd og det allerede er en gammel tråd om det samme emnet så får du slengt i trynet "søk!". Men om du bumper en gammel tråd i stedet for å starte en ny får du slengt i trynet "ikke bump gamle tråder". Hva skal man da gjøre hvis man trenger hjelp med noe og det ikke står i den gamle tråden som du ikke kan spørr i for da bumper du den, men man kan jo heller ikke lage en ny tråd for det er jo unødvendig? Og folk som bruker sms-forkortelser, skriver dialetk o.l. med vilje. Det er greit nok hvis du har en sykdom som gjør at du ikke skriver så bra, men når du gjør det med vilje, der går streken. Spør du meg burde det ikke være lov å bruke sms-forkortelser eller skrive dialekt på forumet i det hele! Uff, nå ble jeg irritert av å skrive om desse iriterende tingene Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Spør du meg burde det ikke være lov å bruke sms-forkortelser eller skrive dialekt på forumet i det hele! 7629604[/snapback] Det er det vel ikke heller. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når kunder promper mens de står i kassen min, også går de også sitter jeg igjen med drittlukten. Hvorfor kan de ikke prompe inne i butikken eller utenfor, må de gjøre det akkurat når de skal betale? Er det en mannegreie eller noe? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Når kunder promper mens de står i kassen min, også går de også sitter jeg igjen med drittlukten. Hvorfor kan de ikke prompe inne i butikken eller utenfor, må de gjøre det akkurat når de skal betale? Er det en mannegreie eller noe? 7629728[/snapback] Haha, at det går ann Skjer det ofte? Og nei trokke det er no mannegreie Lenke til kommentar
applemania Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Haha, at det går ann Skjer det ofte? Og nei trokke det er no mannegreie 7629761[/snapback] Hvertfall en gang per dag. Er det slik at hvis en mann må stå i kø mer enn to minutter så slipper han en? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Haha, at det går ann Skjer det ofte? Og nei trokke det er no mannegreie 7629761[/snapback] Hvertfall en gang per dag. Er det slik at hvis en mann må stå i kø mer enn to minutter så slipper han en? 7629771[/snapback] Kan ikke vi vite vel, det skjer uten at vi veit det :!: Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kan ikke vi vite vel, det skjer uten at vi veit det :!: 7629780[/snapback] Hvordan kan du vite at det skjer hele tatt da? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Kan ikke vi vite vel, det skjer uten at vi veit det :!: 7629780[/snapback] Hvordan kan du vite at det skjer hele tatt da? 7629783[/snapback] Diverse klager Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er lettere irritert (for å si det mildt) på NAV i dag! Fikk beskjed om å fylle ut meldekortet på en bestemt måte i jula av saksbehandleren min. I dag viser det seg at dette var feil! Resultatet er at jeg må vente til ut i neste uke på penger jeg regna med å ha i dag... Passer jævlig dårlig for jeg er ikke akkurat rik nå rett etter jul/nyttår. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Irriterer meg over at man er nødt til å lære seg piano-spilling i musikkutdanningen jeg går på (NiSS, Oslo). Er trommis FFS ! Hvorfor i svarte skal jeg bli god på piano, null interesse whatsoever... Ellers irriterer jeg meg over at været først nå begynner å bevege seg mot vinter, lyst til å bare ta et langt hopp inn i mai allerede... Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Trege folk i trafikken. GUD, noen bruker EVIG lang tid på å få bilen i gang etter rødt lys/skifte felt/komme seg inn i rundkjøringen. Jeg bare føler for å banne høylytt. Noenganger hender det. Og dette er fra passasjersetet, i og med jeg ikke har lappen enda. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Aggressive bilister er så sinnsykt irriterende. Hvor mange ulykker på veiene hadde det vært om alle var rolige og forsiktige, kjørte etter forholdene, var edru og fulgte alt av trafikkregler og skilting? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bussjåfører som automatisk setter varmeapparatene på fullt siden det er vinter, uten å bry seg om at det ikke er det spor kaldt verken inne i eller utenfor bussen. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Bussjåfører som automatisk setter varmeapparatene på fullt siden det er vinter, uten å bry seg om at det ikke er det spor kaldt verken inne i eller utenfor bussen. 7635265[/snapback] Jeg er derimot sjeleglad for at de gjør det, for jeg fryser til is bare jeg går ut av døren, tåler ikke kulde. Så neste gang du blir sur på bussjåføren, husk at det ikke alltid er han selv som har funnet på å sette de på, det hender jeg spør bussjåføren om han kan gjøre det. Endret 3. januar 2007 av AnAnAs Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ikke når det overhodet ikke er kaldt. Selv de mest pysete hadde svettet i bussen jeg tok i går. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hoho.. er irriterendes når de ikke klarer å sette på varmen også! spesielt i kulda når det er like kaldt inne i bussen som ute... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg