kris98 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Irriterer meg over at min klasse kom opp i engelsk. Resten slapp skriftlig eksamen (4 klasser) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Skjedde det samme med meg i VG1. Men engelsk er "no stress" da. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Irriterer meg over at min klasse kom opp i engelsk. Resten slapp skriftlig eksamen (4 klasser) For min del kom jeg opp i muntlig fysikk i tredje klasse på videregående, og klarte selvfølgelig å trekke det verste temaet (etter min mening). Kvantefysikk og relativitetsteori. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 At jeg så en meget rusa fyr med jakka til typen min på seg i dag. Ikke så veldig lurt å vandre rundt i nabolaget med ei jakke som er stjålet fra kjellerboden vår kanskje? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 At alle heter Truong Nguyen til etternavn. Var tre vietnamesere i klassen på ungdomsskolen. Gjett hva de het til etternavn? Truong Nguyen! Går en vietnameser i klassen min nå, og han heter også Truong Nguyen til etternavn! Hva er greia?!? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Olsen, Jensen, Hansen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Kanskje ... de er i slekt? Jeg heter forresten ikke Truong Nguyen, og jeg tviler på at CypheroN gjør det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg heter Truong Nguyen. Oda Truong Nguyen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 At alle heter Truong Nguyen til etternavn. Jeg gjør ikke. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Olsen, Jensen, Hansen. Det er ikke så mange i Norge som heter det... Ikke 90% av alle du kjenner. Tenk på en vietnameser i klassen deres. Han / hun heter Troung Nguyen til etternavn, eller bare Nguyen, sant? Endret 14. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hadde to på barneskolen, han het Ma og ho het Tran til etternavn.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Hmm, en i klassen min heter Tran til etternavn også. (Tran Nguyen) Endret 14. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 En i klassen min heter Tran til etternavn. Vietnameser. Kakemot er inne på noe. Det er akkurat som 70%++ heter enten Mohammed, Abdi eller Ali, av de folka der. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) -bilister som står i høyre felt i krysset, har grønn pil, men rødt rett fram, og står stille, eller står stille når det ikke er noe lys på pila, mens det er grønt rett frem (og da også SELVFØLGELIG til høyre) -orddelingsfeil -folk som står stille i rulletrappa/rullebåndet og blokkerer for de av oss som klarer å gå -bilister som kjører under fartsgrensa -bilister som ikke ser/hører sjukebilen som hyler og blinker bak dem og vil forbi -bilister som hiver inn bremsen foran en fotoboks til tross for at de ligger under fartgrensa -Siv Jensen + FRP -mygg -det SINNSYKT høye volumet i reklamepausen/promotiden til TV-kanalene Endret 14. mai 2009 av d0ppler Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) MEKOOONOOOOOOMEN - VI GJØR DITT BILLIV ENKLERE For ei irriterende kjerring. FY FAEN I SATANS SLIKKERIER Hvis jeg skal på bilverksted skal jeg unngå det verkstedet. God reklame? Jada. Endret 14. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Olsen, Jensen, Hansen. Han / hun heter Troung Nguyen til etternavn, eller bare Nguyen, sant? Hahaah, hu ene i gamle klassen het Nguyen til etternavn ja. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 haha, hadde likt å sett telefonkatalogen i "Nguyen-land" :!: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 NEEEEEEI! Rybak kom videre i MGP-greiene. Får ikke fred på lørdag heller. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Den der satt du klar til å trykke "svar" med , Heanwi? Du var hvertfall sykt rask ut. Jeg trykte på "mine innlegg" i det de sa NORGE, og da var det plutselig et nytt innlegg Endret 14. mai 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg