Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Haha ja! Damn, jeg er patetisk av og til. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Akkurat nå er det Paradise Hotel og Melodi Grand Prix. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du vet at det finnes en av-knapp på fjernkontrollen ja? Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Har en i parallellklassen som heter Nguyen til fornavn. Jeg irriterer meg over at det alltid blir så rotete på rommet mitt. :| Jeg roter jo aldri? Det må være troll eller feer som gjør det når jeg sover. Irriterer meg over at det skal regne på 17. mai. Ingen krise, men er ikke gøy å grille i regn. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 NEEEEEEI! Rybak kom videre i MGP-greiene. Får ikke fred på lørdag heller. Uff, enda mer av han Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Han er vel ikke sønn av Casey forresten? (Glory til den som skjønner den vitsen). Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 en ting som irriterer meg meget mye er at brannalarmen på skolen går hele tiden><. gjerne midt under en prøve som er veldig viktig, og vi får ikke lenger tid. pga. den forbanna brannalarmen....-.- Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Fikk en feil for mye på eksamen i dag. Fikk 72% og jeg må ha 75% (karakter 4) for å bestå til part-66 kravene. Faen. Endret 15. mai 2009 av W202 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hej, jag heter Arvid och jag gillar spotify for at ... dom har alla Lordi's skivor! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Å lese Kompendium. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fikk en feil for mye på eksamen i dag. Fikk 72% og jeg må ha 75% (karakter 4) for å bestå til part-66 kravene. Faen. Hva er part-66 krav? o_O Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 php er da digg. Mens å ha fag du ikke kom opp i eksamen i, for å repetere, det er kjedelig. -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Deg om det. Jeg syns det er helt jævlig, selv om jeg forstår mer av det nå enn før. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hva er part-66 krav? o_O http://en.wikipedia.org/wiki/European_Avia...ertifying_Staff + at mobilen er ødelagt etter et uheldig treff med bakken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 + at mobilen er ødelagt etter et uheldig treff med bakken. Finnes det heldige treff med bakken? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Tjaa.. Et heldig treff ville jeg definert som at den ikke gikk istykker..? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg avskyr php, php avskyr meg og jeg har idétørke til hovedsida til eksamensprosjektet vårt >< Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Munnsår og kilebuser! Spesielt kilebuser når man er ute ett sted mye folk. Har så lyst til å stikke fingern inn i neseboret og pelle den ut, men da vil alle se på meg med et vemmelig blikk. En annen ting som irriterer er når lærere stiller så fantastisk åpenbare spørsmål som hele klassen veit svaret på. Det er aldri noen som svarer på disse spørsmålene fordi dem er såpass innlysende. Når lærer'n så har repetert spørsmålet igjen er det en som oppgitt rekker opp hånda og svarer for å komme videre i undervisninga. Kan ikke skjønne hvorfor det skal være nødvendig med de utrolig tåpelige spørsmåla, asså for faen alle veit hva "actor" betyr, hva en metafor er eller hvordan ett vannmolekyl er bygd opp når man går på videregående skole! Det skal ikke være nødvendig med alle de småspørsmåla, det er bare jævla provoserende! I tillegg irriterer jeg meg vanvittig over hvordan engelsklærern min sier "æææh" eller "øøøh" mellom annenhvert ord hu sier. Attpåtil beveger hu seg som ett nervevrak og viser null autoritet. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bilen min er et stort irritasjonsmoment om dagen. Hjullageret på begge sidene bak er føkka, og må skiftes. Lur som jeg var ordnet jeg meg hjullager, og skulle få min onkel med meg til å hjelpe, ettersom jeg kan svært lite om bil selv. Og hva ser vi når vi tar av hjulet? Helvettes mye rust! Rust over-føkkings-alt! Og som om ikke det skulle være nok, vi får faen ikke av de nødvendige boltene for å kunne få skiftet hjullageret! Det gikk pokker meg ikke an å få de oppm og jeg skal love deg vi prøvde det meste, helt til boltene ble ganske runde og umulig å få løs. Og det er ikke verdt pengene å sende den på rep for å la dem fikse det, de ville ha flere tusen per side for å skifte hjullagrene. Og ikke nok med det, nå viser det jo seg at alt der bak er rustent og vil aldri kunne gå gjennom en EU-kontroll. Dvs at jeg må nå med mitt mildt sagt slanke budsjett, investere i en ny bil. Hooray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg