Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en i parallellklassen som heter Nguyen til fornavn.

Jeg irriterer meg over at det alltid blir så rotete på rommet mitt. :| Jeg roter jo aldri? Det må være troll eller feer som gjør det når jeg sover.

Irriterer meg over at det skal regne på 17. mai.

Ingen krise, men er ikke gøy å grille i regn.

Lenke til kommentar

Munnsår og kilebuser! Spesielt kilebuser når man er ute ett sted mye folk. Har så lyst til å stikke fingern inn i neseboret og pelle den ut, men da vil alle se på meg med et vemmelig blikk.

En annen ting som irriterer er når lærere stiller så fantastisk åpenbare spørsmål som hele klassen veit svaret på. Det er aldri noen som svarer på disse spørsmålene fordi dem er såpass innlysende. Når lærer'n så har repetert spørsmålet igjen er det en som oppgitt rekker opp hånda og svarer for å komme videre i undervisninga. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være nødvendig med de utrolig tåpelige spørsmåla, asså for faen alle veit hva "actor" betyr, hva en metafor er eller hvordan ett vannmolekyl er bygd opp når man går på videregående skole! Det skal ikke være nødvendig med alle de småspørsmåla, det er bare jævla provoserende! I tillegg irriterer jeg meg vanvittig over hvordan engelsklærern min sier "æææh" eller "øøøh" mellom annenhvert ord hu sier. Attpåtil beveger hu seg som ett nervevrak og viser null autoritet.

Lenke til kommentar

Bilen min er et stort irritasjonsmoment om dagen. Hjullageret på begge sidene bak er føkka, og må skiftes. Lur som jeg var ordnet jeg meg hjullager, og skulle få min onkel med meg til å hjelpe, ettersom jeg kan svært lite om bil selv.

Og hva ser vi når vi tar av hjulet? Helvettes mye rust! Rust over-føkkings-alt! Og som om ikke det skulle være nok, vi får faen ikke av de nødvendige boltene for å kunne få skiftet hjullageret! Det gikk pokker meg ikke an å få de oppm og jeg skal love deg vi prøvde det meste, helt til boltene ble ganske runde og umulig å få løs.

Og det er ikke verdt pengene å sende den på rep for å la dem fikse det, de ville ha flere tusen per side for å skifte hjullagrene. Og ikke nok med det, nå viser det jo seg at alt der bak er rustent og vil aldri kunne gå gjennom en EU-kontroll. Dvs at jeg må nå med mitt mildt sagt slanke budsjett, investere i en ny bil.

Hooray.

:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...